Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Νεφέλης Πόπης Ζάνη


Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Το τελευταίο μου βιβλίο «Φυγαδεύοντας συναισθήματα»,γράφτηκε σε διάφορες χρονικές περιόδους  της ζωής μου με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένας σωρός από κείμενα σε διάστημα τριών χρόνων. Κάποιοι φίλοι που το γνώριζαν με παρακίνησαν στο να τα εκδώσω. Η έμπνευση, η ιδέα στο να γίνουν βιβλίο ανήκει καθαρά σε εκείνους και τους ευχαριστώ!
  Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
 Επαφή με τον εσώτερο εαυτό μας,τροφή για σκέψη,προβληματισμό,αλλά και δύναμη για την συνέχεια.
 Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Το αναγνωστικό κοινό αγκάλιασε και αυτό το βιβλίο μου και είμαι ευγνώμων για αυτό. Παρ'όλο που λόγω κάποιων προσωπικών συγκυριών το βιβλίο δεν έτρεξε ακόμα όπως του αξίζει, βρήκε αποδοχή και είμαι ευγνώμων για αυτό.
 Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Όπως την πρώτη στιγμή που πιάνει στα χέρια του για πρώτη φορά το παιδί του! Ύψιστο συναίσθημα, φτωχές οι λέξεις να το περιγράψουν.
 Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
Στο συγκεκριμένο βιβλίο ήρωες είναι τα ίδια τα συναισθήματα, συνεπώς ταυτίστηκα απόλυτα με τον τρόπο που εκφράστηκαν. Την δύναμη που βρήκαν τελικά ώστε να εκφραστούν.
Όταν ήσασταν μικρή  πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Μέσα σ' ένα αεροπλάνο, με την στολή μου να καθησυχάζω τους επιβάτες που φοβόντουσαν, να τους προσφέρω χυμό ή καφέ και συνάμα ν' αγναντεύω τα σύννεφα. Ήθελα να γίνω αεροσυνοδός.
 Είστε ευαίσθητη;
Πολύ! Σε σημείο, όσο μεγαλώνω, αυτό να με δυσκολεύει στην καθημερινότητά μου. Λένε πως η ευαισθησία είναι δύναμη, μα για να φτάσει κανείς σε αυτό το σημείο, ώστε πράγματι να αποδειχθεί πως είναι δύναμη, περνάει από σαράντα κύματα. Ωστόσο, η ευαισθησία μου πολλές φορές με έσωσε απο κακοτοπιές, εκεί έγκειται και η δύναμή της.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Να μην συμβεί κάτι κακό στους ανθρώπους που αγαπώ.
Ποιά μουσική σας αρέσει;
Δεν αρέσκομαι σ' ένα είδος μόνο. Ακούω σχεδόν τα πάντα, ανάλογα την διάθεση. Η μουσική είναι ψυχοθεραπεία, αφύπνιση αισθήσεων και πνεύματος.
    Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Υγεία, υγεία, υγεία! Έπαψα να κάνω μακροπρόθεσμα όνειρα.

Τι σας στεναχωρεί ;

Οι ρυθμοί της εποχής που ζω, τα παιδιά που δεν παίρνουν αγάπη, η απώλεια της μητέρας μου.

Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά  σας.
Υπομονετική, υπεύθυνη, κυκλοθυμική.
 Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Σε κεντρικά βιβλιοπωλεία, σε ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία στο e-shop: http://paraggelia-vivlion.webnode.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1-1/ και φυσικά από το γραφείο του εκδοτικού μας οίκου, το οποίο βρίσκεται Νικοπόλεως 83,Βρυσούλα,Ιωάννινα, τηλ: 26510 39641.
 Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Έχω καταπιαστεί με το επόμενο βιβλίο μου, το οποίο όμως θα αργήσει πολύ. Απαιτεί λεπτούς, χειρισμούς μιας και έχει να κάνει και πάλι με ανθρώπινες συμπεριφορές.
   Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου έγραφα. Δέκα χρονών απέκτησα το πρώτο μου προσωπικό ημερολόγιο, όπου εκεί μέσα έγραφα σκέψεις, απορίες, συναισθήματα.Μικρές προτασούλες στην αρχή και ολόκληρα κείμενα πολύ αργότερα.Νιώθω καμμιά φορά σα να γεννήθηκα μ' ένα στυλό στο χέρι.Δεν ξέρω πως είναι μια ζωή χωρίς γραφή.

   Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχω γράψει τέσσερα βιβλία μέχρι σήμερα. Το πρώτο μου βιβλίο, το «Τανγκό της ψυχής μου», είναι ένα βιβλίο αυτογνωσίας, αυτολύτρωσης, που περιέχει βιώματά μου, σκέψεις, προβληματισμούς κ.α. Ένα βιβλίο με περιεχόμενο κοινωνικό, ψυχολογικό, πνευματικό, που οδηγεί τον αναγνώστη σε ένα ταξίδι του εσώτερου εαυτού. Το δεύτερο βιβλίο μου, «Όταν μου μίλησαν οι άγγελοι», είναι ένα βιβλίο βασισμένο σε αληθινά γεγονότα όπου οι ήρωές του διηγούνται τις ιστορίες τους, οι οποίες έχουν να κάνουν με ναρκωτικά, πορνεία, αλκοόλ, κακοποίηση, ομοφυλοφιλία, παχυσαρκία κ.α.Γιατί τους συνέβησαν, πως τα αντιμετώπισαν, τα κατάφεραν τελικά; Το τρίτο μου βιβλίο, «Γεννημένος δυο φορές» (το οποίο έχει εξαντληθεί), αναφερόταν στην ζωή ενός παλικαριού, το οποίο δυστυχώς δεν είναι πια στη ζωή, που έπασχε από κυστική ίνωση. Γράφτηκε αφενός για να βοηθήσουμε το παλικάρι (τα έσοδα από την πώληση των βιβλίων διατέθηκαν για την μεταμόσχευση πνευμόνων που έκανε στην Βιέννη) και αφετέρου για να μάθει ο κόσμος τί είναι η κυστική ίνωση. Και το τέταρτο βιβλίο μου, “Φυγαδεύοντας συναισθήματα”, αποτελείται από κείμενα αποφθεγματικά και πεζά ποιήματα προσεγγίζοντας θέματα υπαρξιακά όπως η φιλία, ο έρωτας, η ζωή, ο θάνατος, που όπως όμορφα είπε ένα φίλος μου...” ένα βιβλίο που σκοπό έχει να φωτίσει αυτόν που διψάει για λίγο φως. Ασκήσεις φωτός, λοιπόν.”!

 Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Τον τρόπο με τον οποίο φυγάδευσα τα συναισθήματα, την αλήθεια του, την παρακίνηση για ζωή.

    Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Η αγαπημένη μου φίλη δημοσιογράφος Κατερίνα Μαγουνάκη. Γνωρίζοντας την ακεραιότητά της, ήμουνα σίγουρη πως δεν θα μου χαιδέψει τ' αυτιά αν σε αυτό που θα διάβαζε, έβλεπε κάποιο κενό.

 Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σαςτα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;

Η οικογένειά μου, τα αγαπημένα μου πρόσωπα, οι δικοί μου άνθρωποι όπως συνηθήζω να λέω, είναι εκείνοι που με παρότρυνουν απο την έκδοση του πρώτου βιβλίου και κάθε βιβλίου που ακολουθεί. Πιστεύουν πολύ σε αυτό που κάνω και εύχομαι να μην τους απογοητεύσω.

Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικέςείτε θετικές είτε αρνητικές;

Όπως έχω ξαναπεί, προσγειωμένα και στις δυο περιπτώσεις.Η θετική κριτική είναι αυτή που μου προκαλεί το αίσθημα της δικαίωσης, το χαμόγελο πως δεν πήγαν χαμένοι οι κόποι μου, την δύναμη για συνέχεια. Η καλοπροαίρετη αρνητική κριτική είναι καλοδεχούμενη, γιατί είναι αυτή που θα με κάνει καλύτερη. Θα με βάλει να προβληματιστώ, να σκεφτώ και να προσπαθήσω να βελτιωθώ. Η αρνητική κριτική που γίνεται κακοπροαίρετα, χωρίς κάποιο εύλογο επιχείρημα με αφήνει αδιάφορη.

Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;

Γνωριμία με τον εσώτερο εαυτό. Ταξίδι προς την αυτογνωσία. Βήμα για την ελευθερία.

 Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;

Ποτέ δεν γνωρίζω την ιστορία ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, νομίζω πως γνωρίζω την ιστορία μα πάντα τελικά οι ήρωες μου με πηγαίνουν εκεί που θέλουν εκείνοι.

  Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;

Ο ήρωάς μου πάντα. Ακόμα κι όταν εμένα δεν μου αρέσει το τέλος που επέλεξε.

Από τι εμπνέεστε;
Κυρίως με εμπνέουν οι άνθρωποι, η συμπεριφορά τους, οι κινήσεις τους, οι απόψεις τους. Ερήμιν τους μου δίνουν το κίνητρο του επόμενου θέματος , όπου-τουλάχιστον μέχρι τώρα-τα βιβλία μου καταπιάνονται με υπαρξιακά ζητήματα-αγάπη, πίστη, θυμός, απόγνωση, ντροπή, φόβος , κ.α.

Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;

Τα καλοκαίρια μου, ανάμεσα σε θάλασσα και χωριό. Αισθανόμουν πραγματικά παιδί, ζούσα ξέγνοιαστα. Μεγάλωσα σε μια δυσλειτουργική οικογένεια οπότε τα καλοκαίρια μου με τον παππού και την γιαγιά ήταν ο παράδεισός μου.

Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Η στιγμή που έφερα στον κόσμο τα παιδιά μου!

Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνεται;

Οχι. Δυστυχώς  πολλές φορές η ζωή έχει άλλα σχέδια  και βρισκόμαστε σε καταστάσεις που ούτε και οι ίδιοι καταλαβαίνουμε πως μπήκαμε σε αυτές. Πάντα όμως υπάρχουν μικρές ή μεγάλες χαρές απόρροια των επιλογών μας ή οχι, που ισορροπούν αυτό που θα μπορούσαμε να είχαμε γίνει αλλά δεν γίναμε.

 Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφήΉ μετά τη συγγραφή;

Δεν αντιμετώπισα μέχρι στιγμής κάποιο μεγάλο εμπόδιο στη συγγραφή.

Καριέρα ή οικογένειαΤι από τα δυο επιλέγετε;

Οικογένεια και δεν το διαπραγματεύομαι καν. Η οικογένεια ήταν και είναι για μένα αξία!

Για τι έχετε μετανιώσει;

Για όλα εκείνα που δεν τόλμησα να κάνω, για τις ευκαιρίες που προσπέρασα έχοντας την ψευδαίσθηση πως θα τις ξαναβρώ.

 Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;

Το να μην είναι ο εαυτός τους.

 Τι σας αρέσει να διαβάζετε;

Τα πάντα!  Από εφημερίδα μέχρι φιλοσοφία. Από μυθιστορήματα μέχρι δοκίμια.

 Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;

Δεν είναι ένας. Νίκος Καζαντζάκης,  Λιλή Ζωγράφου, Μάρω Βαμβουνάκη, Βασίλης Βασιλικός,Αλμπέρ Καμύ, Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, Τσαρλς Μπουκόβσκι,  Αλκυόνη Παπαδάκη,Κική Δημουλά την οποία διαβάζω όταν είμαι στις κλειστές μου και πάντα διαβάζοντας την με ξαναβρίσκω. Είναι τόσοι πολλοί οι αγαπημένοι συγγραφείς-ποιητές που η λίστα είναι ατελείωτη.

 Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

Το να είναι κάποιος δίπλα μου επειδή με λυπάται.
Το να είναι κάποιος δίπλα μου από συμφέρον.

 Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;

   Έχω δικό μου δωμάτιο! (Πενταμελής οικογένεια σ' ένα μικρό δυαράκι. Το να έχω το δωμάτιό μου, τον χώρο μου, στο παιδικό μου μυαλό φάνταζε όνειρο ζωής!)

Έχετε κάποια χόμπι;

Μου αρέσουν πολύ η μουσική, η φωτογραφία, ο χορός και η μαγειρική! Τον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με κάποιο από αυτά ανάλογα την διάθεση την δεδομένη στιγμή.

 Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;

Πριν τρείς μέρες εξαιτίας ενός χρόνιου πόνου που τελευταία με επισκέπτεται συχνά.
Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;

Σήμερα, συζητώντας με την σχεδόν τρίχρονη ανιψιά μου. Είναι απίστευτα διασκεδαστικές οι συζητήσεις με παιδιά αυτής της ηλικίας που μέρα με τη μέρα εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους με μια εκπληκτική προφορά!

 Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;

Μια μέρα της καθημερινότητας μου, συμπεριλαμβάνει ότι η κάθε μέρα του κάθε ανθρώπου. Αγώνα για επιβίωση με μικρές, πολύ μικρές στιγμές χαλάρωσης ενδιάμεσα, οχι όμως απαραίτητα κάθε μέρα.

 Τι λατρεύετε περισσότερο;

Τα παιδιά μου!
 Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;

Στα γλυκά, με ιδιαίτερη έμφαση σε οτιδήποτε σοκολατοειδή.

 Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;

Ναι. Ιδιαίτερα από το βιβλίο μου ¨΄Οταν μου μίλησαν οι άγγελοι”. Ενδεικνύεται για κάτι ανάλογο.

 Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;

Υπάρχουν κάποιοι ήρωες και πάλι από το βιβλίο μου ΄Οταν μου μίλησαν οι άγγελοι”, οι οποίοι πράγματι θα άξιζε να ξαναζωντανέψουν σε επόμενα βιβλία.

   Από που σας αρέσει να εμπνέεστεΑπό δικά σας βιώματα ή και από ιστορίες άλλων ανθρώπων γύρω μας;

Και από τα δυο. Πολλές φορές μάλιστα ένα δικό μου βίωμα και ένα άλλο ενός συνανθρώπου μου, γίνονται ένα. Ανάλογα την δομή του έργου.

 Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.

Δεν τα παω καθόλου καλά με τον χρόνο. Δεν φοράω καν ρολόι. Πιστεύω πως ο χρόνος είναι επινόηση του ανθρώπου και πως όλοι μας συνταξιδεύουμε στο χωροχρόνο, χωρίς παρελθόν-παρόν-μέλλον.

 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Νεφέλη γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1973 όπου και διαμένει μέχρι σήμερα. Έχει λάβει μέρος σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς, λογοτεχνικά project, δύο συλλογικά βιβλία και αρκετά διηγήματά της είναι δημοσιευμένα σε διάφορους  ιστότοπους. Αρθρογραφεί στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο καθώς και στο προσωπικό της ιστολόγιο. Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών (Π.Ε.Λ.). 
Βιβλιογραφία
“Το τανγκό της ψυχής μου”_Εκδόσεις Οσελότος (2011)
“Όταν μου μίλησαν οι άγγελοι”_Εκδόσεις Οσελότος (2014)
“Γεννημένος δυο φορές”_Revolution Εκδοτική (2014)
“Φυγαδεύοντας συναισθήματα”_Εκδόσεις Γεωργίου (2015)
Συμμετοχή σε συλλογικά έργα
Μια ιστορία κάθε μέρα (2012)
Φίλων Σοφίες. 203 αποφθέγματα (2014)
Ιωάννινα: Ιστορίες της πόλης μας (2014)
Καλλιτεχνικό ημερολόγιο, διοργάνωση τοβιβλίο.net (2015)
Ανθρώπων έργα (2015)
Συμμετοχή σε λογοτεχνικά project
25η ώρα (2014)
120 λέξεις (2015)
Το γραμμόφωνο (2015)
25 λέξεις (2015)
inner.gr (2016)

http://nefeli-pz.webnode.gr/

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Φυγαδεύοντας συναισθήματα

Η  Νεφέλη Πόπη Ζάνη επιστρέφει με ένα καινούριο βιβλίο, προσεγγίζοντας μ' ένα μοναδικό τρόπο την φιλία, τον έρωτα, την ζωή, τον θάνατο και υπαρξιακά ζητούμενα,  προτρέποντάς μας  να παραμείνουμε ζωντανοί και άνθρωποι.
"Φυγαδεύοντας συναισθήματα" εκδόσεις Γεωργίου.
 Κείμενα αποφθεγματικά και ποιήματα.

Εκδόσεις Γεωργίου
Τίτλος: Φυγαδεύοντας συναισθήματα
Συγγραφέας: Νεφέλη Πόπη Ζάνη
Έτος έκδοσης: 2015
Τιμή: 9ε
ISBN 978-618-82270-0-2

Οπισθόφυλλο
Τρείς ενότητες σε δύο ρήματα και ένα ουσιαστικό. Δια_φεύγω μέσα απο ετούτες τις μικρές αράδες χωρίς να γίνομαι αντιληπτή,κάνοντας δια_πιστώσεις απ' όσα μου έφερε η ζωή έχοντας σε ορισμένα απο αυτά το δικαίωμα πληρωμής στο μέλλον...επί πιστώση. Τριβή και απόξεση από καταστάσεις και συναισθήματα, ψήγματα που γράφτηκαν δια_τρέχοντας από-και-την πραγματικότητα. Ζώντας μια πρόσκληση στο άγνωστο, εκείνα που ως τώρα αποκόμισα μονάχα έτσι θα μπορούσαν να μοιραστούν...Φυγαδεύοντας συνασθήματα...Σαν ποίηση.
Πόσο κοστίζει η λύτρωση;
Πού την βρίσκει κανείς;
Ίσως σε πορφυρένια χείλη.
Ίσως σε μυστηριώδη βλέμματα.
Ίσως και σ΄ένα γιασεμί.
Υπάρχουν;
Πιάσε το χέρι μου.
Πάμε να μου τα δείξεις.
Να μάθω επιτέλους την τιμή της λύτρωσης,
γιατί το αντίτιμο το έμαθα απ' έξω και ανακατωτά.
Φυγαδεύοντας συναισθήματα.

Εκδόσεις Γεωργίου
Νικοπόλεως 83-Ιωάννινα, τηλ: 26510 39641-6947016340 
ekdoseisgeorgiou@gmail.com


http://paraggelia-vivlion.webnode.gr/products/fygadeyontas-synaisthimata/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ