Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Δήμητρας Τράκα

   

Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Αυτό το βιβλίο ξεκίνησε σαν ιδέα, από μια συνάντηση που είχα με έναν άγνωστο άνθρωπο, στη μέση του δρόμου. Το βράδυ επέστρεψα σπίτι μου κι άκουσα τον πατέρα μου να λέει κάτι στη μητέρα μου. Μέχρι να κοιμηθώ, ορκίστηκα να γράψω ένα βιβλίο, που θα συνδυάζει τα δύο συναισθήματα που γεννήθηκαν μέσα μου, στη θύμηση των εικόνων που είδα και όσων άκουσα την ίδια μέρα. Όταν το ανακοίνωσα στον σύζυγό μου, το μόνο που με ρώτησε, ήταν ότι αν είμαι βέβαιη πως θα αντέξω την επίπονη έρευνα που με περίμενε, τότε αυτό το βιβλίο πρέπει να γραφτεί, γιατί ο σκοπός του είναι πραγματικά ιερός!
      Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Καταρχήν, θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που μου άνοιξαν τις πόρτες της έρευνάς μου, διότι στην πραγματικότητα, θέλουν κι εκείνοι όσο κι εγώ να μάθει ο κόσμος μια «απλή» αλήθεια. Όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα στη ζωή. Αλλά και τις ίδιες υποχρεώσεις προς τον εαυτό μας πρώτα-πρώτα κι έπειτα προς τον συνάνθρωπο.  Το δεύτερο μήνυμα που θέλω να περάσω, είναι οι δοκιμασίες που καλείται να φέρει εις πέρας ο γονιός, για να καταφέρει να προσφέρει στο παιδί του. Και τρίτο και κυριότερο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα παιδί το μόνο που έχει ανάγκη για να επιβιώσει, είναι η αγάπη! Πιστέψτε με, όποιος διαβάσει αυτό το βιβλίο, θα καταλάβει πολύ καλά τι εννοώ…

      Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Είμαι πραγματικά ευτυχισμένη, διότι αυτό το βιβλίο αγαπήθηκε πριν καν τυπωθεί. Όποιος διάβασε το οπισθόφυλλο του βιβλίου, από την πρώτη κιόλας μέρα που είδε το φως της δημοσιότητας, ζήτησε να μάθει όλο και περισσότερα για την ιστορία.
Το ακόμη πιο ευχάριστο όμως, ήρθε από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας του. Έλαβα πολλά μηνύματα και τηλέφωνα, με λόγια πολύ ενθαρρυντικά και περιγραφές συναισθημάτων τόσο έντονες, που συγκινήθηκα πραγματικά. Αυτή είναι και η ανταμοιβή μου. Όταν μαθαίνω πως ένα βιβλίο μου κατάφερε ν’ αγγίξει τον αναγνώστη, κατάφερε να κατανοήσει τα μηνύματα που θέλω να περάσω, τον έβαλε σε ουσιαστικές σκέψεις και τελικά, απόλαυσε το αναγνωστικό ταξίδι…
       Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Για τα προηγούμενα βιβλία μου μπορώ να πω ότι ήταν η χαρά και η ικανοποίηση της δημιουργίας. Για το «Μέσα από τα μάτια σου» δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα. Αυτό το βιβλίο, έπειτα από τρία χρόνια σκληρής έρευνας και πιστής αφοσίωσης στο θέμα του, έγινε στο τέλος ένα όνειρο ζωής, που τώρα πήρε μορφή, χάρη στις εκδόσεις ΕΞΗ. Ακόμα και η λέξη ευτυχία είναι μικρή μπροστά σε αυτό που νιώθω!

   Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
Τα μόνα κοινά χαρακτηριστικά που έχω με την ηρωίδα είναι το πείσμα και η επιμονή στο να καταφέρω αυτό που θέλω.
    Όταν ήσασταν μικρή  πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Για το μόνο που ήμουν βέβαιη, ήταν ότι θα ασχοληθώ με κάτι δημιουργικό και ότι θα ταξιδεύω συνεχώς και για καλή μου τύχη τα κατάφερα και τα δύο.

 Είστε ευαίσθητη;
Πάντα ήμουν, αλλά κάποιες καταστάσεις που πέρασα τα τελευταία χρόνια με έκαναν ταυτόχρονα και πολύ σκληρή.
       Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Τρέμω τη στιγμή που θα χάσω κάποιον που αγαπώ!
    Ποιά μουσική σας αρέσει;
Δεν υπάρχει συγκεκριμένο είδος. Ακούω τα πάντα ανάλογα με τη διάθεσή μου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ζω χωρίς μουσική.
         Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Πολλά, όμως αυτό που προσεύχομαι πάντα είναι να είναι υγιείς οι άνθρωποι που αγαπώ. Αυτό είναι και το μότο μου. «Να μας έχει ο Θεός καλά και να μπορούμε να τρέχουμε»

         Τι σας στεναχωρεί ;
Το γεγονός ότι λιγοστεύουν γύρω μας οι άνθρωποι που κάνουν όνειρα και κάνουν το χατίρι σε κάποιους που μας θέλουν με το κεφάλι σκυμμένο.

          Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά  σας.
Πεισματάρα, εγωίστρια και υπεραισιόδοξη τολμώ να πω.
Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και της Κύπρου.
   Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Πάντα ξεκινά κάτι καινούργιο, μόλις ολοκληρωθεί κάτι…
     Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
 Το πρώτο μου βιβλίο δεν γράφτηκε για να εκδοθεί. Ήθελα μόνο να διηγηθώ σε κάποιον την ιστορία της ζωής ανθρώπων που αγάπησα και όντας κι εκείνος μέρος αυτής της ιστορίας, να του αποδείξω ότι παρ’ όλες τις ευκολίες και τις δυσκολίες που περνούν οι άνθρωποι, αν υπάρχει αγάπη, μπορούν να είναι ευτυχισμένοι! Καθώς επίσης να τον ευχαριστήσω για την αγάπη του! Και λίγο αργότερα, ήρθε και η ιδέα της έκδοσης.
      Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Τρία βιβλία έχουν εκδοθεί ως τώρα, υπάρχει ένα ήδη έτοιμο στο συρτάρι μου κι ένα πέμπτο που θα εκδοθεί κι εκείνο σύντομα και είναι αφιερωμένο στα παιδιά. Τα βιβλία που εκδόθηκαν κατά σειρά, φέρουν τους τίτλους «Αλεξάνδρα», «Ένα σμαράγδι για δύο» και «Μέσα από τα μάτια σου» από τις εκδόσεις ΕΞΗ.
    Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Την ευκαιρία που μου έδωσε, να γνωρίσω τον κόσμο των ανθρώπων με προβλήματα όρασης και να τον λατρέψω, όπως με αγκάλιασαν και όλοι εκείνοι που με βοήθησαν για να ολοκληρώσω αυτό το βιβλίο. Και φυσικά, θέλω να πιστεύω, πως εξ’ αιτίας τους, κατάφερα να γίνω ίσως λίγο καλύτερος άνθρωπος.

    Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Ο πρώτος μου αναγνώστης και αυστηρότερός μου κριτής είναι πάντα η μητέρα μου. Διαβάζει τα πάντα κι έχει άποψη και ορθή κρίση για κάθε κείμενο και γι’ αυτό την εμπιστεύομαι τυφλά!
Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Το «Μέσα από τα μάτια σου» το περίμεναν με αγωνία, διότι έζησαν περισσότερο από κάθε άλλη φορά τον πυρετό της προετοιμασίας του επί τρία χρόνια και γνώριζαν εξ’ αρχής το θέμα του αλλά και τον σκοπό του. Και φυσικά ευχαριστούν όσο κι εγώ τις εκδόσεις ΕΞΗ, που του έδωσαν μορφή.

 Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Η άποψη των αναγνωστών είναι πάντα σεβαστή και φυσικά το μεγαλύτερο σχολείο για έναν συγγραφέα. Δεν έχει σημασία αν είναι θετική ή αρνητική. Είναι πάντα αποδεκτή. Αν δεν λαμβάνουμε υπ’ όψιν μας τις κριτικές, δεν θα βελτιωθούμε ποτέ!
Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Τη γνώση για πράγματα που ίσως αγνοούσε, όπως κι εγώ φυσικά μέχρι να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο θέμα. Την ευκαιρία να θυμηθούμε ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά στη ζωή μας, αν το θέλουμε, όπως και οι πρωταγωνιστές του. Καθώς επίσης και μία ακόμα σημαντική υπενθύμιση! Ότι γονιός είναι και ο πατέρας και μπορεί να προσφέρει σ’ ένα παιδί όσα και η μητέρα!!!
 Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Ποτέ δεν γνωρίζω την ιστορία ενός βιβλίου από την αρχή. Πάντα με καθοδηγούν οι ήρωες. Το υπέροχο σε αυτό το βιβλίο είναι ότι από τη στιγμή που ξεκίνησα την έρευνα, οι πόρτες άνοιγαν η μία μετά την άλλη ως εκ θαύματος και οι άνθρωποι που με βοήθησαν αυξάνονταν συνεχώς θεαματικά!

 Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Όλα μου τα βιβλία ξεκινούν από το τέλος. Το πώς θα φτάσουν όμως σε αυτό, το αποφασίζουν οι ίδιοι οι ήρωες.
 Από τι εμπνέεστε;
Από τη στιγμή!

 Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;
Ακούω τα πάντα, αναλόγως τη διάθεση.
 Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Τα καλοκαίρια στο χωριό στην αγκαλιά των παππούδων και γιαγιάδων, να με κακομαθαίνουν και να τρέχω ελεύθερη με τα υπόλοιπα παιδιά του χωριού για παιχνίδι μέχρι τα μεσάνυχτα.

     Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;

Όταν έφυγα από την αγκαλιά της οικογένειάς μου με τις ευχές τους για να μπω στην αγκαλιά του συζύγου μου. Το πέρασμα από μία αγάπη σε μια άλλη που στη ζυγαριά ‘ισοβαρούν’ για εμένα!

      Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνεται;

Δεν ονειρευόμουν κάτι συγκεκριμένο. Ίσως επειδή δεν μεγάλωσα ακούγοντας παιδικά παραμύθια. Τα πρότυπά μου ήταν πάντα οι γονείς μου κι ευχόμουν να καταφέρω να γίνω κι εγώ ένας ισορροπημένος άνθρωπος όπως εκείνοι. (Αν και διατηρώ ακόμη  επιφυλάξεις για το πόσο ισορροπημένη είμαι! χαχαχα)

 Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;

Είμαι ίσως από τους τυχερούς και ακόμη δεν έχω συναντήσει σημαντικά εμπόδια, γιατί έχω την ευλογία να βρίσκομαι ανάμεσα σε αληθινούς ανθρώπους στο χώρο, που στέκονται πλάι μου πάντα. Τα μικρά κι ασήμαντα απλώς τα προσπερνάω με χιούμορ στην αρχή κι αν επιμένουν με σύνεση και λογική.

 Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;

Οικογένεια φυσικά. Η συγγραφή δεν είναι ούτε επάγγελμα, ούτε φιλοδοξώ να γίνει καριέρα ποτέ. Έγραφα από μικρό παιδί και γράφω πάντα πρώτα για εμένα. Η παρουσία μου στο λογοτεχνικό στερέωμα δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει άλλωστε. Αυτό εξαρτάται από τους αναγνώστες, γιατί χωρίς εκείνους δεν υπάρχω.

 Για τι έχετε μετανιώσει;

Είμαι από τους ανθρώπους που αγαπάει τα λάθη του και μάλιστα κάποιες φορές αρνείται να μάθει από αυτά, καθ’ ότι γνωστή εγωίστρια!  Ίσως θα έπρεπε να μην είμαι και πολύ δοτική προς κάποιες πλευρές, αλλά τι να κάνουμε, τα λάθη για τους ανθρώπους είναι.

 Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;

Η κακία.

 Τι σας αρέσει να διαβάζετε;

Διαβάζω τα πάντα, όμως αγαπώ πολύ την ιστορική λογοτεχνία, γιατί μου προσφέρει συνεχώς γνώση.

 Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας φόβος;

Ο θάνατος αγαπημένων προσώπων.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;

Αγαπώ πολύ τους Έλληνες συγγραφείς. Το αγαπημένο μου κείμενο είναι του Κικέρωνα «Περί φιλίας». Διαβάζω  αρχαίους, κλασικούς και φυσικά σύγχρονους συγγραφείς. Μάλιστα έχω ανακαλύψει πραγματικά διαμάντια, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ανάμεσα σε άγνωστους στο ευρύ κοινό συγγραφείς. Δεν επιλέγω το βιβλίο με βάση το όνομα του συγγραφέα ή του εκδοτικού οίκου, αλλά ξεφυλλίζοντας τις πρώτες σελίδες του κι έπειτα αποφασίζω εάν θα πάω παρακάτω.

 Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

Την απουσία σεβασμού και την υποκρισία.

 Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;

          Στάθηκα τυχερή που κατάφερα να ταξιδέψω σε ολόκληρη την Ελλάδα, να γνωρίσω καινούργιους τόπους και ανθρώπους, παρέα με εκείνους που αγαπώ. Γιατί κάθε ταξίδι γίνεται πιο όμορφο όταν το μοιράζεσαι με εκείνον που αγαπάς!!!

 Έχετε κάποια χόμπι;

Απολαμβάνω όσο τίποτε άλλο το διάβασμα και τα ταξίδια. Και καμιά φορά, αναλόγως το χρόνο και τη διάθεση, μ’ αρέσει να ζωγραφίζω στο λευκό μου μπλοκ ακουαρέλας, τοπία που γνώρισα ή πρόσωπα που αγάπησα.

 Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;

Πριν λίγο καιρό, από ευτυχία!

 Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;

Πάντα γελάω με τις απορίες της αδερφής μου. Είναι το άλλο μου μισό που λατρεύω και καταφέρνει να με κάνει συχνά να γελάω.

    Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;

Καμία μέρα ευτυχώς δεν είναι ίδια με την προηγούμενη ή την επόμενη. Δεν είμαι ήσυχος άνθρωπος και γι’ αυτό οι μέρες μου διαφέρουν συνεχώς. Ακόμα και όταν δεν έχω τίποτα να κάνω, πάντα ανακαλύπτω κάτι για να είμαι απασχολημένη.

Τι λατρεύετε περισσότερο;

Όλα τα απλά που κάνουν ευτυχισμένο έναν άνθρωπο. Την αγκαλιά των δικών μου ανθρώπων. Τα κυριακάτικα, οικογενειακά, φασαριόζικα τραπέζια μας. Τα ταξίδια με τον σύντροφο της ζωής μου. Αλλά και την ησυχία της νύχτας παρέα μ’ ένα βιβλίο.

 Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;

Στο χαμόγελο του συζύγου μου.

Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;

Ίσως το «Μέσα από τα μάτια σου», αν γυριζόταν με μεγάλη προσοχή και πιστή αναφορά στο βιβλίο. Μάλλον επειδή πιστεύω ότι έχει πολλά να δώσει στον άνθρωπο.

 Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;

          Η ιστορία του κάθε χαρακτήρα ξεκινά και τελειώνει όσο διαρκεί ένα βιβλίο. Ο καθένας έχει διάρκεια ζωής μόνο εκεί για εμένα. Κάθε επόμενο βιβλίο, έχει εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες και μάλιστα ως είδος, τα βιβλία μου είναι εντελώς διαφορετικά πάντα το ένα από το άλλο.
 Από που σας αρέσει να εμπνέεστε; Από δικά σας βιώματα ή και από ιστορίες άλλων ανθρώπων γύρω μας;
          Εμπνέομαι μόνο από αυτά που θα μου φέρει η στιγμή. Έχω γράψει βιβλίο, μόνο από ένα μου συναίσθημα. Έχω γράψει κάποιο άλλο,  με αφορμή μια φράση από πέντε λέξεις που άκουσα. Το «Μέσα από τα μάτια σου» συγκεκριμένα, γράφτηκε από μια σκηνή που εκτυλίχθηκε στους δρόμους της πόλης μου κι έτσι ήρθε η ιδέα του βιβλίου.
 Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
          Από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να εκτεθώ, στα μάτια μου μπορεί να διαβάσει ο καθένας αυτό που είμαι, γιατί αυτή είναι η Δήμητρα. Αυτό που θέλω να ξέρουν, είναι ότι αγαπώ υπερβολικά όταν με φωνάζουν Δημητρούλα και με κάνουν να αισθάνομαι δικός τους άνθρωπος. Η αποδοχή στην καρδιά κάποιου είναι ανεκτίμητο συναίσθημα!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη συνέντευξη κι εύχομαι με τη σειρά μου, κάθε επιτυχία στο δρόμο σας!!!




Τίτλος: Μέσα από τα μάτια σου
Συγγραφέας: Δήμητρα Τράκα  
Σελίδες: 448
Τιμή: €9.90

Οπισθόφυλλο:
Γεννήθηκα μέσα από το θάνατο, τυφλή, σε έναν κόσμο απάνθρωπο. Στερήθηκα το μητρικό άγγιγμα και το μόνο που γνώρισα από τη μητέρα μου ήταν μια φωτογραφία που δεν είδα ποτέ. Μεγάλωνα μέσα στο σκοτάδι, ανάμεσα σε ανθρώπους που ζούσαν στο φως. Υπήρξαν στιγμές που ένιωσα ανήμπορη. Ήρθα αντιμέτωπη με το μίσος, την περιθωριοποίηση και τον οίκτο. Έχασα τον εαυτό μου και κατηγόρησα όλους εκείνους που με βοήθησαν να περπατήσω στα σκοτάδια μου. Έπρεπε να παλέψω
με τα εμπόδια που ορθώνονταν μπροστά μου για να σταθώ στα πόδια μου και να γνωρίσω τι σημαίνει ζωή.
Ώσπου ήρθες εσύ και στάθηκες πλάι μου. Με κράτησες από το χέρι και με έκανες να νιώσω τι θα πει ευτυχία, με βοήθησες να ονειρεύομαι το Αύριο. Και τις στιγμές ακόμα που η χαρά μου έγινε λύπη, ήσουν εκεί για να μου σκουπίσεις τα δάκρυα και να μοιραστείς μαζί μου τις πληγές…

Η συγκλονιστική ιστορία της Ελπίδας, μιας γυναίκας που βίωσε το σκοτάδι στις ψυχές των ανθρώπων. Που δεν μπόρεσε να δει το πρόσωπο εκείνου που αγάπησε… Εκείνου που μέσα από τα δικά του μάτια τής χάρισε τον κόσμο όλο.

Βιογραφικό:
Η Δήμητρα Τράκα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε Τουριστικά. Τα βιβλία και τα ταξίδια είναι οι μεγάλες της αγάπες. Ένα βιβλίο, ένα μολύβι και ένα χαρτί είναι τα απαραίτητα σύνεργα της καθημερινότητάς της. Στον ελεύθερο χρόνο της ταξιδεύει πάντα μαζί με τον σύζυγό της, αφού πιστεύει ότι «κανένα ταξίδι δεν είναι πιο όμορφο από εκείνο που μπορείς να το μοιραστείς με τον άνθρωπο που αγαπάς». Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στα διαδικτυακά περιοδικά «Ανθρώπων έργα» και


«Αναζητήσεις», στην ηλεκτρονική εφημερίδα Now24.gr, καθώς επίσης και στο free press περιοδικό «ΖΩ στη Θεσσαλονίκη», με στήλες που φέρουν την υπογραφή της και έχουν κοινωνικό, ταξιδιωτικό αλλά κυρίως ανθρώπινο χαρακτήρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ