Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Μαρίας Καλατζή



1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Το έναυσμα δόθηκε από κάποιες διηγήσεις τις μητέρας μου. Μέσα από τις παιδικές της μνήμες πήρα κάποιες πληροφορίες για την εικόνα του αγίου Γεωργίου που υπήρχε στο εκκλησάκι του πατέρα της. Παρόλο που η ιστορία μου είναι αποτέλεσμα μυθοπλασίας, τα κομμάτια που αναφέρονται στις θαυματουργικές ιδιότητες αυτής της εικόνας, είναι αληθινά.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Μέσα από την εξέλιξη της ιστορίας αναδεικνύονται πολλά μηνύματα. Η πλοκή φέρνει στην επιφάνεια πολύπλοκες καταστάσεις και μέσα από αυτές θριαμβεύει η δύναμη της μετάνοιας και της συγχώρεσης.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Όσοι διάβασαν το βιβλίο μου, έστειλαν παρόμοια σχόλια. Σε γενικές γραμμές τους προκάλεσε αγωνία, συγκίνηση και σε κάποια κομμάτια η εξέλιξη τους έκανε ν’ ανατριχιάσουν.
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Είναι ένα απερίγραπτο συναίσθημα. Βλέπεις όλες τις σκέψεις και τις εικόνες που γεννήθηκαν μέσα στα ταξίδια του μυαλού σου, να ζωντανεύουν μέσα από τις σελίδες του.
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Ταυτίζομαι ως ένα σημείο. Αυτό με βοηθάει να μπω νοητά στη σκέψη και την ψυχοσύνθεση του εκάστοτε ήρωα. Μέσα από την προσωπικότητα και τα στοιχεία του χαρακτήρα που του έχω προσδώσει, διαμορφώνω τις ενέργειες και τις αντιδράσεις κατά τη διάρκεια της πλοκής.
6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Φανταζόμουν να είμαι μέλος μιας ευτυχισμένης οικογένειας. Ευτυχώς κατάφερα να πραγματοποιήσω τ’ όνειρό μου και ν’ αποκτήσω πολύ νωρίς στην πορεία της ζωής μου τρία παιδιά. Ποτέ δεν είχα φανταστεί πως θ’ ασχοληθώ με τη συγγραφή. Ήταν κάτι που προέκυψε αργότερα και καλλιεργήθηκε με τον καιρό.
7. Είστε ευαίσθητη;
Αρκετά θα έλεγα. Θεωρώ πως οι συγγραφείς κατά κανόνα είναι ευαίσθητοι άνθρωποι. Αυτός είναι ο λόγος που γράφουν. Όταν σε πλημμυρίζει το συναίσθημα είναι λυτρωτικό όταν το διοχετεύσεις πάνω στο χαρτί.
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι το να πάθει κάτι κακό κάποιο από τα μέλη της οικογένειάς μου.
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Ακούω σχεδόν όλα τα είδη μουσικής. Από τα πολύ παλιά έως και τα νεώτερα.
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Πάνω απ’ όλα ονειρεύομαι μια καλή επαγγελματική και οικογενειακή πορεία για τα παιδιά μου. Στη συνέχεια θα επιθυμούσα μια καλή εξέλιξη για το πνευματικό και καλλιτεχνικό μου έργο.
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Με λυπεί όλο αυτό το κακό που συμβαίνει σε κάθε γωνιά του πλανήτη μας. Οι πόλεμοι, η πείνα, η εγκληματικότητα, η καταστροφή του περιβάλλοντος και πολλά άλλα δεινά που ταλανίζουν τις ζωές μας και υποθηκεύουν το μέλλον των παιδιών μας.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Ονειροπόλα, ευαίσθητη, ανυπόμονη.
13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Όσον αφορά το έντυπο βιβλίο μπορεί να το προμηθευτεί από το amazon καθώς και από το site του εκδοτικού οίκου «Ακακία». Όσον αφορά το e-book διατίθεται στα μεγαλύτερα Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία του κόσμου (πχ. Google Play Books, iBookstore, (iTunes), MyEbooks κτλ). Ωστόσο όποιος δυσκολεύεται με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.
14. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ναι! Γράφω ένα καινούργιο μυθιστόρημα με μια παγιδευμένη νεράιδα. Έχει στοιχεία παραμυθιού, αλλά είναι ένα βιβλίο για μεγάλους. Συνδυάζει μυστήριο, περιπέτεια και πολλή φαντασία.
15. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Ήταν μια ανάγκη που την είχα από την παιδική μου ηλικία. Δημιουργούσα με το νου μου διάφορες ιστορίες, αλλά παρέμεναν κρυμμένες σε κάποια γωνιά του μυαλού μου. Κάποια μέρα εντελώς ξαφνικά αποφάσισα να τις ανασύρω και να τις βάλω στο χαρτί. Με ενθουσίασε η ιδέα να πάρουν ζωή και υπόσταση οι φανταστικοί μου ήρωες.
16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχω γράψει τρία βιβλία. Το πρώτο είναι το «Δύναμη ψυχής», το δεύτερο «Το στοιχειωμένο αρχοντικό» και το τρίτο «Ο θησαυρός του νερού».
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Αγάπησα το μικρό παιδί, που η μοίρα το επέλεξε να παραλάβει τη θαυματουργή εικόνα από τον ετοιμοθάνατο ιερόσυλο. Επωμίστηκε την υποχρέωση να την επιστρέψει και ν’ αποκατασταθεί μια μεγάλη καταστροφή.
18. Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός το διάβασε πρώτος;
Η μεγάλη μου κόρη που με βοήθησε με τη διαδικασία της έκδοσής του.
19. Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Χάρηκαν πολύ. Ειδικά στο τελευταίο μου βιβλίο θεωρούν πως έχει πληροφορίες που άξιζε να καταγραφούν.
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Ευτυχώς μέχρι τώρα έχω πάρει μόνο θετικές κριτικές. Πιστεύω πως μια αρνητική κριτική θα με στεναχωρήσει. Αν δεν είναι κακόβουλη, θα τη μελετήσω και θα προσπαθήσω να βελτιωθώ μέσα από αυτή.
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Του προσφέρει συγκίνηση, αγωνία, μυστήριο και του περνάει θετικά μηνύματα για τη ζωή.
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Όταν ξεκίνησα να γράφω είχα στο μυαλό μου ένα γενικό πλάνο για το πως θα κινούσα την ιστορία, αλλά στην πορεία οι ήρωές μου, διεκδίκησαν ένα διαφορετικό δρόμο. Τους ακολούθησα στη μικρή τους παράκαμψη, μα στο τέλος έφτασαν εκεί που είχα επιλέξει αρχικά.
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Το τέλος είναι κάτι που συνήθως το ορίζω εγώ, γιατί με βοηθάει να οδηγώ τις εξελίξεις σύμφωνα με αυτό. Συμβαίνει όμως να υπάρχει κάποιο γεγονός που μ’ έχει οδηγήσει ο πρωταγωνιστής μου και να το έχω αλλάξει ελάχιστα.
24. Από τι εμπνέεστε;
Εμπνέομαι από τα πάντα γύρω μου. Μπορεί ν’ ακούσω ένα τραγούδι ή να δω μια όμορφη εικόνα και να γεννηθεί μέσα από αυτό μια μικρή ιστορία που να την εντάξω μέσα στο βιβλίο μου. Ακόμα κι ένα όνειρο μπορεί να μ’ επηρεάσει και να οδηγήσει τη σκέψη μου στο μονοπάτι της φαντασίας.
25. Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Είναι ένα παλιό τραγούδι που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό. Το άκουσα όταν ήμουν ακόμα μικρή και για κάποιο περίεργο λόγο με άγγιξε πολύ. Είναι της Βούλας Πάλλα και ο τίτλος του είναι «Μες το ταξίδι της ζωής».
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Είναι τα καλοκαίρια που περνούσα στο κτήμα του παππού μου στην Αστυπάλαια. Από αυτό το κτήμα εμπνεύστηκα την ιστορία του τρίτου μου βιβλίου.
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Δεν είναι μία. Είναι τρείς όσα και τα παιδιά μου. Η στιγμή που τα κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου.
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Έγιναν πολύ περισσότερα στη ζωή μου από αυτά που ονειρευόμουν. Η ενασχόληση μου με τη λογοτεχνία και την αγιογραφία ήταν κάτι που εξέπληξε κι εμένα την ίδια.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή ήταν ένα μικρό εμπόδιο κατά τη συγγραφή, αλλά ευτυχώς κατάφερα γρήγορα να το ξεπεράσω. Μετά την συγγραφή η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν η αναζήτηση εκδοτικού οίκου, καθώς ήταν ένας άγνωστος χώρος για μένα.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Για μένα πάνω από όλα είναι η οικογένεια. Μετά ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα.
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Που δεν ξεκίνησα να γράφω νωρίτερα.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Η εκμετάλλευση και η υποκρισία.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Μυθιστορήματα με μυστήριο και φαντασία.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Να γίνει κάποιο από τα βιβλία μου ταινία.
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Μου αρέσουν πολλοί συγγραφείς αλλά έχω μια ιδιαίτερη προτίμηση στην Καίτη Οικονόμου και στη Χρυσηίδα Δημουλίδου.
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Το ψέμα και την απιστία.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να έχω μια δεμένη οικογένεια.
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Γράφω ποιήματα και ζωγραφίζω.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Πριν λίγες μέρες έκλαψα από συγκίνηση όταν η κόρη μου, ανακοίνωσε πως θ’ αποκτήσω εγγόνι.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Γέλασα στην Κυριακάτικη συνάθροιση της οικογένειάς μου. Είμαστε όλοι μαζί, φάγαμε, είπαμε αστεία και περάσαμε πολύ όμορφα.
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Τα πρωινά ασχολούμαι με το νοικοκυριό και μετά με την αγιογραφία. Το μεσημέρι γράφω το καινούργιο μου βιβλίο και το απόγευμα το περνάω με την οικογένειά μου. Το βράδυ πριν κοιμηθώ διαβάζω.
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;
Λατρεύω τη θάλασσα. Μ’ αρέσει να κάθομαι στην παραλία, να την κοιτάζω και να γράφω ποίηση.
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στα γλυκά και ειδικότερα στη σοκολάτα.
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Ναι! Είναι ένα μεγάλο μου όνειρο.
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Στο δεύτερο βιβλίο μου «Το στοιχειωμένο αρχοντικό», υπάρχει μια μικρή νεραϊδοπεταλούδα που έχει ένα σημαντικό ρόλο και στο καινούργιο βιβλίο που γράφω τον τελευταίο καιρό.
46. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Θα ήθελα να ξέρει πως τα βιβλία μου είναι ευκολοδιάβαστα, με μυστήριο και πολύ συναίσθημα, γιατί είναι γραμμένα μέσα από την ψυχή μου. Ευχαριστώ θερμά όλους αυτούς που διάβασαν τα βιβλία μου και μπήκαν στον κόπο να μου στείλουν τα ευγενικά τους σχόλια. Επίσης ευχαριστώ όσους μπουν στον κόπο να διαβάσουν αυτή τη συνέντευξη και φυσικά εσάς που με φιλοξενείται στο ηλεκτρονικό περιοδικό σας.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Η Μαρία Καλατζή γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά κατάγεται από τη Μυτιλήνη και την Αστυπάλαια. Είναι μητέρα τριών παιδιών. Είναι αγιογράφος και παράλληλα ασχολείται με την ποίηση και την λογοτεχνία. Η πρώτη της εμφάνιση στην ελληνική πεζογραφία έγινε με το μυθιστόρημα «Δύναμη Ψυχής» (2007) και ακολούθησε το μυθιστόρημα «Το Στοιχειωμένο Αρχοντικό» (2008) από τις εκδόσεις "Μιχάλη Σιδέρη". Ο «Θησαυρός του Νερού» είναι το τρίτο τηςβιβλίο και κυκλοφορεί και ηλεκτρονικά από τις εκδόσεις "Ακακία".

https://issuu.com/akakiapublications/docs/inmybook-03-01



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ