Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Βασιλικής Τσούνη



Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
 Η συγγραφή ξεκίνησε έπειτα από ένα άσχημο γεγονός που προέκυψε πριν λίγα χρόνια στην ζωή μου. Έχασα ένα σημαντικό άνθρωπο από το πλευρό μου και θέλησα με αυτόν τον τρόπο, γράφοντας τις Νύμφες της Εροιβιάς να κάνω γνωστή την ιστορία του. Τόσο εκείνου μα και της γυναίκας του. Με βάση το πρώτο ερέθισμα και την πρώτη ύλη που είχα στα χέρια μου και έπειτα από πολλές συζητήσεις και εκμυστηρεύσεις γεννήθηκαν «οι Νύμφες της Εροιβιάς».
 Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Ότι και να έχουμε ζήσει, ότι και να έχουμε πράξει η αγάπη και ο σεβασμός είναι αυτά που μένουν στο τέλος,
Μόνο η αγάπη μετρά και πιο πολύ στις μέρες μας. Ότι κάνεις με αγάπη εκείνη σου τα χαρίζει απλόχερα.
Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Η ανταπόκριση του κοινού είναι τόση μεγάλη. Από την πρώτη στιγμή αγκάλιασαν τα βιβλία μου και τους ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου. Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα για έναν συγγραφέα να λαμβάνει καθημερινά μηνύματα αγάπης από τόσους ανθρώπους.
 Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Είναι καταπληκτικά και τόσο μοναδικά τα συναισθήματα. Στην αρχή με την πρώτη ματιά απλά το κοιτάς και αναρωτιέσαι αν είναι δικό σου. Έπειτα έρχεται η πρώτη επαφή και η μυρωδιά των σελίδων και εκεί συνειδητοποιείς την αλήθεια. Πως ναι είναι το δικό σου πνευματικό παιδί.
Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
Ταυτίστηκα πάρα πολύ και με τις τρεις ηρωίδες του βιβλίου μου. Τόσο έντονα αφού οι δυο από αυτές υπάρχουν στην ζωή μου.
Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Να μεγαλώσω γρήγορα και να ασχοληθώ με αυτό που λαχταρά η ψυχή μου…
Είστε ευαίσθητη;
Πάρα πολύ.
 Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος.
 Ποιά μουσική σας αρέσει;
Λατρεύω την μουσική και όλα τα ακούσματα.
Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
  Να είμαι υγιής. Να κάνω ευτυχισμένους τους ανθρώπους που βρίσκονται δίπλα μου. Να συνεχίζω να γράφω και όλα τα άλλα έρχονται σιγά – σιγά.
Τι σας στεναχωρεί ;
Ο πόνος , η θλίψη που έχει κρυφτεί στις καρδιές μας και τόσοι άνθρωποι που υποφέρουν καθημερινά.
Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά  σας.
Ευαίσθητη, καλόκαρδη και πάντα χαμογελαστή
Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Μπορεί να τον προμηθευτεί από τις Εκδόσεις Μάτι μα και σε όλα τα βιβλιοπωλεία.
Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ναι ετοιμάζω. Μονάχα με την γραφή ηρεμεί η ψυχή μου μα είναι αρκετά νωρίς να μιλήσουμε γι αυτό.
Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
 Μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικό μα το επιζητούσε η ψυχή μου. Ήθελα όσα είχα μέσα μου να τα εκφράσω και να τα αποτυπώσω στο χαρτί. Έτσι το ταξίδι της συγγραφής, το τόσο παραμυθένιο ξεκίνησε τόσο απλά.
Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Δύο βιβλία έχουν εκδοθεί. Το πρώτο είναι οι «Μοναχικές Αλκυόνες» από τις εκδόσεις πηγή και το δεύτερο είναι οι «Νύμφες της Εροιβιάς» όπου έχει δύο μήνες που έχει κυκλοφορήσει από τις Εκδόσεις Μάτι.
  Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Τα πάντα. Από την πρώτη μέχρι και την τελευταία του λέξη. Μέχρι και την τελευταία του σελίδα. Είναι βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, όλοι οι ήρωες ήταν και είναι υπαρκτά πρόσωπα που έζησα μαζί τους και έχω δεθεί μαζί του πάρα πολύ.
Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Η μητέρα μου και ο πολύ καλός μου φίλος ο Χρήστος . Τους αγαπώ πάρα πολύ και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που βρίσκονται πάντα στο πλευρό μου.
Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;΅
Ενθουσιασμός, απίστευτη χαρά που στάθηκαν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή εως και τώρα.
Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Είτε θετικές, είτε αρνητικές  γίνονται για κάποιον λόγο. Τις δέχομαι όλες, τις κρατώ βαθιά μέσα μου και προσπαθώ σε  κάθε μου βήμα να γίνω καλύτερη.
Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Προσφέρει πολλές εικόνες. Ταξίδια μαγικά. Ανθρώπινα πάθη, λάθη και μοναδικούς έρωτες. Φόβους για όσα είχαμε και για όσα χάσαμε. Μα πάνω από όλα σου προσφέρει πολλές ζωές.
Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Η ιστορία προυπάρχει στο μυαλό μα και στο χαρτί. Έχει σχεδιαστεί ο κορμός και οι ήρωες. Μα υπάρχουν στιγμές που οι ήρωες καθοδηγούν την ιστορία και τα αποτελέσματα είναι καταπληκτικά.
Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Και οι δυο και αυτό είναι το καλύτερο νομίζω.
 Από τι εμπνέεστε;
Από μια εικόνα, από ένα τραγούδι, από μια παλιά ιστορία…
 Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;
Λατρεύω ότι έχει να κάνει με την μουσική.
 Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Όταν μπήκε στη ζωή μου το πρώτο μου σκυλί…
 Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Όταν εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο.
Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνεται;
Πιστεύω πως ναι.
Προβλήματ αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Πως πολύ εκδότες δεν εμπιστεύονται εύκολα τους νέους συγγραφείς και που έχουν τόσα πολλά να δώσουν στους αναγνώστες .
Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Και τα δυο. Όταν θέλεις κάτι πραγματικά μπορείς να το πραγματοποιήσεις και να τα έχεις και τα δυο στην ζωή αου.
 Για τι έχετε μετανιώσει;
Δεν έχω μετανιώσει για κάτι…. Ίσως κάποια πράγματα πρέπει να συμβούν για να δεις και να αντιμετωπίζεις διαφορετικά την ζωή και τους ανθρώπους.
 Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Το ψέμα και την υποκρισία δεν την αντέχω.
Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Διαβάζω ότι πέσει στο χέρι μου. Μα η λογοτεχνία και το θέατρο είναι οι μεγάλες μου αδυναμίες
 Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας φόβος;
Η μοναξιά.
 Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Είναι αρκετοί και τους ευχαριστώ τόσο πολύ που μας χαρίζουν απίστευτα και μοναδικά βιβλία.
 Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Το ψέμα και η έλλειψη σεβασμού.
 Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Το ένα έχει πραγματοποιηθεί ….να βρίσκομαι περιτριγυρισμένη από βιβλία.
Έχετε κάποια χόμπι;
Εκτός από το διάβασμα, ασχολούμαι με διάφορες καλλιέργειες και τα λουλούδια μου που τόσο λατρεύω.
 Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Πριν λίγους μήνες που έχασα έναν δικό μου άνθρωπο.
 Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Πριν δυο μήνες όταν κράτησα στα χέρια μου το βιβλίο μου. Τις «Νύμφες της Εροιβιάς».
 Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Είναι τόσο απλή… ξεκινά με την δουλεία μου, βόλτες με το σκύλο μου στα σοκάκια του κάστρου και της πόλης.
 Τι λατρεύετε περισσότερο;
Την οικογένεια μου. Τους συγγενείς, τους φίλους και τον σκύλο μου.
 Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στην σοκολάτα και στα παγωτά.
 Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Κάθε συγγραφέας έχει σκεφτεί κάτι τέτοιο.. Γιατί όχι; Όλα καλοδεχούμενα.
 Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Πιστεύω πως κάθε ήρωας έχει αρχή, μέση και τέλος. Το καλύτερο πράγμα είναι να δημιουργείς νέους λογοτεχνικούς ήρωες σε κάθε νέο βιβλίο.  Η διαδικασία εύρεσης είναι τόσο μαγική.
 Από που σας αρέσει να εμπνέεστε; Από δικά σας βιώματα ή και από ιστορίες άλλων ανθρώπων γύρω μας;
Με αιχμαλωτίζουν οι ιστορίες άλλων ανθρώπων. Είναι καταπληκτικό να κάθεσαι απέναντι σε έναν γνωστό ή άγνωστο άνθρωπο και να σου ανοίγει την καρδιά του. Να σου ανοίγει την ψυχή του και λέγοντάς σου μια ιστορία να δημιουργείται ένα βιβλίο.
 Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Η ευαισθησία και η αγάπη που πηγάζουν από μέσα μου.
Να σας ευχαριστήσω θερμά για την τιμή και την χαρά που μου δώσατε μέσα από την συνέντευξη. Να είστε όλοι σας καλα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ