Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Κυριακής Γκιόκα



1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Το ξεκίνημα γραφής του βιβλίο όπως έξαλλου και όλων των βιβλίων μου είναι ξαφνικό, αναπάντεχο. Είναι σαν οι ίδιοι πρωταγωνιστές να σου μιλάνε μέσα στο μυαλό σου και να σου αφηγούνται τις ιστορίες τους.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Πάντα! Θέλω τα βιβλία μου να αφήνουν ένα ας το πούμε «ηθικό δίδαγμα» έτσι λοιπόν και αυτό το βιβλίο μου «Μοιραίο κάρμα» περνάει πολλά μηνύματα στον αναγνώστη.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Υπάρχει ανταπόκριση από το κοινό, καθώς και ενθουσιασμός θα έλεγα, ως πρώτης άποψης από τον τίτλο του άλλα και από το εξώφυλλο του.
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Τα βιβλία για τον συγγραφέα είναι τα παιδία του! Όταν πιάνεις στο χέρι σου, το παιδί σου, το βιβλίο σου, είναι μια αστείρευτη χαρά που σε πλημυρίζει. Μια πληρότητα, μια ικανοποίηση που ένα όνειρο σου γίνεται πραγματικότητα.
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Όλοι σχεδόν η ήρωες μου έχουν ένα κομμάτι όλο δικό μου, του εαυτού μου. Με την Ελπίδα όσο αφορά την εξωτερική εμφάνιση, δεν έχουμε κανένα κοινό, άλλα όσο αφορά τον εσωτερικό της κόσμο, εκεί νομίζω πως είμαστε ταυτίσιμες. Πιστεύουμε και οι δυο στην δύναμη της αγάπης και πως όταν η αγάπη μπαίνει μέσα σου τότε όλα μα όλα μπορεί να τα μεταμόρφωση, ακόμη και τα θαύματα μπορούν συμβούν, γιατί πολύ απλά η ίδια αγάπη είναι ένα θαύμα!
6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Αυτή είναι μια ερώτηση που πραγματικά θα μπορούσα να γράφω και να γράφω!
Είχα μεγάλη φαντασία και έχω μεγάλη δίψα για γνώση. Μου αρέσει να καταπιάνομαι με πολλά πράγματα και πιστεύω πως ο άνθρωπος δεν πρέπει να σταματήσει να μαθαίνει. Για να έρθω στο θέμα μας και να απαντήσω την ερώτηση σας, λόγο της μεγάλης φαντασίας μου φανταζόμουν πάντα διάφορα. Όμως αυτό που είχα πάντα ως προτεραιότητα ήταν η γραφή! Πάντα σε όλα τα όνειρα μου υπήρχε και αυτό να γίνω συγγραφέας και ο κόσμος να μπορεί έστω και λίγο να ισόχωρη στον δικό μου κόσμο και να ταξιδεύει μέσα από αυτά. Να διασκεδάζει και να μαθαίνει έστω και κάτι μικρό.
7. Είστε ευαίσθητη;
Πάρα πολύ! Πως αλώστε θα ήμουν συγγραφέας – καλλιτέχνης αν δεν ήμουν άνθρωπος με ευαισθησίες. Αυτές οι ευαισθησίες είναι που γεννάνε και κάθε φορά ένα καινούριο βιβλίο.
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Θα σας φανεί περίεργο άλλα δεν φοβάμαι τώρα πια τίποτα! Είναι η ίδια η ζωή που μου χαρίστηκε ως τώρα που μου έκλεψε τους φόβους μου, γιατί πολύ απλά είδα πολλές φορές στο παρελθόν οι ίδιοι οι φόβοι μου να υλοποιούνται και έπειτα να τους ξεπερνώ με δύναμη και να βγαίνω δυνατή μέσα από αυτούς!
Έπι την παρούσης στιγμής δεν έχω κανένα φόβο!
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Τα πάντα! Όλες οι μουσικές του κόσμου! Κάθε στιγμή επιλέγω και κάτι διαφορετικό. Και κάθε στιγμή της Ζώης μου είναι στιγματισμένη με κάποιο μουσικό κομμάτι.
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Τα όνειρα μου είναι να είμαι εγώ και οι άνθρωποι όλοι καλά, υγιής και χαρούμενοι και να μπορώ να έχω πάντα έμπνευση και να γράφω.
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Πολλά! Η μισανθρωπία, η απάτη, η εκμετάλλευση, η απονιά! Πόσα μπορώ να σας γράφω που με στεναχωρούν! Θα ήθελα ως δια μαγείας αυτή η λέξη να εξαφανιστεί από το λεξιλόγιο όλων των ανθρώπων γιατί μόνο πόνο φέρνει.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Αυθόρμητη, ενθουσιώδης, συμπονετική.
13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Από την ηλεκτρονική σελίδα της Δυάς εκδοτική, καθώς και από όλα τα βιβλιοπωλεία.
13. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτό τον καιρό βρίσκομαι σε μεγάλο ίστρο και γράφω συγχρόνως τρία βιβλία.
14. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Από το σχολείο, το δημοτικό, στην πέμπτη δημοτικού μέσα από την εκθέσεις μου ο δάσκαλος μου τότε Γεώργιος Σκανδάλης ανακάλυψε το ταλέντο μου. Πήρα μέρος σε πολλούς σχολικούς διαγωνισμούς, καθώς και έγραφα στην σχολική εφημερίδα διηγήματα. Είχα γράψει και πολλά θεατρικά του σχολείου που παιχτήκαν με μεγάλη επιτυχία τότε. Η απάντηση στο ερώτημα σας πότε ξεκίνησα την συγγραφή είναι , από τότε που έμαθα να γράφω!
15. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχω γράψει πολλά βιβλία που περιμένουν καρτερικά να γίνουν χαρτί και να μεταμορφωθούν σε βιβλία άλλα αυτά που εκδοθήκαν είναι δυο.
Το πρώτο μου «Έρωτας στην Κορέα» και τώρα αυτό το δεύτερο με τίτλο «Μοιραίο κάρμα» που μόλις κυκλοφόρησε.
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Αυτό το βιβλίο το αγαπώ όλο! Από την αρχή ως το τέλος του! Περνάει πολύ όμορφα μηνύματα στον αναγνώστη. Είναι μια ιστορία που εκτυλίσσεται στο κέντρο της Αθήνας από αστούς καθημερινούς ανθρώπους. Αυτό το βιβλίο είναι όλα όσα πιστεύω, ότι ο εσωτερικός Κόσμος υπερτερεί του εξωτερικού!
Πως μια μέτρια απλοϊκή γυναίκα από την επαρχία η Ελπίδα, μπορεί να ερωτευτεί και να κατακτήσει ένα πολύ πολύ όμορφο άντρα και πάνω από όλα, πως η δύναμη της αγάπης μπορεί να γιάνει τα πάντα. Και το ακατόρθωτο μπορεί να γίνει! Τα θαύματα μπορούν και γίνονται αν υπάρχει η αγάπη γύρω μας!
18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός το διάβασε πρώτος;
Ο εκδότης μου ο Κύριος Γιώργος Μωύσογλου.
19.Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Μεγάλη χαρά! Ήξεραν πως γράφω, είχαν διαβάσει κάποια από αυτά που έγραφα και αδημονούσαν να πραγματοποιηθεί το όνειρο μου να γίνω και επισήμως συγγραφέας.
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Και οι θετικές και οι αρνητικές κριτικές είναι ευπρόσδεκτες με βοηθάνε να δω τα λάθη μου, να προχωράω και να γίνομαι καλύτερη.
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Ο αναγνώστης μέσα από το βιβλίο θα μπορεί να ταξιδέψει και να ζήσει, να ταυτιστεί και να διδαχτεί άλλα προπάντων θα αφήσει κάθε έγνοια του πίσω. Στα χρόνια που ζούμε έχουμε περισσότερο από πότε να διαβάσουμε βιβλία και να βλέπουμε σινεμά, θέατρο γιατί αυτά είναι που τρέφουν την ψυχή μας.
Λοιπόν το βιβλίο μου προσφέρει στον αναγνώστη «τροφή ψυχής».
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Δεν γνώριζα πριν τίποτα! Ξαφνικά ήρθε στο μυαλό μου η ιστορία βέβαια και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές στην πορεία της γραφής του βιβλίου σε παρασύρουν εκεί που θέλουν αυτοί.
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Όταν ξεκινάω ένα βιβλίο αυτό που ξέρω με σιγουριά είναι την αρχή και το τέλος.
Το τέλος είναι από την αρχή πάντα μα πάντα προκαθορισμένο.
24. Από τι εμπνέεστε;
Από τα πάντα! Από τα ταξίδια που έχω κάνει ανά τον κόσμο. Από ένα μουσικό κομμάτι που μίλησε στην ψυχή μου, αλλά κυρίως από τους ιδίους τους ανθρώπους. Μου αρέσει να μπλέκομαι στο πλήθος να μιλάω με αγνώστους και να αφουγκράζομαι τις ιστορίες της ζωής τους.
25. Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Έχω πολλά και αγαπημένα τραγούδια αλλά αυτό που αγγίζει περισσότερο την ψυχή μου είναι του Σταμάτη Σπανουδάκη « πρόσωπα» Συγκινούμαι βαθύτατα όταν το ακούω. Οι στίχοι είναι άκρως ποιητικοί. Και το ίδιο κομμάτι γίνεται λαβύρινθος που χάνομαι μέσα του αναζητώντας κάθε φορά και καινούρια νοήματα.
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Πολύ ωραία ερώτηση! Δεν θα ξεχάσω ποτέ κάποια γενέθλια μου, όταν μου χάρισαν σαν δώρο μια γραφομηχανή. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την έκπληξη που ένιωσα. Ήταν η προέκταση μου το γράψιμο και αντικρίζοντας αυτή τη μικρή γραφομηχανή ήταν για εμένα μια πολύ μεγάλη χαρά.
Η ανάμνηση αυτή ακόμη και τώρα που την αναβιώνω με κάνει χαρούμενη!
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Θα πω κάτι πολύ τετριμμένο που λένε όλες οι μητέρες μα αυτή είναι η αλήθεια μου. Η σημαντική στιγμή της ζωής μου είναι όταν αντίκρισα τα μάτια του γιου μου Κωνσταντίνου! Όταν τον κράτησα στην αγκαλιά μου και καθρεφτίστηκα μέσα του.
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Τα όνειρα αλλάζουν μεταλλάσσονται και αν κάποιο όνειρο υλοποιείτε κάνει τον κύκλο του και τελειώνει τότε εκείνη τη χρονική στιγμή ένα άλλο γεννιέται. Έχω υλοποιήσει πολλά όνειρα στη ζωή μου όπως έχω γεννήσει και κυοφορώ πολλά όνειρα αυτή τη στιγμή που περιμένουν να έρθουν στην αλήθεια μου, στη ζωή μου και τα αναμένω με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Η έκδοση! Δεν υπάρχουν χρήματα για βιβλία πια. Οι εκδοτικοί οίκοι δεν παίρνουν νέα προσώπα αφού με δυσκολία κρατανε τους παλιούς συγγραφείς. Η αυτοέκδοση θέλει και αυτή χρήματα αλλά το δυσκολότερο κομμάτι είναι η προώθηση ενός βιβλίου. Είτε είσαι σε εκδοτικό που διαθέτει κάποια μέσα διαφήμισης είτε είσαι αυτό εκδότης πρέπει να τρέξεις από μόνος σου κάποια πράγματα για την προώθηση του βιβλίου σου. Αυτό για εμένα είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που συνάντησα ως τώρα.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Και τα δυο μπορούν να παντρευτούν και να συνυπάρχουν θεσπέσια. Μια γυναικα καριερίστας, είναι μια ευτυχισμένη οικογενειάρχης.
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Για τίποτα. Όλα είναι μέσα στο παιχνίδι τις Ζώης μας. Αυτό που μας φαίνετε αποτυχία ίσως τελικά να είναι τύχη αφού μας άλλαξε και μας πήγε σε αλλά μονοπάτια, η εν τέλη μας προστάτεψε. Το κάθε λάθος μας είναι μάθημα. « Είμαι σοφός άνθρωπος γιατί έχω κάνει πολλά λάθη» λέει ένα ρητό και πραγματικά η πληρότητα έρχεται όταν διακρίνουμε βλέπουμε αφουγκραζόμαστε και δεν μετανιώνουμε για τίποτα.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Η αδιαφορία, η αμάθεια, ο υλισμός. Μα πιο πολύ με ενοχλεί η κριτική για τους άλλους το λεγόμενο «κουτσομπολιό» Έχουμε μάθει να κρίνουμε πολύ εύκολα τους άλλους αλλά καθόλου τον εαυτό μας.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Τα πάντα διαβάζω! Από μυθιστορήματα, νουβέλες περιπτέρου, μέχρι επιστημονικά βιβλία ή φιλοσοφικά βιβλία. Τα πάντα διαβάζω!
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Τα ταξίδια! Είναι πόθος, πάθος αχαλίνωτο και ακόρεστο.
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Χωρίς δεύτερη στέψη η κυρία Μάρω Βαμβουνάκη τρελαίνομαι από παιδί την αγαπώ και την ακολουθώ σε κάθε της βιβλίο. Είναι μεγάλη δασκάλα για εμένα. Όμως τον τελευταίο καιρό έχω ερωτευτεί τον κύριο Αύγουστο Κορτώ. Πανέξυπνη πένα κοφτερό μυαλό. Λατρεμένος!
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Τώρα βρήκατε το πλέον ακατάλληλο άνθρωπο για τη φράση « δεν συγχωρώ» γιατί απλά τα συγχωρώ όλα και όλους! Αυτή είναι η αδυναμία η Αχίλλειος πτέρνα μου.
Πάντα δικαιολογώ και ας είναι εις βάρος μου. Δεν μου αρέσει να καταπιέζω τους ανθρώπους γύρω μου, έτσι αφήνω μια ελευθερία κινήσεων, αν κάτι με προσβάλει και δεν μου ταιριάζει, με ενοχλεί δηλαδή απλώς αποχωρώ αλλά φεύγοντας μπορώ και συγχωρώ. Και η συχώρεση είναι μεγάλο πράγμα. Η άνθρωποι που δύσκολα συγχωρούν είναι αυτή που δεν έχουν την δύναμη και το σθένος να συγχωρέσουν ποτέ ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό. Όταν έχεις αγάπη μέσα σου συγχωράς γιατί η αγάπη πάντα είναι συγχωρητική όπως γράφω και στα βιβλία μου.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να ταξιδέψω σε μακρινά μέρη. Αυτό εν μέρη το κατάφερα.
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Ναι έχω! Λατρεύω τα επιτραπέζια παιχνίδια.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Τελευταία φορά που έκλαψα ήταν παρακολουθώντας πριν λίγες μέρες ένα ντοκιμαντέρ του VICE (στο όποιο είμαι μεγάλη φαν αυτό του καναλιού), με τίτλο: «Ηλεία δέκα χρόνια μετά την κόλαση» Οι άνθρωποι που αφηγούνται τον χαμό των πυρκαγιών εκείνων και ο θάνατος που σκορπίστηκε άδικος σε αυτό το μέρος, με έκανε να κλαίω ασταμάτητα, πληγώθηκα πολύ με τον πόνο αυτών των ανθρώπων που έχασαν βιός και οικογένεια.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Γελώ συνέχεια! Ακόμη και τώρα που απαντώ αυτά τα ερωτήματα σας γελώ!
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Είμαι ένας άνθρωπος που δεν του αρέσει η ρουτίνα με τίποτα. Το λίμνασμα δεν μου ταιριάζει. Οπότε κάθε μέρα μου είναι μοναδική και δεν την έχω σχεδιάσει.
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;
Τις βόλτες με φίλους, τις συζητήσεις ως το ξημέρωμα.
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Γλυκά! μεγάλη αδυναμία δεν αντιστέκομαι σε ένα κουτί γλυκά!
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Αυτό είναι που με χαρακτηρίζει! Μου γραφούν πολλές φορές οι αναγνώστες μου ακριβώς αυτό, πως τα βιβλία μου έχουν κινηματογραφικές εικόνες. Σχεδόν όλοι μα όλοι μου γραφούν αυτό στο τέλος, «μου άρεσε το βιβλίο σας θα ήταν τέλειο να γίνει ταινία.» Ναι λοιπόν το έχω σκεφτεί να γίνουν τα βιβλία μου κινηματογραφικές ταινίες ή θεατρικά έργα.
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Όχι! Κανένας δεν μοιάζει με κανένα. Δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομε.
Θέλω νέους ήρωες νέους πρωταγωνιστές.
46. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Τα βιβλία μου είναι ο κόσμος μου. Ο κόσμος που έχω δημιουργήσει για να μπορώ να επιβιώνω στο πραγματικό κόσμο. Κάθε βιβλίο μου είναι ένα δικό μου κομμάτι που θέλω να μοιραστώ και με άλλους ανθρώπους, προσπαθώντας έστω και υποσυνείδητα να τους αφήνω κάτι. Η αγάπη υπαρχή. Ο απολυτός έρωτας είναι υπαρχτός αρκεί να έχεις τα μάτια της καρδιάς ανοιχτό και να το διακρίνεις. Το άλλο μας μισό μας περιμένει σε αυτή ή σε κάποια άλλη ζωή. Τίποτα δεν είναι μάταιο.
Και κλείνοντας και αποκαλύπτοντας μια άλλη πτυχή του εαυτού μου, πως περά από συγγραφέας, στιλιστρια έχω σπουδάσει και μεταφυσική- αστρολογία, θα ήθελα να πω μόνο τούτο που το εφαρμόζω κατά κόρον και εγώ στην ζωή μου «βλέπε με τα μάτια της καρδιάς σου» μόνο τότε θα σου αποκαλυφτούν όλα τα μυστήρια του κώμου τούτου.

Θέλω πολύ να ευχαριστήσω την κυρία Αλίνα Παπαδοπούλου και το περιοδικό Books 'n' more, για αυτή την συνέντευξη δίνοντας μου την ευκαιρία να προβάλω τον εαυτό μου και τα βιβλία μου.

Περίληψη

Η Ελπίδα είναι μια γυναίκα που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην επαρχία με μεγάλες δυσκολίες. Σπούδασε και δούλεψε στην Αθήνα ως νοσηλεύτρια και με τον πενιχρό μιστό της βοηθάει τους γονείς της. Έχει κάτω του μετρίου εμφάνιση μα έχει μια μεγάλη καρδιά.
Κάθε πρωί για την δουλειά της παίρνει τον ηλεκτρικό σταθμό κάτω πατησιών όπου εκεί συνάντα και για πρώτη φορά τον Χρήστο, ένα πολύ εμφανίσιμο άντρα που όπως λέει και η ίδια «είναι σαν να έχει ξεπροβάλει από αφίσα διαφημίσεις καλλυντικών»
Τον ερωτεύεται κεραυνοβόλα και ξεκινάει ένας μονόπλευρος πλατωνικός έρωτας που μετρά πολλά χρόνια. Μαθαίνει τα πάντα για εκείνον και τρυπώνει κρυφά στην ζωή του.
Ξέρει καλά πως ένας τέλειος, τέτοιος άντρας ποτέ δεν θα την κοιτούσε πότε, μα ελπίζει και συνεχίζει να τον αγάπα, ως που μια μέρα παύουν να συναντιούνται.
Χάνονται μόνο για λίγο συνειδητά.
Η προϊστάμενη της ξέροντας τις δυσκολίες της οικογένειας της, της προτείνει ως δεύτερη εργασία να αναλάβει ως αποκλειστική απογευματινή νοσοκόμα την φροντίδα του γιου της καλύτερης της φίλης που είναι σε καταστολή.
Η Ελπίδα έρχεται αντιμέτωπη με το παιχνίδι της μοίρας που την περιγελά βλέποντας μπροστά της τον αγαπημένο της, τον πλατωνικό έρωτα της, τον Χρήστο.
Αναλαμβάνει δίχως δεύτερη σκέψη και με μόνη της έγνοια την καλυτερέψει της υγείας του ( αν και οι γιατροί δίνουν πολύ λίγες ελπίδες) κάνει την ζωή της σκοπό να ξυπνήσει από αυτό τον λήθαργο θάνατο αυτό τον άντρα.
Μια μάχη ξεκίνα, φέρνοντας ως πρωταγωνιστή τα συναισθήματα κόντρα στην εμφάνιση…
Και κάπου εκεί είναι που  η Ελπίδα αφήνετε να περπατά πάνω στα βήματα που της χαράζει το Μοιραίο Κάρμα της….

Βιογραφικό


Η  Κυριακή Γκιόκα γεννήθηκε και κατοικεί στη πόλη, προστάτιδα της θεάς Δήμητρας, την Ελευσίνα. Σπούδασε σχέδιο μόδας, «Mondelist Fashion Designer.» Στη Πέμπτη δημοτικού, ο δάσκαλος της μέσα από τις εκθέσεις, διάκρινε το ταλέντο της στη γραφή. Για εκείνη, τα διηγήματα είναι το καταφύγιο της. Ένα όχημα για να δραπετεύει και να εισχωρεί στο δικό της κόσμο. Εκεί συναντάει τους πρωταγωνιστές της, αφηγώντας της τις ιστορίες τους. Με πλοηγό τη φαντασία, τα ταξίδια ανά τον κόσμο που έχει πραγματοποιήσει η ίδια. Μέχρι τώρα, έχει γράψει πολλά διηγήματα που καρτερικά περιμένουν να γίνουν βιβλία για να ταξιδέψουν και άλλους ανθρώπους, στο κόσμο του έρωτα, του πάθους, του μοιραίου και της πραγματικής αγάπης. Ο Έρωτας στην Κορέα, είναι το πρώτο της βιβλίο.

Για παραγγελίες πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ