Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Άννας Μητσοπούλου



1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Το «Σαν δυο σταγόνες νερό» είναι ένας ύμνος στην αδερφική αγάπη! Εισχωρώ στα άδυτα της ψυχής των διδύμων, προσπαθώ να κατανοήσω τις αντιδράσεις τους και θαυμάζω το μεγαλείο της αγάπης τους.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Αδιαμφισβήτητα, το κεντρικό μήνυμα του βιβλίου είναι η ανιδιοτελής αδερφική αγάπη. Έχει όρια η αδερφική αγάπη και ποιος μπορεί να μπει ανάμεσα της; Τα επιμέρους μηνύματα είναι πολλά, ο αναγνώστης θα τα ανακαλύψει μόνος του, θα προβληματιστεί, θα διαφωνήσει ή θα συμφωνήσει.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;


Το αναγνωστικό κοινό αγάπησε και αυτό το βιβλίο μου. Το εισπράττω καθημερινά διαδικτυακά από τα μηνύματα που λαμβάνω και προσωπικά όταν συναντάω άτομα που μου το εκφράζουν κατ΄ιδίαν. Και φυσικά μου το επιβεβαιώνουν καθημερινά οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΑΤΙ» που το στηρίζουν.
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Ένα ταξίδι τέλειωσε. Οι ήρωες του έφτασαν στην αγαπημένη τους Ιθάκη! Το δημιούργημα πήρε σάρκα και όστα και φυσικά ο συγγραφέας νιώθει πληρότητα!
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Σε κάποια σημεία ταυτίζονται οι απόψεις μας αλλά πολλές φορές διαφωνώ κάθετα μαζί της.
6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Μια ευτυχισμένη μητέρα με πολλά παιδια!
7. Είστε ευαίσθητη;
Ίσως περισσότερο από ό,τι πρέπει.
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο χαμός αγαπημένων μου προσώπων.
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Η μουσική που με βοηθά να ταξιδέψω, να ονειρευτώ, να αναπολήσω, η ακόμη και να επαναστατήσω.
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Απλά, αλλά ουσιαστικά.Η υγεία είναι το πολυτιμότερο αγαθό! Μικρές καθημερινές απολαύσεις με πρόσωπα που αγαπώ!
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Η αχαριστία. «Το φαίνεσθαι» που καλύπτει την ουσία. Επίσης όταν διαπιστώνω ότι πολλοί δεν έμαθαν ποτέ να αγαπούν.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Ελεύθερο και ανήσυχο πνεύμα, ταυτόχρονα πιστή με όσους αγαπώ και απόλυτα αυθεντική.
13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Υπάρχει παντού στα μεγάλα βιβλίοπωλεία, αλλά και στα βιβλιοπωλεία της γειτονιάς.
14. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ναι. Διαφορετικό από τα προηγούμενα. Βιβλίο εποχής.
15. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Το μικρόβιο της συγγραφής υπήρχε από την παιδική μου ηλικία. Ο περίγυρος μου το γνώριζε πολύ καλά. Έπειτα, μια απώλεια με ώθησε να προχωρήσω, προκειμένου να εκφράσω συναισθήματα και σκέψεις που έπρεπε να βγουν στην επιφάνεια για να έρθει η λύτρωση της ψυχής μου. Έτσι γεννήθηκε το πρώτο μου βιβλίο «Φώτισες τη ζωή μου!»
16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχουν εκδοθεί δυο. Και το τρίτο θα εκδοθεί το 2018.
«Φώτισες τη ζωή μου(2012) εκδόσεις Μαλλιάρης Παιδεία
Σαν δυο σταγόνες νερό(2016) εκδόσεις Μάτι.
Το πρώτο εξαντλήθηκε και θα επανακυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Ματι.
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Τον μικρό Νικόλα! Είναι ο γιος που δεν απέκτησα.
18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Η αγαπημένη μου φίλη και συγγραφέας Μαρία Γαβριελάτου.
19.Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Θετικά. Πάντα έχω τη στήριξη τους σε ό,τι κάνω!
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Με σκέψη και περισυλλογή, όταν γίνονται καλοπροαίρετα και είναι τεκμηριωμένες. Με βοηθούν να γίνομαι καλύτερη.
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Έντονα συναισθήματα κατά πρώτον, έπειτα εικόνες από αγαπημένα μου ελληνικά νησιά και ένα ταξίδι στη μακρινή Αφρική που θα μας υπενθυμίσει ότι είμαστε τυχεροί που γεννηθήκαμε στον ευλογημένο τούτο τόπο.
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Ανάλογα το βιβλίο. Στα δυο πρώτα μου βιβλία όλα ήταν προκαθορισμένα από πριν. Το τρίτο το οποίο δεν έχει εκδοθεί είναι διαφορετικό. Οι ήρωες μου με πάνε εκεί που αυτοί θέλουν.
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Το τέλος το ορίζει η ίδια η ζωή! Πάντα υπάρχουν απώλειες γινόμαστε δυνατότεροι μέσα από αυτές και ας μην ξεχνάμε ότι μια ανώτερη δύναμη από ψηλά έχει τον τελευταίο λόγο.
24. Από τι εμπνέεστε;
Από οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς. Μια λέξη, μια εικόνα….
25. Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Δεν έχω ξεχωρίσει κάποιο. Πολλά που όμως υμνούν τη αγάπη!
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Πολλές. Ένα χάδι, μια αγκαλιά!
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Όταν έγινα μητέρα!
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Ναι! Εγινα μητέρα.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Πριν τη συγγραφή όλα ήταν ρόδινα. Μετά όταν αποφάσισα να προχωρήσω στην έκδοση διαπίστωσα ότι ο δρόμος ήταν δύσκολος. Όμως έχοντας πίστη στο έργο μου, υπομονή και επιμονή τα κατάφερα. Το αναγνωστικό κοινό σου δείχνει το δρόμο και φυσικά σε επιβεβαιώνει.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Οικογένεια χωρίς δεύτερη σκέψη.Είναι το παν για μενα!
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Δεν μετανιώνω για πράγματα που έκανα αλλά για πράγματα που δεν έκανα.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Η αχαριστία και η ανεντιμότητα.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Διαβάζω τα πάντα.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Δύσκολη ερώτηση! Ποθώ ό,τι ευχαριστεί την ύπαρξη μου και με ό,τι με κάνει καλύτερο άνθρωπο.
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Μενέλαος Λουντέμης.
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Την απιστία και το ψέμα.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Έγινα μητέρα! Αυτό ήταν το όνειρο μου!
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Η συγγραφή είναι το χόμπυ μου και ευτυχώς δεν αποτελεί μέσο βιοπορισμού για εμένα και την οικογένεια μου.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Κλαίω πολύ εύκολα. Μια ταινία, ίσως ένα τραγούδι που θα αγγίξει την ψυχή μου.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Γελάω καθημερινά με τα καμώματα των παιδιών! Το γέλιο δίνει ζωή και ομορφαίνει τη ζωή μας.
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Το πρωί εργάζομαι. Το μεσημέρι τρώμε οικογενειακά. Απόγευμα ξεκούραση, μετά ακολουθούν οι δουλειές του σπιτιού. Το βραδάκι συζήτηση με τις δυο μου κόρες. Πριν πέσω για ύπνο διαβάζω ή γράφω. Και πάλι από την αρχή…. Το Σαββατοκύριακο όμως είναι διαφορετικό!
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;
Την ζωή!
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στη σοκολάτα.
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Φυσικά. Νομίζω ότι όλοι οι συγγραφείς το έχουν σκεφτεί.
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Το έχω ήδη κάνει, και σίγουρα θα το ξανακάνω. Η Νεφέλη του πρώτου μου βιβλίου ταξιδεύει με τη Λυδία στη μακρινή Αφρική.
46. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Προτιμώ να με ανακαλύπτουν σιγά σιγα μέσα από τις σελίδες των βιβλίων μου! Επιπροσθέτως, τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου που αγαπούν και στηρίζουν τα έργα μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ