Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Μαίρης Παναγιώτου

   


Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Παρατηρώντας τους ανθρώπους πρόσφυγες που τρέχουν να γλυτώσουν στο δυτικό κόσμο, θυμήθηκα τους δικούς μας πρόσφυγες, τους Έλληνες τη Κωνσταντινούπoλης. Ανέτρεξα στην ιστορία, έκανα ταξίδι στην Πόλη με σκοπό να συλλέξω εικόνες και διηγήσεις των εκεί Ελλήνων που βίωσαν την νύχτα της 6ης Σεπτεμβρίου του 1955 και αποφάσισα να φέρω το γεγονός στο φως. μέσα στην περιπέτεια του ήρωά μου του Ανδρέα. Να γνωρίσει δηλαδή ο κόσμος την ζωή, τις αγωνίες, τις περιπέτειες και τις προσπάθειες ενός κυνηγημένου ανθρώπου.
Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Βεβαίως ναι να θυμήσω καταστάσεις, να δώσω στους συνανθρώπους μου τις περιπέτειες της δικής μας προσφυγιάς και να ευαισθητοποιήσω τις ψυχές τους.
Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Ευτυχώς όσοι το διάβασαν μου έγραψαν έως εξαιρετικά σχόλια τα οποία υπάρχουν στο προφίλ μου στο facebook και ο καθένας που ενδιαφέρεται μπορεί να τα δει και να βγάλει τα συμπεράσματά του. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Αυτά που έχει η λεχώνα μόλις πρωτοπαίρνει το παιδάκι της αγκαλιά.
Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Με καμία απ' τις πέντε γυναίκες του βιβλίου μου δεν ταυτίζομαι, όμως κάποια στοιχεία σίγουρα τα έχω μέσα μου και τα πέρασα σε κείνες.

     Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Τον φανταζόμουν μεγάλη, καλοντυμένη, μορφωμένη, χαρούμενη και επιτυχημένη.
Είστε ευαίσθητη;
Είμαι ευαίσθητη πέραν του επιτρεπτού γι' αυτό είμαι ευσυγκίνητη και πονώ βλέποντας την δύσκολη θέση της κοινωνίας μας σήμερα.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Έχω πολλούς μικρούς φόβους αλλά κανέναν μεγάλο. Πιστεύω πως εάν ξεπεράσουμε τους μικρούς καθημερινούς μας φόβους δεν θα έρθει η ώρα μεγάλου.
Ποιά μουσική σας αρέσει;
Μου αρέσει η ελληνική παραδοσιακή μουσική, η κλασική και η Τζαζ.
Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Tο όνειρό μου είναι να με βοηθήσει η Φύση να γράψω το κάλιστο μυθιστόρημα.
Τι σας στεναχωρεί ;
Με στεναχωρεί αφάνταστη η μιζέρια και η γκρίνια, δεν μπορώ να τις διαχειρισθώ.
Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Αποφασιστικότητα, αυθορμητισμός, καλοπροαίρετη.
Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Το βιβλίο μου ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ, απ' τις εκδόσεις Ωκεανός, κυκλοφορεί σε όλη την Ελλάδα και σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Βεβαίως ετοιμάζω κάτι πάλι μέσα απ' την παρατήρηση της καθημερινότητας.
Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Ξεκίνησα να γράφω προσπαθώντας να τελειώσω ένα διήγημα που έγραφε ο θείος μου και κατέληξα να φτιάξω μυθιστόρημα. έτσι ανακάλυψα πως είμαι συγγραφέας και ανέπνευσα. αυτό μου έλειπε! Το βρήκα κι έπεσα με τα μούτρα.
Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχω γράψει πολλά αλλά έχουν εκδοθεί έξι και επειδή πάντα το τελευταίο το αγαπώ περισσότερο ώσπου να έρθει το επόμενο, αναφέρω μόνον αυτό ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ, εκδόσεις Ωκεανός.
Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Την ηρωίδα μου τη Λωξάντρα που βρήκε τρόπο να σώσει το παιδί της και την ψυχή της.
Όταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Μία φίλη δημοσιογράφος που έχει αυστηρή κρίση και μου έθεσε ερωτήσεις προς διευκρίνηση για όσα ίσως δεν θα καταλάβαινε ο αναγνώστης.
Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Η οικογένειά μου πανηγύρισε, με πιστεύουν, με εμπιστεύονται και φυσικά αυτό είναι το εισιτήριό μου στη ζωή. τους ευχαριστώ πολύ.
Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Με μεγάλη χαρά. τί θα πει αρνητικές κριτικές; αφουγκράζομαι τους αναγνώστες μου για να γίνομαι καλύτερη συγγραφέας. ό, τι και αν μου πουν το αντιμετωπίζω με σοβαρότητα διότι κάποιος άφησε τις δουλειές του να ασχοληθεί μαζί μου. τους ευχαριστώ όλους.
Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Το βιβλίο μου προσφέρει ψυχ-αγωγία με την έννοια της ευχαρίστησης, της γνώσης, της ενημέρωσης και της ελπίδας για μια καλύτερη ζωή.
Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Όταν αρχίζω βεβαίως έχω ένα πλάνο και ξέρω τί θέλω να πω στους αναγνώστες μου αλλά τελικά οι ήρωές μου μου ψιθυρίζουν μυστικά που δεν τα υπολόγιζα και μου αλλάζουν κατεύθυνση.
Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Φυσικά οι ήρωές μου ορίζον την τελική πράξη αλλά εγώ επιμένω να εξάγω τις μόνες και μοναδικές αλήθειες μέσα απ τις πράξεις του.
Από τι εμπνέεστε;
Εμπνέομαι παρατηρώντας την καθημερινότητα, το βλέμμα των ανθρώπων, τον τρόπο λειτουργίας τους, τις διηγήσεις τους, τις απογοητεύσεις τους και τις ελπίδες τους.
Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Πάνω απ ' όλα αγαπώ τους ήχους της κιθάρας όποια είδος μουσικής και εάν παίζει.
Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Η μέγιστη παιδική μου ανάμνηση είναι τα παιδικά χρόνια. Χωριό μας είναι τα παιδικά μας χρόνια, αυτά μας ορίζουν κι με αυτά πορευόμαστε.
Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Όταν πρωτοέπιασα στα χέρια μου το πρώτο μου βιβλίο δάκρυσα, συγκινήθηκα κι ένιωσα ευτυχισμένη.
Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Εν μέρει διότι η ζωή άφησε πολλά όνειρά μου απραγματοποίητα. εκτός κι αν μου χρωστά και πρέπει να περιμένω ακόμη.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Απ' τη στιγμή που ξεκινάς να γράφεις, εμπόδια συναντάς, στο χρόνο, την έρευνα, την έκδοση. δεν το σκέπτομαι όμως έτσι, απλά ξέρω πως πρέπει να βρω άκρες και το κάνω.
Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Και τα δύο. σήμερα δεν υπάρχει στην Ελλάδα τόσο μεγάλη καριέρα ώστε να εγκαταλείψεις την οικογένεια. Άλλωστε για μένα η συγγραφή ειναι το αγαπημένο μου χόμπι που μοιράζομαι με τους αναγνώστες μου. παίζουμε μαζί και μαθαίνουμε μαζί.
Για τι έχετε μετανιώσει;
Για τίποτα δεν μετανιώνω. έχω κάνει ό, τι μπορούσα καλύτερο με τον τρόπο που μπορούσα.
Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Η ανοησία τους, όχι μόνον διότι μου βάζει εμπόδια επικοινωνίας αλλά και διότι δεν θα ήθελα να υπάρχουν ανόητοι στην κοινωνία μας, τους λυπάμαι.
Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Σοβαρά βιβλία γραμμένα με καθαρή γλώσσα.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Δεν έχω μεγάλους φόβους. έχω πολλούς μικρούς στην καθημερινότητά μου.
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Μετά τον Πλάτωνα ο Νίκος Καζαντζάκης. Για τις διαχρονικές του αλήθειες, για την ξεκάθαρη σκέψη του και για την αγάπη του στο Θεό που μας ονειρεύτηκε και μας δημιούργησε.
Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Δεν συγχωρώ το ψέμα και την Ειρωνία.
Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να κερδίσω την αγάπη των ανθρώπων που στηρίζεται στην εκτίμηση τους για μένα
Έχετε κάποια χόμπι;
Ναι βεβαίως, τη συγγραφή στη νιοστή.
Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Δεν θυμάμαι να έχω κλάψει τελευταία αλλά δάκρυσα προχθές στην παρουσίαση του βιβλίου μου όταν η φίλη Ελένη μας διηγιόταν τις αναμνήσεις της απ' την Πόλη.
Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Γελάω ελάχιστα, περισσότερο χαμογελώ κι αυτό γίνεται κάθε μέρα κι όσο περισσότερο μπορώ
Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Το πρωί είμαι νοικοκυρά και το απόγευμα συγγραφέας.
Τι λατρεύετε περισσότερο;
Τους ήρωες των βιβλίων μου διότι δεν με κοροϊδεύουν, δεν με ειρωνεύονται και είναι φιλαλήθεις.
Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στα παραδοσιακά γλυκά του κουταλιού. Στον καρδιολόγο μου βρίσκω την δικαιολογία πως τα ζητά ο εγκέφαλός μου ως καύσιμη ύλη πριν καθίσω να γραψω. Μεταξύ μας όμως, είμαι λιχούδα.
Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Αυτό το τελευταίο μου ζητούν οι αναγνώστες να νοιαστώ να γίνει κινηματογραφική ταινία και περισσότερο σίριαλ.
Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Όπως ακριβώς είναι όχι αλλά θα μπορούσε να εξελιχθεί και βεβαίως να συνεχίσω την ζωή του.


Ευχαριστώ πολύ παιδιά μου του books 'n' more

Η Μαίρη Παναγιώτου γεννήθηκε στο χωριό Άγναντη Φθιώτιδος. στις 12 Απριλίου 1950 και είναι κάτοικος Χαλανδρίου Αττικής. Έχει εργασθείς δεκαπέντε χρόνια ως δασκάλα των Αγγλικών και όταν δεν γράφει, ασχολείται με την Αρχαία Κλασική Γραμματεία και Φιλοσοφία. Ανήκει στη γενιά που γαλουχήθηκε μέσα στους πολλούς εκσυγχρονισμούς της μεταπολεμικής περιόδου, οι οποίοι οδήγησαν με γρήγορους ρυθμούς την κοινωνία σε καταναλωτική. Πιστεύει ότι ο σκοπός του ανθρώους είναι να αφήσει πίσω του έργο για να αποπληρώνει το επίγειο ταξίδι του και να μένει κληρονομιά στους απογόνους. Αισθάνεται ευγνώμων που ζει στις απαρχές της τρίτης χιλιετίας και ελπίζει στην τελειοποίησή της ως υποψιασμένη πολίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ