Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Φραντζέσκα Μάνγγελ



1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Δεν το αποφάσισα, προέκυψε. Ουσιαστικά το εμπνεύστηκα κατά τη διάρκεια των σπουδών μου στην Αγγλία με αφορμή το Halloween. Γνωρίζοντας μέχρι τότε μόνο τις δικές μας Απόκριες, είχα εντυπωσιαστεί από το συγκεκριμένο έθιμο και θέλησα να μάθω τις ρίζες του. Ψάχνοντας, ανακάλυψα πως προέρχεται από μία αρχαία κέλτικη εορτή, τη Νύχτα του Σάουιν, γνωστή και ως Νύχτα των Νεκρών. Για τους Κέλτες η ημερομηνία αυτή σηματοδοτούσε το τέλος της συγκομιδής και την αρχή του χειμώνα. Ταυτόχρονα, λόγω της αλλαγή των εποχών, αποτελούσε μια γέφυρα ανάμεσα στο θνητό και στον πνευματικό κόσμο. Η Νύχτα της 31ης Οκτώβρη ήταν η αρχή του Νέου Έτους και η μοναδική στιγμή μέσα στο χρόνο όπου οι ζωντανοί μπορούσαν να έρθουν σε επαφή με τους νεκρούς τους. Όλος αυτός ο μυστικισμός σε συνδυασμό με το γοτθικό περιβάλλον της βόρειας Αγγλίας, είχε εξάψει τη φαντασία μου και έτσι έγραψα τότε μια μικρή ιστοριούλα 2.000 λέξεων. Αυτό ήταν και η αρχή. Χρόνια αργότερα η ιστορία αυτή εξελίχθηκε στο μυθιστόρημα του σήμερα.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Ένα από τα σημαντικότερα μηνύματα του βιβλίου είναι το γνώθι σαυτόν. Το «γνώρισε τον εαυτό σου». Οι ήρωες μου, όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι, προσπαθούν να καταλάβουν ο ένας τον άλλον, ενώ δεν γνωρίζουν καν τον εαυτό τους. Μέσα από τα γεγονότα και την πάροδο του χρόνου, θα συνειδητοποιήσουν πως το ένα προϋποθέτει το άλλο και πως δεν μπορείς να κατανοήσεις εις βάθος κανέναν αν δεν έχεις μάθει πρώτα ποιος στα αλήθεια είσαι εσύ.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Η ανταπόκριση και η αγάπη του κόσμου ήταν άμεση από τις πρώτες κιόλας μέρες της κυκλοφορίας του βιβλίου. Τόσο στην παρουσίαση όσο και αργότερα, ο κόσμος συμμετείχε και συμμετέχει ενεργά. Την παρουσίαση πλαισίωνε μία έκθεση φωτογραφίας με εικόνες καλλιτεχνών οι οποίες αποτύπωσαν τα 35 κεφάλαια του βιβλίου. Το εντυπωσιακό είναι ότι μετά το τέλος της έκθεσης, εκείνες οι εικόνες έδωσαν τη θέση τους στις εικόνες των αναγνωστών! Δίχως κάποιο ερέθισμα, ή κάποιο διαγωνισμό, οι αναγνώστες μου άρχισαν να βγάζουν φωτογραφίες το βιβλίο και να το ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα, σε όλον τον κόσμο! Δεν υπάρχει μέρα που να περνά δίχως να λάβω κάποιο σχόλιο, μία εικόνα, ένα μήνυμα με το πώς αισθάνονται όταν το διαβάζουν. Όλη αυτή η ανταπόκριση, η αγάπη, μεταλλάσσεται σε θετική ενέργεια που μου δίνει τη δύναμη να συνεχίσω να γράφω. Δεν έχω λόγια για να εκφράσω τη χαρά μου και την ευγνωμοσύνη μου. Οι αναγνώστες μου είναι η δύναμη και τα «φτερά» μου…
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Ολοκλήρωση και βαθιά συγκίνηση.
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Με την ηρωίδα μου, τη Στέφη, ταυτίζομαι ελάχιστα. Πέρα από την κοινή αγάπη μας για τις τέχνες, δε θεωρώ πως έχουμε κανένα άλλο κοινό. Εκείνη πέρασε μία δύσκολη παιδική ηλικία η οποία δεν της παρείχε τα πρότυπα, την αγάπη, την τροφή που χρειάζεται ένας άνθρωπος για να ανθίσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στο να εξελιχθεί σε ένα πλάσμα χαμένο, αποπροσανατολισμένο, το οποίο ψάχνει στα τυφλά να βρει το δρόμο του. Εγώ αντίθετα είχα πολύ ευτυχισμένα και ξένοιαστα παιδικά χρόνια, με δύο γονείς οι οποίοι έδειχναν την αγάπη τους με κάθε τρόπο και υποστήριζαν τα θέλω μου δίχως να προσπαθήσουν ποτέ να τα ορίσουν. Όπως φαντάζεστε, το χάσμα μεταξύ της ηρωίδας και του εαυτού μου ήταν τεράστιο και το να μπορέσω να προσεγγίσω ψυχικά τη Στέφη ήταν μία τεράστια πρόκληση. Το αν τα κατάφερα, θα το κρίνουν οι αναγνώστες.
6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου απολάμβανα να ασχολούμαι με δημιουργικά πράγματα. Έγραφα ιστοριούλες και ποιήματα, ζωγράφιζα, έφτιαχνα χειροτεχνίες και διάβαζα πολύ. Οι τέχνες αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου και πάντα ήλπιζα πως αντίστοιχο θα είναι και το μέλλον μου.
7. Είστε ευαίσθητς;
Είμαι ευαίσθητη όσον αφορά τους άλλους. Δεν αντέχω να βλέπω να συμβαίνουν άσχημα πράγματα σε καλούς ανθρώπους και γονατίζω απέναντι στην αδικία. Όμως απέναντι στον εαυτό μου είμαι πιο σκληρή. Δεν ξέρω αν είναι λόγω χαρακτήρα ή λόγω του ότι αγαπώ τόσο πολύ τη ζωή που δεν θέλω να αφήνω τις καταστάσεις να με καταβάλλουν ψυχικά, ούτε μπορώ να είμαι για μεγάλα διαστήματα δυστυχισμένη.
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Μην πάθουν κάτι οι άνθρωποι που αγαπώ.
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Ακούω τα πάντα. Από αθηναϊκές καντάδες, παλιά ελληνικά, έντεχνο και ροκ μέχρι φολκλόρ, 60’ς, ορχηστρικά και κλασική μουσική. Έχω μία ιδιαίτερη αδυναμία στη Lila Downs, την Yasmin Levy, τον Nick Caves, τους Archive, την Beth Hart, τον Armstrong, τον Presley και τον C.W. Stoneking. Από Έλληνες αγαπώ τα τραγούδια του Ξαρχάκου, του Μπιθικώτση, του Τσιτσάνη, του Μητροπάνου, του Νταλάρα, της Αλεξίου, ενώ από νεώτερους μου αρέσει πολύ η Ρεμπούτσικα, η Μπάμπαλη, η Νέγκα, η Ζουγανέλη, η Βελεσιώτου, ο Χαρούλης, ο Στόκας…
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Να έχω μία ευτυχισμένη οικογένεια, να κάνω τη δουλειά που αγαπώ, να είναι οι άνθρωποι μου καλά, να γινόμαστε καλύτεροι από αυτό που ήμασταν χτες. Και να έχουμε υγεία. Πάνω απ’ όλα! Ψυχική και σωματική. Τα υπόλοιπα βρίσκονται.
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Το ότι ενώ ζούμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου, η οποία διαθέτει φυσικό και πολιτιστικό πλούτο, αδυνατούμε να την εκμεταλλευτούμε όπως πρέπει, με αποτέλεσμα νέοι άνθρωποι και λαμπρά μυαλά να αναγκάζονται να την εγκαταλείψουν, ενώ η πλειοψηφία που μένει, επιβιώνει κάτω από φαιδρές συνθήκες. Αυτό το κοινότυπο «Η Ελλάδα σκοτώνει τα παιδιά της» με πονά πολύ γιατί αγαπώ την πατρίδα μου όσο λίγα πράγματα στον κόσμο και δεν αντέχω να τη βλέπω να αργοσβήνει μαζί με τους ανθρώπους της.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Ενθουσιώδης, δημιουργική, αισιόδοξη.
13. Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Η Νύχτα του Σάουιν κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία. Εναλλακτικά μπορείτε να την παραγγείλετε από το bell.gr και τα περισσότερα online βιβλιοπωλεία.
14. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Όσοι διάβασαν και όσοι θα διαβάσουν το βιβλίο θα δουν πως κλείνει με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο. Κλείνει, ανοίγοντας ταυτόχρονα ένα παράθυρο. Αυτό το παράθυρο έχω ξεκινήσει να δουλεύω τώρα.
15. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου γράφω. Ημερολόγια, ποιήματα, γράμματα, μικρές ιστορίες… όλα ήταν και παραμένουν κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Τελειώνοντας τις σπουδές μου στις εφαρμοσμένες τέχνες, επέστρεψα στην Ελλάδα και επί μία δεκαετία εργαζόμουν ως συντάκτρια και επιμελήτρια φωτογραφίσεων και εξωφύλλων στον περιοδικό τύπο. Όταν λόγω κρίσης τα περιοδικά όπου δούλευα έκλεισαν, ξεκίνησα να εργάζομαι ως κειμενογράφος στο διαδίκτυο. Παράλληλα έγραφα το βιβλίο μου και διατηρούσα το προσωπικό μου blog https://readink.gr/
16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Η Νύχτα του Σάουιν είναι η πρώτη μου λογοτεχνική προσπάθεια.
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Τις εναλλαγές και τους ήρωες του. Στόχος μου ήταν να διηγηθώ μία ιστορία η οποία να μην είναι μονοδιάστατη, όπως μονοδιάστατη δεν είναι ούτε η ζωή μας, ούτε οι άνθρωποι που την περιβάλλουν. Γράφοντας τη Νύχτα του Σάουιν τη μία στιγμή βρισκόμουν σε ένα καθημερινό, οικείο περιβάλλον και την αμέσως επόμενη στο άγνωστο, στο σκοτάδι. Αντίστοιχα και οι ήρωες σχοινοβατούσαν μεταξύ πραγματικού και σουρεαλιστικού, προσπαθώντας παράλληλα να αντιμετωπίσουν τους δαίμονές τους, να διατηρήσουν την ακεραιότητά τους και να ακολουθήσουν τα θέλω τους. Όταν οι αναγνώστες μου γράφουν πως διαβάζοντάς το βιβλίο μου βίωσαν ακριβώς την ίδια αντίθεση, την ίδια αγωνία που αισθάνθηκα όταν έπλαθα την ιστορία, νιώθω πλήρης και ευτυχισμένη.
18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Ο σύντροφός μου Γιάννης Κακλέας, σκηνοθέτης του book trailer και βασικός φωτογράφος της έκθεσης «Η Νύχτα του Σάουιν» που πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την παρουσίαση του βιβλίου. Είναι η «ομάδα» μου, ένας απίστευτα χαρισματικός καλλιτέχνης και ο άνθρωπος που έχω περισσότερο εμπιστοσύνη.
19. Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Χοροπηδάγαμε και χαζογελούσαμε! Το βασικότερο: χάρηκαν όσο κι εγώ. Το θεώρησαν κατά κάποιο τρόπο δικαίωση γιατί πίστευαν εξαρχής πολύ στην ιστορία μου.
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Οι θετικές με δυναμώνουν, οι αρνητικές με μαθαίνουν. Δε δέχομαι σε καμία περίπτωση να καθησυχάζομαι από τυχόν καλά σχόλια ή να αποθαρρύνομαι από αρνητικά. Και τα δύο είναι οδηγοί οι οποίοι μου παρέχουν πολύτιμα εφόδια για να εξελιχθώ σε αυτό που αγαπώ.
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Υπάρχουν βιβλία που μας ψυχαγωγούν, άλλα που μας ταξιδεύουν και άλλα που γίνονται η αφορμή να ανακαλύψουμε ένα κρυφό κομμάτι του εαυτού μας. Θεωρώ πως η Νύχτα του Σάουιν αποτελεί έναν συνδυασμό των παραπάνω. Κάποιοι την έχουν χαρακτηρίσει ως βιβλίο μυστηρίου, μια σκοτεινή ιστορία αγάπης, ένα κοινωνικό ή ακόμη κι ένα μεταφυσικό μυθιστόρημα. Στην πραγματικότητα εξαρτάται καθαρά από τον αναγνώστη με τι ματιά θα το δει. Το διάβασμα είναι μία αυστηρά προσωπική υπόθεση κι εγώ απλά έγραψα μια ιστορία που σαν αναγνώστης θα ήθελα να διαβάσω.
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Ήταν συνδυασμός. Η σχέση μεταξύ ήρωα και συγγραφέα θυμίζει κατά πολύ ερωτική. Τη στιγμή που νομίζεις ότι έχεις το τιμόνι, ότι γνωρίζεις τη διαδρομή, συνειδητοποιείς ότι ο άλλος ή τα συναισθήματά σου για τον άλλον, είναι αυτά που σε οδηγούν. Οπότε κάθεσαι πίσω και απολαμβάνεις τη διαδρομή δίνοντας αραιά και που οδηγίες, έτσι για τα μάτια του κόσμου!
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Η απάντηση σχετίζεται άμεσα με την παραπάνω ερώτηση. Προσωπικά υπήρξαν πολλές φορές κατά τη διάρκεια του βιβλίου που λοξοδρόμησα ή ακόμα και άλλαξα τελείως κατεύθυνση βάση των «θέλω» και των χαρακτήρων των ηρώων μου, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή. Κατά βάθος ήταν το ένστικτό μου που μιλούσε και του έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
24. Από τι εμπνέεστε;
Από τα πάντα! Από μέρη, ανθρώπους, ιστορίες. Από τη ζωή και τη φαντασία μου. Όλα συμβάλλουν με τον τρόπο τους στη δημιουργία και εξέλιξη μιας ιστορίας. Αρκεί να είσαι ανοιχτός στο ακούσεις, να δεις, να μεταφερθείς «εκεί». Ο Χέμινγουει έλεγε «για να ξεκινήσεις γράψε μια αληθινή πρόταση». Αυτό έχω ως οδηγό και προσθέτω: «Γράψε μία πρόταση που να πιστεύεις».
25. Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Είναι πάρα πολλά αλλά αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω ένα αυτό είναι το «Μην κλαις» σε στίχους Μ. Μπουρμπούλη, μουσική Η. Ανδριόπουλου, με την αείμνηστη φωνή της Μπέλλου. Είναι ένα κομμάτι που μυρίζει Ελλάδα με όλα τα όμορφα και σκληρά της…
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Καλοκαιρινές οικογενειακές διακοπές στη Σκιάθο. Ένα πέτρινο σπίτι πάνω στη θάλασσα. Οι μεγάλοι να παίζουν μπιρίμπα στο μπαλκόνι και τα πιτσιρίκια κρυφτό στις καλαμιές. Μια καλοκαιρινή βροχή. Να παρατάμε το παιχνίδι και να πέφτουμε όλοι στο νερό μέχρι να σουρουπώσει.
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Όταν παράλληλα με την προετοιμασία έκδοσης και παρουσίασης του βιβλίου μου, έμαθα πως είμαι έγκυος στην κόρη μου. Η πιο δημιουργική, η πιο ξεχωριστή περίοδος της μέχρι τώρα ζωής μου…
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Έγινα κάτι πολύ περισσότερο. Ευτυχισμένη.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Τόσο η συγγραφή όσο και η εύρεση εκδοτικού οίκου ήταν μια πολύ δύσκολη, επίπονη και ταυτόχρονα συναρπαστική διαδικασία. Χρειάστηκε πολλή επιμονή, υπομονή, γερά νεύρα και δουλειά. Κυρίως δουλειά. Να διαβάζεις πολύ. Να γράφεις ακόμη περισσότερο. Να προσπαθείς να βελτιώνεσαι κάθε μέρα. Να έχεις αυτιά και μάτια ανοιχτά. Να είσαι μονίμως σε κατάσταση εγρήγορσης, να μην το βάζεις κάτω και να επενδύεις στις ικανότητες και την κρίση σου. Η εμπειρία μου είναι πολύ μικρή για να έχω ακόμη ολοκληρωμένη άποψη αλλά σε αυτό το σημείο, τολμώ να πω πως δεν πολυπιστεύω στον παράγοντα τύχη. Όλα είναι θέμα σκληρής δουλειάς και για μένα «τύχη» είναι μονάχα οι άνθρωποι που έχω δίπλα μου. Ο σύντροφός μου, οι φίλοι μου, οι αναγνώστες μου και ο εκδοτικός μου οίκος. Εδώ θα ήθελα να πω δυο λόγια για τις εκδόσεις Bell. Πέρα από τον επαγγελματισμό και την εμπειρία που είναι αναμενόμενη μετά από 38 χρόνια παρουσίας στο χώρο του βιβλίου, το πιο σημαντικό για μένα είναι o σεβασμός που διακρίνει το συγκεκριμένο οίκο απέναντι στους νέους συγγραφείς. Σε μία περίοδο όπου η κρίση έχει διαβρώσει τα πάντα και όλοι μας θεωρούμαστε κατά κάποιο τρόπο αναλώσιμοι, είχα τη σπάνια ευκαιρία να συνεργαστώ με ανθρώπους που παραμένουν άνθρωποι. Που σέβονται, πιστεύουν και δίνουν το βήμα σε πρωτοεμφανιζόμενους συγγραφείς, δίχως τάσεις επιβολής ή σνομπισμού. Ανοιχτοί, ζεστοί, χαμογελαστοί και ξεκάθαροι, όπως ακριβώς είναι ο εκδότης μου Χάρης Νικολακάκης, ο καθρέπτης και κινητήριος δύναμη των εκδόσεων Bell.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Θεωρώ πως το ένα συμπληρώνει το άλλο. Οπότε δεν επιλέγω και δεν απορρίπτω κανένα από τα δύο. Για να νιώθω ολοκληρωμένη έχω ανάγκη να είμαι δημιουργική σε όλους τους τομείς της ζωής μου.
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους. Είναι οδηγοί που μας μαθαίνουν αρκεί να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και τον εγωισμό χαμηλά. Από τη στιγμή που δεν έχω βλάψει κάποιον άλλον άνθρωπο, τα λάθη μου είναι κομμάτι μου, οδηγός μου και δεν μετανιώνω για αυτά.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Η μοχθηρία, η αλαζονεία, η τεμπελιά, η αδιαφορία.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Διαβάζω Έλληνες και ξένους δίχως διαχωρισμούς, περιορισμούς και προκαταλήψεις. Δε δέχομαι το «χλευάζω τα ελαφρά» ή «αδιαφορώ για τα κλασσικά» μιας και πιστεύω πως όλα τα είδη βιβλίου εξυπηρετούν σε κάτι. Υπάρχουν αναγνώσματα ανάλαφρα, χιουμοριστικά, που ξεκουράζουν το μυαλό και τα απολαμβάνουμε όπως μια χαλαρή μέρα στην παραλία. Υπάρχουν βιβλία που μας δίνουν τόσα σαν να έχουμε ζήσει μια δεύτερη ζωή. Υπάρχουν άλλα που μας ταξιδεύουν, μας βοηθούν να ξεφύγουμε από την προγραμματισμένη καθημερινότητά μας. Θεωρώ πως όλα είναι πολύτιμα όπως πολύτιμες είναι και όλες οι στιγμές της ζωής μας.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Να μεταφραστεί η δουλειά μου και να καταφέρω κάποια στιγμή να ζω από τα βιβλία μου.
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Αν θα έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιους συγγραφείς και βιβλία αυτά θα ήταν ο «Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπα» του Καζατζάκη, η «Μικρά Αγγλία» της Καρυστιάνη, η «Τερέζα» του Φρέντυ Γερμανού, η τριλογία του Θέμελη «Αναζήτηση», «Ανατροπή», «Αναλαμπή», «Τα κορίτσια στη Σαβάνα» της Κάραλη. Από ξένους αγαπημένοι μου είναι η Ντόνα Ταρτ με τη «Μυστική Ιστορία», ο Κάρλος Ρουι Θαφόν με τη «Σκιά του Ανέμου», η Έμιλυ Μπροντέ με τα «Ανεμοδαρμένα Ύψη». Μου άρεσαν πολύ οι ανατροπές του Λιβανέλι στην «Ιστορία του αδελφού μου» και εντυπωσιάστηκα με τη γραφή της Χανα Κεντ από το «Έθιμα Ταφής».
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Το φθόνο και την απιστία.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να μη ξεχάσω το παιδί που υπάρχει μέσα μου.
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να ζωγραφίζω, να διαβάζω, να μαγειρεύω και να κολυμπώ.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Τον περασμένο Ιανουάριο που έχασα τη γιαγιά μου.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Γελάω κάθε μέρα. Αν περάσει μία μέρα δίχως γέλιο, τη θεωρώ χαμένη.
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Τα πρωινά σηκώνομαι στις 8 και πάω στην Goldair, την εταιρία όπου εργάζομαι ως digital copywriter. Γυρίζω σπίτι κατά τις 6, τρώμε, μιλάμε για την ημέρα μας κι έπειτα ετοιμάζω το φαγητό της επομένης δουλεύοντας παράλληλα το βιβλίο και το blog μου. Σταματάω γύρω στις 10 και μισή με 11 για να χαλαρώσω, να κάνω ένα ντους και να διαβάσω. Τα Σαββατοκύριακα είναι ευτυχώς πολύ πιο χαλαρά με περισσότερο ύπνο, χαλάρωση, βόλτες, φαγητό έξω, ταινίες, μαζώξεις και πολλά μπάνια το καλοκαίρι!
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;
Τη θάλασσα, τη μουσική και τα βιβλία.
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Σε μία μακαρονάδα με μπόλικη παρμεζάνα.
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Όταν έγραφα τη Νύχτα του Σάουιν ήταν λες και την έβλεπα μπροστά μου, λες και περνούσαν μία προς μία οι σκηνές μπροστά από τα μάτια μου κι εγώ απλά τις αντέγραφα στο χαρτί. Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το βιβλίο, το πρώτο σχόλιο των αναγνωστών ήταν ακριβώς αυτό. Ότι πρόκειται για μία κινηματογραφική ιστορία που θα γινόταν πολύ ωραία ταινία. Μακάρι. Το εύχομαι.
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Όχι μόνο ένας. Ο Κίμων, η Στέφη και ο Δράκος επανέρχονται…
46. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Το εξώφυλλο, το book trailer και η έκθεσης φωτογραφίας που πλαισίωσε την παρουσίαση του βιβλίου στο Taf Metamatic Institute, βασίστηκαν σε concept που δουλεύαμε μαζί με τον Γιάννη Κακλέα επί μήνες. Από τη στιγμή που υπέγραψα με τις εκδόσεις Bell τον περασμένο Σεπτέμβρη μέχρι τη νύχτα της παρουσίασης στις 31 Μάη, δεν υπήρξε μέρα που να μην ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο project. Έναν ολόκληρο χειμώνα, παράλληλα με τις δουλειές μας, ετοιμάζαμε το τρέιλερ και την έκθεση, μετατρέποντας το σπίτι κυριολεκτικά σε στούντιο, με κάμερες, προσχέδια, φωτογραφικά εξαρτήματα, καμβάδες και δείγματα φωτογραφιών απλωμένα παντού! Παράλληλα, με την πολύτιμη βοήθεια των φίλων από το χώρο των εκδόσεων, των περιοδικών, της φωτογραφίας, της ζωγραφικής και του θεάτρου, κατορθώσαμε να τελειοποιήσουμε αυτό το σύνθετο project και να ντύσουμε τη «Νύχτα του Σάουιν» με τα χρώματα που πάντα ονειρευόμουν. Τους ευχαριστώ και θα τους ευχαριστώ όλους πάντα για αυτό…

Στο ακόλουθο link θα βρειτε το book trailer του βιβλίου

Στο ακόλουθο link  δείτε τη συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή "Πάμε Αλλιώς" στην Ert1 
 Στο ακόλουθο link στιγμιότυπα από την παρουσίαση και την έκθεση φωτογραφίας στο Taf Metamatic

To blog της Φραντζέσκας Μάνγγελ είναι το https://readink.gr/

 Βιογραφικό Σημείωμα

Η Φραντζέσκα Μάνγγελ γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Από το 1997 έως το 2000 σπούδασε Εφαρμοσμένες Τέχνες στην Αγγλία. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της ήρθε σε επαφή με τον κέλτικο πολιτισμό, ο οποίος και την ενέπνευσε για τη συγγραφή της Νύχτας του Σάουιν. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα εργάστηκε ως δημοσιογράφος και αρχισυντάκτρια και παράλληλα δίδασκε σε Εργαστήρι Ελευθέρων Σπουδών. Έχει συνεργαστεί με πολλές διαφημιστικές εταιρείες στο κομμάτι της επιμέλειας και παραγωγής. Από το 2011 εργάζεται ως κειμενογράφος και μεταφράστρια. Διατηρεί το δικό της blog www.readink.gr. Η Νύχτα του Σάουιν είναι το πρώτο της μυθιστόρημα. 

                     Πόσο καλά γνωρίζεις τον πιο δικό σου άνθρωπο;

Η ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΣΑΟΥΙΝ


της Φραντζέσκα Μάνγγελ


Κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία στις 25  Μαΐου 2017

Η Νύχτα του Σάουιν, είναι η ιερή γιορτή των Κελτών που σηματοδοτεί το πέρασμα στην πιο σκοτεινή περίοδο του έτους. Την 31η Οκτώβρη, τη νύχτα των αγαπημένων νεκρών, ο πνευματικός κόσμος εισχωρεί στο θνητό και η φυσική ροή του σύμπαντος επιστρέφει στην αρχέγονη κατάστασή της, όταν επικρατούσε ακόμα το χάος. 

Το ντεμπούτο της Φραντζέσκας Μάνγγελ είναι ένα καθηλωτικό μυθιστόρημα μυστηρίου, μία ασθματική βουτιά στο άγνωστο, μια σαγηνευτική ιστορία για την αγάπη, τη φιλία, τη μοίρα και το άγνωστο που κρύβει ο καθένας μας μέσα του. 

Πόσο καλά γνωρίζουμε τους πιο δικούς μας ανθρώπους; Εκείνους που κουβαλήσαμε μαζί χρόνια, ελπίδες, όνειρα και ενδόμυχες σκέψεις; Η απάντηση θα βρεθεί στη Νύχτα του Σάουιν. Γιατί κάποιες νύχτες σε αιχμαλωτίζουν για πάντα…

ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ:
«Νόμιζα ότι την ήξερα... Δεν ήξερα τίποτα. Ούτε Εκείνη, ούτε τη φυλακή της».
Από την Αθήνα μέχρι τη Βόρεια Αγγλία και τη Σκωτία, ο Κίμων, ένας ανερχόμενος σκηνοθέτης, αναζητά την καλύτερή του φίλη, μια τυχοδιώκτρια ζωγράφο που εξαφανίστηκε έπειτα από την πρώτη της ατομική έκθεση με τίτλο «Η Νύχτα του Σάουιν». Μέσα από ένα περιπετειώδες ταξίδι σε διαφορετικούς χρονοτόπους, ο Κίμων καλείται να λύσει τα σκοτεινά μυστήρια της ταυτότητας και του παρελθόντος της: Ποια ήταν στην πραγματικότητα η Στέφη; Γιατί έφυγε; Τι σχέση είχε η έκθεση με την εξαφάνισή της και τι σημαίνει η Νύχτα του Σάουιν;
Πρωτίστως η διαδρομή εκείνης κι έπειτα του Κίμωνα, καθώς βρίσκεται στα χνάρια της, είναι μια περιπλάνηση σ’  έναν χαοτικό λαβύρινθο, όπου ο έρωτας παίρνει τη μορφή κατάρας και η λογική της τρέλας. Με φόντο μια αρχαία κέλτικη γιορτή, τη Νύχτα των Νεκρών, ένα μυστηριώδη άγνωστο άντρα κι ένα κλεμμένο οικόσημο, οι δύο ήρωες παρασύρονται στην «άλλη πλευρά» και έρχονται αντιμέτωποι με την πιο άγρια αποκάλυψη…  
Η Νύχτα του Σάουιν είναι ένα μυθιστόρημα μυστηρίου, μια σαγηνευτική ιστορία για την αγάπη, τη φιλία, τη μοίρα και το άγνωστο που κρύβει ο καθένας μας μέσα του.

Τιμή: 12,00   Σελίδες: 376   Ι
SBN: 978-960-620-710-5






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ