Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Λητούς Τσακίρη Παπαθανασίου


1.   Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το  πρώτο σας βιβλίο;
Πάντα έγραφα στο χαρτί σκέψεις μου, παλαιότερο έγραφα σλόγκαν για τους πελάτες μου & άρθρα στο Περιοδικό ELLE, μετά τους ρόλους για τις παραστάσεις των μαθητών μου, αργότερα ήρθαν τα βιβλία μου .
2.  Μέσα από τα βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Τα 4 βιβλία μου που κυκλοφορούν αυτήν την περίοδο πανελλαδικά είναι μουσικά παραμύθια συναισθημάτων και έχουν γραφτεί με σκοπό να παροτρύνω τους μικρούς και μεγάλους φίλους μου να εκφράζουν τα συναισθήματα τους να τα αναγνωρίζουν και να τα αποδέχονται
3.   Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Η αλήθεια είναι ότι πολύ γρήγορα τα βιβλία μου έγιναν ευρέως γνωστά και τα δουλεύουν με τα παιδιά  γονείς και εκπαιδευτικοί σε όλη την Ελλάδα . Αυτό είναι μεγάλη τιμή για μένα, με προσκαλούν σε μέρη που δεν έχω από πριν  κανέναν γνωστό & αυτό με συγκινεί και με γεμίζει ευθύνη .
4.  Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα  που πιάνει πρώτη φορά ένα  βιβλίο του στα χέρια του;
Μεγάλη η χαρά της πρώτης φοράς , αλλά κάθε φορά για μένα είναι σαν τη πρώτη, με λαχτάρα περιμένω το πνευματικό μου παιδί να βγει και να το καμαρώσω

5.  Πόσο ταυτίζεστε με τους  ήρωες των βιβλίων σας;
Όλες μου οι ιστορίες είναι ένα κομμάτι από εμένα, από τις αναμνήσεις μου, τα όνειρα , τους φόβους τις χαρές και τις λύπες μου
6.   Όταν ήσασταν μικρή  πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Ήθελα να γίνω ασυρματίστρια στα μεγάλα καράβια , ονειρευόμουν τα υπερατλαντικά ταξίδια και ήθελα να ζήσω τη ζωή των ναυτικών που πάντα με μάγευε.
7.  Είστε ευαίσθητη;
Αυτό θα το πουν οι αναγνώστες μου, όλοι έχουμε τις ευαισθησίες μας άλλωστε, κάποιοι τις εκφράζουν άμεσα και κάποιοι έμμεσα μέσω των γραπτών τους , των πνευματικών τους δράσεων , των έργων τους στην κοινωνία μας
8.   Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η μοναξιά.
9.  Ποια μουσική σας αρέσει;
Είμαι λάτρης του Μάνου Χατζιδάκι
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Έχω πολλά όνειρα για δημιουργικές δράσεις μου  στο μέλλον και όλο ανεβάζω τον πήχη

11.  Τι σας στεναχωρεί ;
Με στεναχωρούν οι εγωιστές και οι εριστικοί άνθρωποι

12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά  σας.
Ονειροπόλα, Αισιόδοξη, Πεισματάρα.

13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί τα βιβλία σας;
Σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία στον ΙΑΝΟ στα  PUBLIC & πανελλαδικά άλλα και πληκτρολογώντας τους τίτλους μου στο διαδίκτυο.
13.   Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ένα ακόμη μουσικό μου παραμύθι σε υπέροχη μουσική του Νίκου Ευθυμιάδη & ήρωα έναν γλυκό ατίθασο νεαρό τον μικρό μου Σεβαστιανό έρχεται σε 2 μήνες το πολύ και ελπίζουμε πως θα ταράξει τα νερά. Το εικονογραφεί μοναδικά ο Νίκος Γιαννόπουλος &  εγώ το έχω λατρέψει πριν ακόμη τελειώσει

14.  Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Μέσα από τη δουλειά μου ως διευθύντρια ενός ιδιωτικού Κέντρου Προσχολικής Αγωγής που διοικώ τα τελευταία χρόνια στην πόλη της Λάρισας και είναι για μένα λειτούργημα & ευτυχία  το να μοιράζεσαι τη μέρα σου με τα μικρά παιδιά. Άρχισα να γραφώ γι αυτά, γιατί  κάθε λιθαράκι που βάζω το συναντώ στην πορεία του χρόνου βλέποντας τους προικισμένους αυτούς ανθρώπους να μεγαλώνουν όμορφα με άξιες και ήθος , με όμορφα όνειρα και αξιόλογους στόχους ζωής. Έτσι παίρνω θάρρος και προχωρώ

15.    Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Το πρώτο μου βιβλίο «Η Ζιζή η Λαγουδίνα έχει κόρη μπαλαρίνα» μας μιλά για το σεβασμό στη μοναδικότητα της προσωπικότητας του παιδιού, στέλνοντας μήνυμα στους γονείς  να μη καθρεφτίζουν τα δικά τους θέλω πάνω στα παιδιά τους, αλλά να αφουγκράζονται τη μοναδικότητα τους Περιέχει CD & DVD  με πλήθος υλικού φιλαναγνωσίας, δουλεύει την έννοια του ρυθμού & έχει παιχνίδια & καρτέλες με  τους ήχους όλων των μουσικών οργάνων. Μουσική Νικολετα Κουκουλοπούλου, Χριστίνα Αρσένου. 
Το δεύτερο βιβλίο μου  με τίτλο «Ονειρομαζώματα μαγικά καμώματα» απομυθοποιεί τους παλιούς φόβους  για δράκους μάγισσες & ξωτικά,  μέσα από την ανατρεπτική ιστορία του που την πλαισιώνουν  6 τραγούδια. Με  χιούμορ & φαντασία, βοηθά τα παιδιά να απομυθοποιήσουν τους φόβους τους ονοματίζοντας τους. Περιέχει CD & DVD  με υλικό φιλαναγνωσίας- Μουσική Γιάννης Τσοπάνογλου, Ελεάννα Σημάτη, Αντώνης Βλαχογιώργος
Στο τρίτο μουσικό μου παραμύθι με τίτλο «Οι θαλασσινές ιστορίες του καπετάν Νικόλα» με οδηγό της Νηρηίδες της θάλασσας, το παιδί μαθαίνει το σημαντικό ρόλο που παίζει στη ζωή του  η πολύτιμη σχέση με τους παππούδες του. Με μυθολογικά στοιχεία & παρομοιώσεις μαθαίνει πως να κοινωνικοποιηθεί  σωστά, αναγνωρίζει τους  διαφορετικούς  χαρακτήρες των συνανθρώπων του, που πρέπει να συνυπάρξει μαζί τους κρατώντας & επιλέγοντας τις δικές του αξίες ζωής, με θάρρος, τόλμη & ορμή. Περιέχει CD & DVD  με υλικό φιλαναγνωσίας. Μουσική Αντωνέλλα Πουλούλη , Νικολέτα Κουκουλοπούλου.
Η σειρά αυτή κλείνει με το υλικό του τελευταίου  μου βιβλίου  με τίτλο «Στου ονείρου μου την άκρη… φιλία έχω & αγάπη» σε  μουσική Αντωνέλλας Πουλούλη  που είναι προτεινόμενο  σε  Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας . Θέμα  ο σεβασμός στη διαφορετικότητα & τη δύναμη της φιλίας & της συνεργασίας, προστασία των αδυνάμων, αφιερωμένο στα παιδιά με ειδικές δεξιότητες . Περιέχει  CD  & εκτυπώσιμο υλικό με την πεταλούδα στη τέχνη, τον κύκλο της ζωής αποφθέγματα, προτάσεις εικαστικών, και πολλά φύλλα εργασίας σχετικά με το θέμα.
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Ότι επιτέλεσε έργο σε δράσεις ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με τον σεβασμό στη διαφορετικότητα , το σεβασμό στα άτομα με ειδικές ανάγκες, τν σεβασμό και την αποδοχή στην αξία του μαθαίνω να συνυπάρχω και να μοιράζομαι με  τους συνανθρώπους μας

    18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Η εκδότρια μου

 19.Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σαςτα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδοθεί  το πρώτο βιβλίο σας;
Χάρηκαν και με ενθάρρυναν να προχωρήσω

20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικέςείτε θετικές είτε αρνητικές;
Οι κριτική είναι πάντα ευπρόσδεκτη και θεωρώ ότι ακόμη και η κακόβουλη κριτική , μπορεί να αναδείξει την αξία μιας δουλειάς όταν αυτή είναι σοβαρή και επαγγελματική & σέβεται τα παιδιά μας

21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Αξίες ζωής

22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Στην τελευταία ιστορία μου ήθελα να τονίσω την αξία της αποδοχής & της φιλίας και ήταν στο μυαλό μου ακριβώς έτσι αυτό που ήθελα να αποδώσω

23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας
Εγώ φυσικά
24. Από τι εμπνέεστε; Από την ίδια μου τη ζωή,  κάθε μέρα αφουγκράζομαι, μαθαίνω & εισπράττω κι εγώ τόσα πολλά  μαζί με τους μικρούς μου μαθητές 

25.  Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Εκείνα τα  Χριστούγεννα που έμαθα πως στη ζωή μου με την νέα χρόνια  θα έρθει & ο μικρός μου αδελφός. Είχα ενθουσιαστεί και το θυμάμαι έντονα σαν να ήταν μόλις χθες

26. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;

Η στιγμή που έγινα για πρώτη φορά μητέρα   

27. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνεται;

Αν και τα όνειρα μου ήταν ευμετάβλητα με το πέρασμα του χρόνου , ναι πιστεύω ότι έγινα αυτό που ήθελα πάντα , ένας άνθρωπος που ξέρει να αγάπα πολύ , δεν φοβάται να προσφέρει και έμαθε  να ακούει και να ζητά συγγνώμη όταν πρέπει . 

28. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφήΉ μετά τη συγγραφή;

Εμπόδια δεν βρίσκω άλλα εκτός της οικονομικής κρίσης, που και αυτή νομίζω τελικά  μας έκανε καλυτέρους γιατί πλέον όλοι απαιτούμε τα μέγιστα και τα καλύτερα δεν επιτρέπονται τα λάθη , ετσι κυριαρχεί ευκολότερα η ποιότητα

29. Καριέρα ή οικογένειαΤι από τα δυο επιλέγετε;

Επιλέγω οικογένεια και καριέρα μαζί , δεν μπορώ να με φανταστώ χωρίς κανένα από τα δυο. Με την αγαπημένη μου οικογένεια και την θετική τους στάση στα όνειρα μου, μπορώ να είμαι καλύτερη & στη δουλειά μου  

30. Για τι έχετε μετανιώσει;

Έχω μετανιώσει που δεν επέμεινα να κάνω ένα ακόμα παιδί, η μεγάλη μου επιθυμία ήταν να αποκτήσω μια κόρη , τώρα πια είναι λίγο αργά γι αυτό.

31. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;

Η υπεροψία & το ψέμα

32. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;

Μου αρέσει πολύ να διαβάζω και δεν δίνω ταυτότητα στις επιλογές μου , μπορεί να χαθώ μέσα σε ένα ιστορικό βιβλίο ή να διαβάζω με το ίδιο πάθος  Αμερικανούς, Έλληνες ή  και Ισπανούς συγγραφείς

 33.  Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;

Ο ΚΑΡΛΟΣ ΡΟΥΙΘ ΘΑΦΟΝ

34. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

Σας τα είπα παραπάνω. 

35. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;

Ήθελα να μπορώ να μοιραστώ τις σκέψεις μου με πολύ κόσμο και τελικά το έχω καταφέρει μέσα από τις ιστορίες μου

36. Έχετε κάποια χόμπι; Η κατασκευή κοσμημάτων, το κέντημα και ο σχεδιασμός  των ρούχων,  

37. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;

Δεν ντρέπομαι να κλάψω το θεωρώ υγείες αν και δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς νομίζω πως η  τελευταία ήταν όταν αποχωρίστηκα για πρώτη φορά τον μεγάλο γιο μου που έφυγε φέτος για σπουδές 

38. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;

Γελώ και δακρύζω αρκετά εύκολα , γενικά εκφράζω τα συναισθήματα μου 

39. Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;

Δουλειά , δουλειά, δουλειά!!!Στο σπίτι, στο γραφείο, στις εκδηλώσεις μου, αλλά αυτή είναι η ζωή μου, μάλλον δεν θα μπορούσα διαφορετικά 

40. Τι λατρεύετε περισσότερο

Τα παιδιά μου 

41. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;

Στα ταξίδια , μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω και το κάνω με την πρώτη ευκαιρία όταν μπορώ.

42. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;

Έχουν γίνει θεατρικό και το βιβλίο μου Ονειρομαζώματα μαγικά καμώματα, & Οι θαλασσινές ιστορίες του καπεταν Νικόλα, έγιναν μουσικοχορευτική παράσταση & το τελευταίο μου βιβλίο επίσης  

43. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;

Το νέο μου βιβλίο με τον Σεβαστιανό ελπίζω να γίνει σειρά

44. Από που σας αρέσει να εμπνέεστεΑπό δικά σας βιώματα ή και από ιστορίες άλλων ανθρώπων γύρω μας;
Και τα δυο δεν υπάρχουν κανόνες.

45. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.


Είμαι και θα είμαι πάντα κι εγώ μαζί με τα παιδιά ένα μικρό μικρό παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ