Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Χρύσας Ζανεσή Αλεξάκη



     1. Πείτε μας πώς αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
      Κατ’ αρχήν ευχαριστώ θερμά για τη φιλοξενία, το book & more αλλά και ολόκληρη την ομάδα που το  πλαισιώνει. Πρέπει να ομολογήσω πως γράφω από πολύ μικρή. Το βιβλίο «Ους ο Θεός… ΧΩΡΙΖΕΤΩ» είναι αληθινή ιστορία που μου διηγήθηκε η ίδια η ηρωίδα. Η διάθεση, το πάθος και η ανάγκη της  για ελευθερία που μου μετέδιδε καθώς μιλούσε,  με ώθησαν να  αρχίσω λίγες ώρες μετά την συζήτηση μας την συγγραφή του.
       2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
      Πάντα ένα βιβλίο στέλνει έστω και ένα μήνυμα. Το δικό μου αρκετά. Η διεκδίκηση της ελευθερίας, Τα δικαιώματα του ανθρώπου…  Το σημαντικότερο όμως που στέλνω μέσα από τα γραφόμενά μου, είναι η πραγματοποίηση των ονείρων μας. Γιατί τα όνειρα  μας ωθούν να πραγματοποιήσουμε κρυφές μα και φανερές επιθυμίες.
       3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
      Θα πω σε όλους τους «συνταξιδιώτες»  μου, αφού έτσι ονομάζω τους αναγνώστες μου, ένα θερμό ευχαριστώ  που αγκάλιασαν τόσο σφιχτά και αυτό το έργο μου. Οι συνταξιδιώτες μου όλο και αυξάνονται και αυτό το διαπιστώνω από τα μηνύματα που μου έρχονται καθημερινά από καινούργια πρόσωπα, γράφοντας  τόσο όμορφα λόγια και κριτικές για το βιβλίο μου.
 4.Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
        Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια, από την ήμερα που έπιασα στα χέρια μου το πρώτο πνευματικό μου παιδί. Από τότε κράτησα άλλα τέσσερα. Δεν θα με πιστέψετε, αλλά η αλήθεια είναι πως ακόμα ψάχνω λέξεις, για να περιγράψω τα συναισθήματα, που ξεχείλισαν από ολόκληρο το είναι μου.
        5.  Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
       Σε αρκετά σημεία του  ταυτίστηκα μαζί της,  δεν θα κρύψω όμως πως σε πολλά αλλά την ζήλεψα. Πραγματικά θα ήθελα να της μοιάζω.
         6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
     Όπως κάθε κορίτσι. Να μεγαλώσω και να γίνω κυρία με τσάντα και τακούνια.  Πιστεύω εν μέρει το κατάφερα. Όμως τα τακούνια με στενεύουν λιγάκι.
          7.  Είστε ευαίσθητη;
     Υπερβολικά. Καταφέρνω όμως να κρύβω τις ευαισθησίες μου κάποιες φορές, όχι πάντα.
        8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
     Δεν έχω ιδιαιτέρους φόβους.  Μου αρέσει να ζω το σήμερα. Όμως τώρα φοβάμαι για το αβέβαιο αύριο της χώρας μου.
        9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
        Η μουσική λένε εξημερώνει τα άγρια.  Όλων των ειδών οι μουσικές μου αρέσουν. Εξαρτάται από την διάθεσή μου, ακούω από κλασική μέχρι και βαριά λαϊκά. Οι μπαλάντες όμως έχουν τον πρώτο ρόλο στην καρδιά μου.
        10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
        Δεν έχω μεγάλα όνειρα, τα όνειρα μου είναι μικρά. Ονειρεύομαι λοιπόν να περάσει η ζωή μου ήσυχα και να βρίσκονται κοντά μου οι άνθρωποι που αγαπώ.
        11. Τι σας στεναχωρεί ;
        Η Υποκρισία. Το ψέμα  το συγχωρώ, γιατί όλοι μας λίγο πολύ λέμε ψέματα, για να προφυλάξουμε ή να προφυλαχτούμε από κάτι. Όμως η υποκρισία με σκοτώνει, δεν την δέχομαι.
       12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
           Αισιόδοξη. Παρορμητική. Ονειροπόλα.
       13. Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
     Το βιβλίο μου βρίσκεται σε όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Λάρισας κ.λπ. Μπορεί να το παραγγείλει στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του ή από το σάιτ της Πνοής (www.ekdoseispnoi.gr) και φυσικά από την έδρα των εκδόσεων Καλλινίκου 1 στην Πλ. Κολιάτσου και στα τηλέφωνα: 2102230206 – 6909152132. Εδώ σε αυτό το σημείο θα ευχαριστήσω θερμά τις εκδόσεις Πνοή για την τόσο άψογη συνεργασία μας.
         14.  Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
      Ναι γράφω το καινούργιο μου βιβλίο, το οποίο βρίσκεται στο σημείο διαβάζω, ξαναδιαβάζω, διορθώνω, αλλάζω και πάλι από την αρχή... Ευελπιστώ να το κρατήσω και αυτό σύντομα στα χέρια μου.
          15. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
         Από παιδί. Από τότε που έμαθα να γράφω, πάντα ήμουν με ένα  στυλό στο χέρι και αργότερα με ένα laptop, χωρίς βέβαια ποτέ να απαρνηθώ το στυλό. Το πρώτο μου ολοκληρωμένο έργο, το έγραψα σε ηλικία δώδεκα χρόνων. Ήταν ένα δεκαπεντασύλλαβο είκοσι σελίδων, εκεί ξεδίπλωνα τον πόνο την στενοχώρια που αισθανόμουν σαν παιδί, όταν οι γονείς μου αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την Κρήτη και να  εγκατασταθούν μόνιμα στη Ρόδο. 
          16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
        Έχουν εκδοθεί τέσσερα βιβλία μου. Το «Σερφάρω αγάπη μου… Σερφάρω» το 2013. «Έρωτας με χρώμα φεγγαριού» το 2014. «Έρωτας δυνάστης» το 2015 και τώρα το «Ους ο Θεός… ΧΩΡΙΖΕΤΩ» 2016 που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.
       17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
       Την ηρωίδα! Το κέφι, τη διάθεση, την αγάπη για τη ζωή, το συνεχόμενο κυνήγι της για την πραγματοποίηση των ονείρων της.
18. Όταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
      Το συγκεκριμένο απευθείας ο εκδοτικός οίκος και ο κύριος Δημήτρης Καραναστάσης, εκδότης-επιμελητής, ο οποίος επικοινώνησε μαζί μου δυο μέρες αργότερα, για να υπογράψουμε  τα συμβόλαια.
   19Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
          Δεν το πίστευαν. Ήξεραν ότι γράφω αλλά όχι τι ακριβώς. Θυμάμαι η κόρη μου που ήταν και η πρώτη που το έμαθε επαναλάμβανε ένα «μπράβο μαμά!», «Μπράβο μαμά!». Αδυνατούσε να το πιστέψει. Ο γιος μου άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Όταν χαίρεται, είναι η κίνηση που μου δείχνει πόσο χαρούμενος είναι.  Ο σύζυγος μου με κοίταξε ξαφνιασμένος και ένα χαμόγελο ζωγράφισε το όμορφο πρόσωπό του. Όλοι είχαν εκπλαγεί. Μετά άρχισαν τα παινέματα και τα δικά μου κλάματα από την συγκίνηση για την χαρά που τους προσέφερα.
     20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικέςείτε θετικές είτε αρνητικές;
           Όλες οι κριτικές είναι καλοδεχούμενες. Από τις θετικές  χαίρομαι, παίρνω δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω. Από  τις αρνητικές διδάσκομαι,  δίνοντας υπόσχεση στον εαυτό μου να γίνω καλύτερη, ώστε να ικανοποιήσω με την γραφή μου όσο  περισσότερους «συνταξιδιώτες» μου γίνεται.
      21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
         Μέσα από τις χιουμοριστικές καταστάσεις που βιώνει και διακωμωδεί η ηρωίδα, ο αναγνώστης χαίρεται και προβληματίζεται συγχρόνως.Του προσφέρει χαλάρωση ευεξία και τον προτρέπει ώστε να βρει  το κουράγιο και  την δύναμη  να τολμήσει.
 22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
      Ήξερα ολόκληρη την εξέλιξη του βιβλίου.  Όπως  προανέφερα είναι αληθινή ιστορία που διαδραματίζεται στο νησί μου. Τη Ρόδο μου.
23.  Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
       Εξαρτάται από την ροη του βιβλίου. Συνήθως  με κατευθύνει ο ήρωας και η σκέψη μου. Το τέλος το δίνω εγώ.
24. Από τι εμπνέεστε;
  Από τα πάντα. Από μια κουβέντα, ένα χαμόγελο, μια μαργαρίτα, ένα ηλιοβασίλεμα, από ένα συννεφιασμένο ουρανό.
25.  Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;
        Λατρεύω τις μπαλάντες ελληνικές και ξένες.
26.  Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
      Θυμάμαι πάντα την μια και μοναδική κούκλα που είχα σαν παιδί.
27.  Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;

   Το σημαντικότερο δώρο που μου χάρισε η κόρη μου. Η εγγονή μου. Η Χρύσα μου. Αργότερα μια δεύτερη ο εγγονός μου. Ο Μιχαήλ μου.

 28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνεται;

        Ναι, η πραγματοποίηση του ονείρου για την  μεγάλη μου αγάπη που είχα από μικρή, την κομμωτική. Έγινα μια καταξιωμένη κομμώτρια και είμαι πολύ υπερήφανη γι΄ αυτό!

 29.Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφήΉ μετά τη συγγραφή;

        Δεν αντιμετώπισα κανένα εμπόδιο. Λέτε να είμαι τυχερή σε αυτό;

 30. Καριέρα ή οικογένειαΤι από τα δυο επιλέγετε;

           Και τα δυο! Τα έχω καταφέρει περίφημα και στην οικογένεια, και στην καριέρα.

 31. Για τι έχετε μετανιώσει;

     Μετανιώνω που άφησα κάποιες στιγμές να χαθούν χωρίς να τις ζήσω όπως ήθελα.

 32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;

        Το ανέφερα και πιο πάνω η υποκρισία.

 33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;

      Διαβάζω μονάχα ελληνική λογοτεχνία.

34.  Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας φόβος;

      Φοβάμαι την κακία του κόσμου.

 35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;

           Θα τον αναφέρω πάντα, ο κύριος Πολυράκης. Τον λατρεύω.

 36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

           Την εκμετάλλευση των συναισθημάτων και των υλικών αγαθών και την υποκρισία.

 37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;

   Η τέχνη μου. Η κομμωτική. Από παιδί ονειρευόμουν ένα δικό μου κομμωτήριο. Θυμάμαι πόσο ζήλευα την κομμώτρια που με πήγαινε η μητέρα μου. Κάθε φορά της έλεγα πως κάποια στιγμή θα κάνω και εγώ ένα δικό μου. Εκείνη χαμογελούσε και μου απαντούσε: «Σου το εύχομαι Χρυσάκι μου». Έπιασε η ευχή της.

 38. Έχετε κάποια χόμπι;

   Τα κομπολόγια μου! Μου αρέσει να συλλέγω αλλά και να φτιάχνω. Αυτό είναι το μεράκι μου, όχι απλά ένα χόμπι μου. Με τρελαίνει ο ήχος και το χάιδεμα στις χάντρες τους.

 39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;

       Πριν τρία χρόνια Όταν αποχωρίστηκα τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Την κόρη μου και την εγγονή μου που μετανάστευσαν στην άκρη της γης. Την Αυστραλία.

 40.  Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;

Δεν θυμάμαι γιατί πολύ απλά, πάντα γελάω.

 41.  Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;

    Πρωινό ξύπνημα στις 8, 30. Καφές και τρία τσιγάρα, απαραίτητα. 9. 30 δουλειά. Στις ελεύθερες ώρες στο κομμωτήριο συγγράφω τα βιβλία μου. Τα περισσότερα  έχουν γραφτεί στο χώρο της δουλειάς μου. Επιστροφή στο σπίτι στις 1.30. εκεί κάνω ό,τι μπορεί να κάνει μια νοικοκυρά.  Απόγευμα 4.30 δουλειά, ως στις 8. 30. Βόλτα με τον σύζυγο μου, το καθιερωμένο μας περπάτημα. Η κάθε μου μέρα είναι πάντα γεμάτη.

 42. Τι λατρεύετε περισσότερο;

 Τις δύο όμορφες φατσούλες της ζωή μου! Οι μεγάλες μου λατρείες! Τα εγγονάκια μου!

 43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;

   Μμμμμ! Στο παγωτό! Μου είναι αδύνατον να αντισταθώ στον λευκό πειρασμό μια μπάλας από βανίλια παγωτό!

  44.Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;

    Ίσως γιατί όχι. Φυσικά γράφω και θεατρικά έργα. Ίσως με τον καιρό να βγουν από το συρτάρι και αυτά, για να πάρουν τον δικό τους δρόμο.

 45.Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;

Είμαι κατά των επαναλήψεων. Μου αρέσει οι χαρακτήρες να διαφέρουν σε κάθε λογοτεχνικό βιβλίο. Να μην αναρωτιέται ο συνταξιδιώτης μου ¨κάπου το έχω ξαναδιαβάσει αυτό¨.

46Από που σας αρέσει να εμπνέεστεΑπό δικά σας βιώματα ή και από 
ιστορίες άλλων ανθρώπων γύρω μας;
Συνήθως από ιστορίες και αφηγήσεις άλλων. Πιστεύω όμως και κρίνω  από τον εαυτό μου, πως ένας συγγραφέας περνάει στο σύγγραμμα του και δικά του στοιχεία και βιώματα.
47. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
        Με λένε Χρύσα, όμως με φωνάζουν και Σούλα. Με το Χρύσα υπογράφω σαν συγγραφέας και με το Σούλα σαν κομμώτρια. Έχω δύο πατρίδες, την Κρήτη όπου γεννήθηκα και την Ρόδο που μεγαλώνω μέχρι και σήμερα. Φυσικά είμαι παντρεμένη, μητέρα και γιαγιά! Αισθάνομαι πολύ τυχερή γιατί μοιράζομαι σε δύο μεγάλες αγάπες. Την κομμωτική και την συγγραφή!. Όταν δεν κουρεύω γράφω! Τα βιβλία μου γράφονται στο κομμωτήριο. Είμαι ανήσυχο πνεύμα, αλλά ήσυχος άνθρωπος. Εν ολίγοις έχουν εκδοθεί τέσσερα βιβλία μου και έχω βραβευτεί αρκετές φόρες πανελληνίως. Είμαι η Χρύσα-Σούλα Ζανεσή-Αλεξάκη.

     Τέλος  θα πω πως είναι  μεγάλη τιμή για μένα που ξεδιπλώσατε άγνωστες πτυχές  της ζωής μου, πέρα από την συγγραφή, για τους δικούς σας και τους δικούς μου αναγνώστες. Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς. Και με την ευκαιρία θα δώσω ευχές για όλους μας. Ο θεός πάντα να μας ενώνει με όσους αγαπάμε! Ας προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε ο ένας τον άλλο πιο  ζεστά, πιο αληθινά, πιο ανθρώπινα.

Χρύσα  Ζανεσή  Αλεξάκη

Γεννήθηκε στην Κρήτη και ζει μόνιμα στην Ρόδο με τον σύζυγο της. Είναι μητέρα δυο παιδιών και γιαγιά δυο αξιαγάπητων εγγονιών. Από μικρή ήταν δραστήρια, ρομαντική και ονειροπόλα και της αρέσει η συγγραφή. Γράφει παιδικά διηγήματα, αφηγήματα, παραμύθια, θεατρικά έργα και ποιήματα σε δεκαπεντασύλλαβο. Έχει βραβευτεί από την Πανελλήνια Ένωση λογοτεχνών για το διήγημα «Άρωμα Ελευθερίας» και από την Εταιρεία Τεχνών Επιστήμης και Πολιτισμού Κερατσινίου για το «Ασήκωτη η προσμονή». Αρκετά από τα διηγήματα της υπάρχουν σε συλλογικές εκδόσεις. Ασχολείται ερασιτεχνικά με το θέατρο και έχει λάβει μέρος σε αρκετές επιτυχημένες παραστάσεις. Βιβλία της ίδιας. «Σερφάρω αγάπη μου... Σερφάρω» 2013, «Έρωτας με χρώμα φεγγαριού» 2014, «Έρωτας δυνάστης» 2015,  

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Από τις Εκδόσεις Πνοή κυκλοφορεί το νέο βιβλίο της καταξιωμένης συγγραφέα Χρύσας Ζανεσή-Αλεξάκη «Ους ο Θεός… χωριζέτω».
Η Καίτη είναι ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι που ζει σ’ ένα μικρό χωριό της Ρόδου. Όπως κάθε κοπέλα, θέλει να ζήσει την ανεμελιά των χρόνων της, να φλερτάρει και να ερωτευτεί. Όμως οι γονείς της έχουν άλλα σχέδια γι’ αυτήν. Σ’ αυτή την τρυφερή ηλικία, αποφασίζουν να την παντρέψουν παρά τη θέλησή της. Η Καίτη όμως δεν είναι μια συνηθισμένη έφηβη. Είναι όμορφη, έξυπνη, πεισματάρα και έχει μια έμφυτη ροπή προς την ελευθερία, την οποία δεν έχει σκοπό να θυσιάσει για χάρη κανενός. Η λύση είναι μία και ονομάζεται «χωρισμός». Οι πάντες είναι εναντίον της, αλλά εκείνη, με σύμμαχο την ατσάλινη θέλησή της, διεκδικεί αυτό που δικαιωματικά της ανήκει. Τη ζωή της. Στην πορεία, βιώνει κωμικοτραγικές καταστάσεις τις οποίες αντιμετωπίζει με το αξεπέραστο χιούμορ της. Ένα βιβλίο που θα σας κάνει να δακρύσετε από γέλιο και συγκίνηση, που θα σας διασκεδάσει και θα σας προβληματίσει. Ένα βιβλίο με μια επωδό: ποτέ δεν είναι αργά για να πραγματοποιήσει κανείς τα όνειρά του.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ