Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Δήμητρας Ιωάννου

   

Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ είναι η ιστορία των τριών γενεών της οικογένειας Βονασέρα και του περιβάλλοντός της. Γεννήθηκε στο μυαλό μου από τη στιγμή που αντίκρισα για πρώτη φορά την υπέροχη αρχόντισσα των Κυκλάδων,  τη Σύρο! Διαπνέεται από την αύρα του Αιγαίου και την ομορφιά του νησιού και διαδραματίζεται από τα μέσα ως τα τέλη περίπου του 19ου αιώνα.
Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Στο βιβλίο υπογραμμίζονται οι διαδράσεις και η αλληλεπίδραση των μελών μιας οικογένειας αλλά και το πώς τα λάθη του παρελθόντος ενδέχεται να βαρύνουν τις επερχόμενες γενιές. Το όλο μυθιστόρημα χρωματίζεται από την πάλη του Καλού και του Κακού, καθώς οι Βονασέρα καλούνται να επιλέξουν συνειδητά ποιο δρόμο θα ακολουθήσουν και με ποιες δυνάμεις θα συστρατευτούν.
Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Με πολλή χαρά βλέπω πως το βιβλίο έχει αγαπηθεί πολύ, παρότι έχουν περάσει μόλις δύο μήνες από την ημέρα κυκλοφορίας του.
Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Κατακλυσμιαία συναισθήματα! Χαρά, ευγνωμοσύνη, συγκίνηση!
Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
Φαντάζομαι πως στις ηρωίδες αλλά και στους ήρωες των βιβλίων μου υποσυνείδητα περνούν κάποια δικά μου κομμάτια, παρότι δεν πλάθονται συνειδητά κατά τη δική μου εικόνα. Τους αγαπώ ιδιαίτερα, μπαίνω στη ζωή τους, ενστερνίζομαι τα προβλήματά τους και τους συντροφεύω ως το τέλος της πορείας! Ζυμώνομαι μαζί τους κι έτσι αναπτύσσονται δυνατές σχέσεις στοργής.
Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Χαρούμενη και με πολλούς καλούς φίλους τριγύρω.
Είστε ευαίσθητη;
Ναι αλλά με πολύ γερά όρια. Ελέγχω την ευαισθησία μου και δεν την αφήνω να με λυγίσει.
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος, όταν απομακρυνθεί από το Φως.
Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Να ανατείλει το φως στην Ελλάδα μας.
Τι σας στεναχωρεί ;
Τα ζοφερά σημεία των καιρών μας.
Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Όσον αφορά τη συγγραφή είμαι επίμονη, πειθαρχημένη και δουλεύω σκληρά.  
Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Θα βρείτε τους ΓΙΟΥΣ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Μια νέα ιστορία γεμάτη συναισθήματα, διαδράσεις και ανατομία χαρακτήρων, συγκρούσεις, ίντριγκες, μυστήριο και φυσικά γεύση από Ελλάδα.
Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Έγραφα ανέκαθεν,  αφού το γράψιμο ήταν και είναι για μένα το βασικό κανάλι επικοινωνίας και αποφόρτισης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο γράφτηκε το πρώτο μου μυθιστόρημα «Κασσάνδρα – Το μυστικό της μάγισσας». Από αγάπη προς την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Πρέβεζα μελέτησα τη λαογραφία,  την ιστορία, το γλωσσικό ιδίωμα,  τα ήθη και τα έθιμα της περιοχής, εμπνεύστηκα την πλοκή κι έτσι γεννήθηκε η αγαπημένη ‘’ξωθκιά’’!
Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ – ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΝΝΕΤΑΣ
ΒΑΛΕΝΤΙΝΑ – Η ΓΗΤΕΥΤΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΙ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΓΑΛΑΝΗΣ ΚΥΡΑΣ
Και συνεχίζουμε…!
 Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Τους πολύ διαφορετικούς χαρακτήρες. Την εσωτερική πάλη των ηρώων. Τις μεταξύ τους διαδράσεις και εντάσεις. Το πώς η μία γενιά επηρεάζει τη ζωή και την πορεία της επόμενης. Το νησί της Σύρου και τα νοσταλγικά χρώματα και αρώματα του 19ου αιώνα. Την παρουσία του Καλού, του Κακού και των στοιχείων της Φύσης που προσωποποιούνται στο κείμενο. 
Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Η μητέρα μου, η οποία είναι δεινή αναγνώστρια και εκείνη που με μπόλιασε με την αγάπη για τη λογοτεχνία.
Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Είμαι ιδιαίτερα τυχερή, έλαβα πολλή αγάπη και υποστήριξη!
Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Τις λαμβάνω σοβαρά υπόψη. Οι θετικές μου δίνουν δύναμη και οι αρνητικές ενδέχεται να μου προσφέρουν μια άλλη οπτική γωνία που πάντα εξετάζω με ενδιαφέρον. Όταν μια κριτική τεκμηριώνεται και εκφράζεται με σεβασμό είναι 100% αποδεκτή, είτε θετική είτε αρνητική!
Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Ένα μαγικό νοσταλγικό ταξίδι στην αρχόντισσα των Κυκλάδων και στο βαθύ μπλε του Αιγαίου. Μια ιστορία τριών γενεών με πολλά συναισθήματα, συγκρούσεις, ίντριγκες, ανατροπές και μυστήριο που θα παρασύρει τον αναγνώστη και θα τον κάνει να ξεχάσει έστω για λίγο προβλήματα και καθημερινότητα. Λύτρωση και ικανοποίηση στο τέλος του βιβλίου. Τροφή για σκέψη, αφού η πάλη του Καλού και του Κακού δε αφορά μόνο το βιβλίο. Διεξάγεται καθημερινά γύρω μας αλλά και μέσα μας.
 Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Μελετώ πολύ κάθε ιστορία πριν ξεκινήσω την αποτύπωση της στο χαρτί και έχω οπωσδήποτε προαποφασίσει την αρχή, τους ενδιάμεσους νευραλγικούς σταθμούς και το τέλος της.
 Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Παρότι ενδέχεται κάποιοι ήρωες να αλλάξουν κάπως τις ισορροπίες και τις δυνάμεις, τη συμπεριφορά τους ακόμα και την τύχη τους, η τελική έκβαση της όλης υπόθεσης είναι ήδη προαποφασισμένη.
 Από τι εμπνέεστε;
Από τα πάντα! Οτιδήποτε δω, ακούσω, σκεφτώ ή  νιώσω είναι μια εν δυνάμει έμπνευση.
 Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;
Αυτόν τον καιρό ακούω οτιδήποτε μου δημιουργεί ψυχική ανάταση.  Επίσης διαφορετικά ακούσματα σε διαφορετικές ώρες,  αναλόγως της στιγμής και της διάθεσης.
 Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Τα καλοκαίρια στην Πρέβεζα! Παιχνίδι, γέλια, φωνές, ξεγνοιασιά, ήλιος, ποδηλατάδες, θάλασσα, ζουμερό καρπούζι, βόλτες με το παϊτόνι, χρυσοψημένο καλαμπόκι. Πραγματική ευτυχία!
Ποα ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου είναι το ΤΩΡΑ!
 Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Καλός άνθρωπος δηλαδή; Δουλεύω με τον εαυτό μου και το προσπαθώ πολύ!  
Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Έχω ήδη ανακαλύψει από καιρό ότι τίποτα δε σου χαρίζεται και ότι η πρόοδος σε όλους τους τομείς είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς.
 Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Όλα συνδυάζονται σωστά αν όλα τα αγαπάς!
 Για τι έχετε μετανιώσει;
Για τα συναισθήματα που δεν έχω εκφράσει! Είναι κρίμα να πηγαίνει χαμένη η αγάπη!
Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Όταν με ενοχλήσει κάτι, το αναλύω στο μυαλό μου και προσπαθώ να το κατανοήσω. Αν δε συμβεί αυτό, απομακρύνομαι. Δεν επιμένω σε ανώφελα οδυνηρές καταστάσεις, δεν προσπαθώ να αλλάξω κανέναν, δεν πιέζω, δεν κρίνω. 
 Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Αγαπώ μια ποικιλία αναγνωσμάτων, ανάλογα με τη στιγμή, τις καταστάσεις και τη διάθεση. Δεν έχω αδυναμία σε ένα είδος ή σε ένα συγκεκριμένο συγγραφέα.
 Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Πολλές εμβληματικές μορφές και πολλά τα έργα διαμάντια. Δε μπαίνω ποτέ στον περιορισμό να διαλέξω μόνο ένα.
 Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Η έλλειψη σεβασμού σκοτώνει κάθε μορφή σχέσης.
Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να ταξιδεύω με τις ιστορίες μου. Να ταξιδεύουν κι άλλοι μαζί μου και να χαίρονται!
Έχετε κάποια χόμπι;
Ασχολούμαι με το τραγούδι εδώ και χρόνια.
 Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Δουλειά, γράψιμο, αγαπημένοι άνθρωποι τριγύρω, φύση και πάλι από την αρχή.
 Τι λατρεύετε περισσότερο;
Το πού μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος αν συντονιστεί με το Φως!
Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στην ατόφια καλοσύνη. Με κερδίζει αμέσως.
Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Θα μου άρεσε να μπουν οι ιστορίες μου σε περισσότερα σπίτια και να τις γνωρίσουν και να ταξιδέψουν μαζί τους περισσότεροι άνθρωποι.
 Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Ποτέ δε λέω ποτέ αλλά ακόμα δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο.
Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Ότι δεν τους αποκαλώ αναγνώστες αλλά φίλους μου. Ότι θαυμάζω τον καθημερινό τους αγώνα. Ότι η παρουσία τους στη ζωή μου μου έχει φέρει ευτυχία.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ