Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Ευθυμίας Αθανασιάδου-Μαράκη



1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Η ιστορία της Αρετής είναι βασισμένη σε αληθινά γεγονότα. Ξεκινώντας τη συγγραφική μου καριέρα δεν θα μπορούσα να μην συμπεριλάβω τη συγκεκριμένη ιστορία αυτής της κοπέλας, την οποία και είχα μάθει σε πολύ νεαρή ηλικία και με συγκλόνισε.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Το κυριότερο μήνυμα του βιβλίου είναι η δύναμη ψυχής που έχει ο καθένας μέσα του και η πίστη στα όνειρά του. Ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες αν πιστεύει ο άνθρωπος σε ότι του δίνει δύναμη μπορεί να καταφέρει να φράσει έως και τα αστέρια.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει αυτό το βιβλίο και κυρίως εμένα. Μπορώ να πω πως το διάστημα που βρίσκομαι στη συγγραφική μου δραστηριότητα έχω κάνει εγκάρδιους φίλους μέσα από το αναγνωστικό μου κοινό και αυτό με κάνει να χαίρομαι ακόμη περισσότερο ως άνθρωπο και ως συγγραφέα.
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Είναι μοναδικό. Το βιβλίο είναι μια κατάθεση ψυχής και όταν αυτό γίνεται χειροπιαστό ,τότε το καρδιοχτύπι που νιώθεις εκείνη τη στιγμή είναι κάτι το οποίο δεν εξηγείτε με λόγια. Είναι κάτι σαν τον έρωτα.
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
Με την Αρετή ταυτίστηκα αρκετές φορές στην πορεία της μέσα στο βιβλίο. Αφενός περπατήσαμε στα ίδια σοκάκια των πόλεων που περιγράφω και αφετέρου η ευαισθησία της ψυχής της και η δύναμη να μην το βάζει κάτω είναι κάτι το οποίο χαρακτηρίζει και εμένα ως άνθρωπο.
6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Κυρίως να ταξιδεύω.
7. Είστε ευαίσθητη;
Αλίμονο αν κάποιος συγγραφέας δεν έχει ευαισθησίες!
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το να μην προλάβω να ολοκληρώσω κάποια από τα όνειρά μου.
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Η ορχηστρική μουσική κυρίως.
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Να συνεχίσω να γράφω.
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Η αγνωμοσύνη των ανθρώπων.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Ευαισθησία, δοτικότητα , ευγνωμοσύνη
13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Από τα βιβλιοπωλεία ή απευθείας από τις εκδόσεις Έξη.
13. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Έχω ήδη παραδώσει το επόμενο βιβλίο στον εκδοτικό οίκο και γράφω καθημερινά.
14. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Στο γυμνάσιο άρχισα με ποίηση. Μια βαθύτερη ανάγκη να εκφράσω σκέψεις στο χαρτί που δυστυχώς τιμωρήθηκε από τον δάσκαλο γιατί έγινε την ώρα του μαθήματος. Δυστυχώς σταμάτησα για χρόνια, ώσπου καλλιεργήθηκε και πάλι η ίδια ανάγκη και ήρθε πια το πρώτο μου μυθιστόρημα γύρω στο 2006.
16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποια είναι αυτά;
«Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ» «Παράθυρο στο χρόνο» και «Στο σεντούκι της ψυχής μου»
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Την εναλλαγή συναισθημάτων και καταστάσεων που δημιουργούνται στην ιστορία της Αρετής.
18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Η μεγάλη μου κόρη.
19.Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Πολύ χαρά και μεγάλη υπερηφάνεια την οποία και μου μετέφεραν όλοι εγκάρδια.
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Η κριτική του αναγνώστη ,είτε θετική, είτε αρνητική μόνο μπροστά θεωρώ πως μπορεί να πάει τον συγγραφέα. Το να ακούς και να λαμβάνεις υπόψιν σου τη γνώμη ανθρώπων που βλέπουν με μια άλλη ματιά και απ’ έξω το έργο σου είναι πολύ σημαντικό για την μετέπειτα εξέλιξή σου.
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Κυρίως ταξίδια.. Σε εποχές, σε διαφορετικές χώρες, σε χωμάτινα σοκάκια σε συναισθήματα.
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Την ιστορία τη γνώριζα από πριν φυσικά υπήρξαν και ανατροπές καθώς από ένα σημείο και έπειτα υπήρξε μυθοπλασία, οπότε μπορώ να πω πως με βοήθησαν και οι ήρωες σε αυτό το ταξίδι.
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Αναλόγως την κάθε ιστορία.
24. Από τι εμπνέεστε;
Από τη ζωή.
25. Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
«The sound of silence»
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Τα παιδικά χρόνια που πέρασα στη Γερμανία.
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Όταν γεννήθηκαν οι εγγονές μου.
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Ναι τα περισσότερα όνειρά μου έχουν πραγματοποιηθεί.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Η επαφή με τους εκδοτικούς οίκους στην αρχή είναι το πιο δύσκολο κομμάτι για έναν συγγραφέα.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Για πάρα πολλά χρόνια κατάφερα να συνδυάζω και τα δύο, με αρκετές δυσκολίες πολλές φορές, αλλά πιστεύω πως μπόρεσα να τα καταφέρω και στα δυο εξίσου καλά.
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Για κάποιες στιγμές στη ζωή μου που ίσως άφησα να φύγουν ανεκμετάλλευτες.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Το ψέμα και η υποκρισία.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Εκτός από κλασσική λογοτεχνία μου αρέσει να διαβάζω τους νέους Έλληνες συναδέλφους συγγραφείς.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Η συγγραφή.
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Ο Ντοστογιεφσκι.
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Τη βία και την απιστία.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να δημιουργήσω κάτι μόνη μου.
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Το θέατρο και ο κινηματογράφος.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Με τις εγγονές μου στις γιορτές των σχολείων όταν λέγανε τα ποιήματα τους.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Με τις εγγονές μου και τα κατορθώματα τους.
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Γράφω, μαγειρεύω, μιλάω με φίλους στο τηλέφωνο, βρίσκομαι με τις κόρες μου και τις εγγονές μου και συνήθως πηγαίνω σε εκδηλώσεις.
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;
Την οικογένειά μου.
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στις εγγονές μου.
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Ναι και τα τρία τα μυθιστορήματα τα έχω φανταστεί σε κινηματογραφική ταινία .
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Έχω δώσει συνέχεια στο πρώτο μου μυθιστόρημα «Για όσα δεν μιλήσαμε ποτέ» οπότε ξαναζωντανεύω κάποιους από τους ήρωες έπειτα από δέκα χρόνια.
46. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Πως ότι γράφω βγαίνει από τα βάθη της ψυχής μου και θέλω να είμαι όσο πιο ειλικρινής γίνεται με το αναγνωστικό μου κοινό.
 Λίγα λόγια για το βιβλίο
 Η ζωή μας παίζει παράξενα παιχνίδια με δράματα και αδιέξοδα. Κι ακόμη κι αν δεν συμβαίνει σε εμάς τους ίδιους ίσως κάπου δίπλα μας ένας συνάνθρωπός μας να ανεβαίνει το δικό του Γολγοθά. 
Για ένα τέτοιο παιχνίδι που αποφάσισε να παίξει η ζωή σε ένα κορίτσι μένοντας ορφανό από πολύ μικρή ηλικία, προσπαθώντας να ανταπεξέλθει σε αυτά που της επιφύλασσε η μοίρα της στα δύσκολα μεταπολεμικά χρόνια της δεκαετίας του ΄50 αναφέρεται το βιβλίο αυτό… Ξάνθη, Καβάλα, Σέρρες πόλεις σταθμοί στη ζωή της προσπαθώντας πάντοτε να ξεφύγει από τα δίχτυα του πεπρωμένου της που την ακολουθεί όπως ο κυνηγός το θήραμά του. Άνθρωποι μπαίνουν στη ζωή της άλλοτε για να τη βγάλουν από το αδιέξοδό της και άλλοτε για να τη ρίξουν στα πιο βαθιά νερά της μελαγχολίας της. Ένας βιασμός, μια αναπάντεχη εγκυμοσύνη, ένα παιδί που δεν μεγαλώνει στα χέρια της έρχονται να βάλουν τέλος στα χρόνια της εφηβείας της. Και κάπου εκεί οι δοκιμασίες τελειώνουν. Και κάπου εκεί μπαίνει στη ζωή της η οικογένεια, η χαρά , και τα όνειρα. Τα όνειρα που μέχρι τώρα είχαν θαφτεί στο σεντούκι της ψυχής της επιτέλους βρήκαν διέξοδο στις πόλεις της Γαλλίας και της Αμερικής φτάνοντας μέχρι και το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ όπου εκεί θα αποκαλυφθούν τα πιο βαθιά μυστικά της ζωής της.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ