Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη του Χάρη Λιαντζίρη


1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Ήθελα πάντα να γράψω ένα θρησευτικό θρίλερ, που εκτός από ψυχαγωγία, να δίνει στον αναγνώστη και μερικές πληροφορίες γύρω από την ιστορία της θρησκείας και του μυστικισμού. Δεν μπορώ να πω πως ήταν εύκολο να ξεκινήσω να γράφω ένα τέτοιο βιβλίο, αλλά μετά από χρόνια έρευνας στον χώρο του άγνωστου, τελικά το αποφάσισα. Σίγουρα θα μπορούσα να ασχοληθώ με μια πολύ πιο εύκολη ιστορία, αλλά βλέπετε με γοητεύουν τα δύσκολα.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Σε όλα μου τα βιβλία θίγω πάντα ένα σημαντικό θέμα. Στο προηγούμενο βιβλίο μου ασχολήθηκα με το ζήτημα της κατάθλιψης και με τους πολέμους στην Ανατολή. Σε αυτό το μυθιστόρημα, ασχολούμαι με τις άγνωστες πτυχές της ιστορίας του καθολικισμού, τις μυστικές εταιρίες και πως επηρεάζουν τον πλανήτη μας και ένα από τα πλέον σημαντικότερα ζητήματα που θίγω, είναι το πώς μπορείς να επηρεάσεις και να χειριστείς όπως θες τον ανθρώπινο πληθυσμό. Αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα, που τα τελευταία χρόνια έχουμε δει να γίνεται ειδικά στο πολιτικό προσκήνιο. Τώρα για τα μηνύματα που περνάω, ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εκλάβει τα μηνύματα με τον δικό του τρόπο και να επηρεαστεί ο καθένας αναλόγως. Όπως και να χει, θέλω να πιστεύω πως δημιούργησα μια ιστορία που μπορεί να φέρει στις παρέες θέμα για συζήτηση.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Στο πρώτο μου βιβλίο, η ανταπόκριση του κόσμου ήταν αρκετά θετική, αν και σαν νέος και άγνωστος συγγραφέας, που ξεπετάχτηκε από το πουθενά, δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά. Το βιβλίο για το οποίο μιλάμε, δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη επίσημα. Ελπίζω και εύχομαι να φτάσει πάντως εκεί που αξίζει.
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Ευτυχία. Εντάξει δεν θα πω κάτι που δεν λένε όλοι. Συγκίνηση, χαρά… λες και βλέπεις ένα παιδί σου να μεγαλώνει και να κυκλοφορεί πια ελεύθερο.
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα του βιβλίου;
Στο βιβλίο δεν έχω μόνο μία ηρωίδα. Αυτό που ήθελα να πετύχω από την αρχή και έκανα τελικά, είναι να εμπλουτίσω την ιστορία μου με πληθώρα χαρακτήρων. Χαρακτήρες τρισδιάστατους και ρεαλιστικούς. Με κάποιους από τους κεντρικούς χαρακτήρες σίγουρα ταυτίζομαι σε κάποια πράγματα. Άλλωστε, σχεδόν πάντα οι συγγραφείς μεταφέρουν στους ήρωες τους μερικά από τα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα τους.
6. Όταν ήσασταν μικρός πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Επιτυχημένο στα επαγγελματικά και στα προσωπικά. Σίγουρα από μικρό παιδί είχα το μικρόβιο της συγγραφής, οπότε κάτι τέτοιο φανταζόμουν.
7. Είστε ευαίσθητος;
Πολύ. Μπορεί να μην το δείχνω και να το κρύβω καλά, αλλά είμαι.
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Η μοναξιά!
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Μεγάλωσα με ροκ και χιπ χοπ, και αυτά ακούω μέχρι και σήμερα.
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Καταρχάς, να είμαι ευτυχισμένος μαζί με την οικογένεια μου και να μεγαλώσω την κόρη μου με τον καλύτερο τρόπο. Τώρα στα επαγγελματικά και ειδικά στον χώρο της λογοτεχνίας, ευελπιστώ να έχω καταφέρει να γράψω όλες αυτές τις ιστορίες που έχω στο μυαλό μου.
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Πολλά είναι που με στεναχωρούν, αλλά έχω μάθει να μην ασχολούμαι με ότι δεν με κάνει χαρούμενο.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Τελειομανής. Φιλομαθής. Εργατικός.
13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Αφού δημοσιεύσουμε την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας, θα μπορούν όσοι ενδιαφέρονται να το προμηθευτούν κατόπιν παραγγελίας σε όλα τα βιβλιοπωλεία, και κατόπιν παραγγελίας στα κεντρικά της ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ή με μήνυμα στο προσωπικό μου προφίλ στο facebook.
14. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ετοιμάζω το επόμενο μου μυθιστόρημα – ένα ακόμη θρίλερ μυστηρίου – και δουλεύω πάνω σε κάτι σενάρια θεατρικά και τηλεοπτικά.
15. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Αρχικά ξεκίνησα από την σεναριογραφία. Το πρώτο μου ολοκληρωμένο σενάριο το έγραψα στα δώδεκα. Από εκεί και έπειτα έγραψα πολλά σενάρια και προσπάθησα και πολλές φορές να τα προωθήσω, αλλά δεν έγιναν ποτέ δεκτά από καμία εταιρία παραγωγής. Πριν από μερικά χρόνια, και ύστερα από πολλές απορριπτικές επιστολές, αποφάσισα να τα παρατήσω. Τότε έπεσα πάνω σε κάτι ψηφιακά σεμινάρια δημιουργικής γραφής. Έτσι έμαθα να γράφω μυθιστορήματα. Είπα να δοκιμάσω μια ακόμη φορά – τελευταία φορά – να γράψω ένα βιβλίο. Το έργο αυτό έφερνε τον τίτλο ¨Ένας Συνηθισμένος Άνθρωπος¨ και κυκλοφόρησε τελικά το 2014 από τις εκδόσεις ΠΗΓΗ.
16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Δύο. Ένας Συνηθισμένος Άνθρωπος από τις εκδόσεις ΠΗΓΗ, και ΟΙ ΓΡΙΦΟΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ από την ΔΥΑΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ.
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Την γρήγορη ροή της ιστορίας που κατάφερα να δώσω και τις ανατροπές. Ελπίζω να γοητεύσουν και τους αναγνώστες αυτά.
18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Μια φίλη μου βιβλιοκριτικός. Μου επισήμανε τα λάθη μου – ευτυχώς ήταν πολύ αυστηρή – και με βοήθησε να τα διορθώσω.
19.Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Οι περισσότεροι απόρησαν όταν έμαθαν ότι θα εκδοθεί το πρώτο μου βιβλίο το 2014. Εκτός από την γυναίκα μου, δεν γνώριζαν πολλοί πως έγραφα.
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Είτε θετικές, είτε αρνητικές, τις κρατάω και τις μελετάω. Οι κριτικές είναι που μας κάνουν καλύτερους.
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Το βιβλίο μου απευθύνεται στους λάτρεις του μυστηρίου και των θρίλερ. Αυτοί οι αναγνώστες πιστεύω πως θα μπορέσουν να ταξιδέψουν μαζί του. Το σίγουρο είναι πως θα μπορέσει να δώσει πολλή αγωνία στους αναγνώστες.
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Πάντα γνωρίζω από την αρχή την ιστορία. Φροντίζω να δημιουργώ έναν σκελετό και να κατευθύνομαι βάση αυτού. Έχω επίσης όλους τους χαρακτήρες μου πάντα καθαρογραμμένους, με όλα τους τα χαρακτηριστικά. Αν θες να γράψεις μια καλή ιστορία μυστηρίου, δεν πιστεύω πως μπορείς να το αφήσεις να πάει μόνο του. Οφείλεις να κάνεις μια επαγγελματική δουλειά και να μην αφήσεις να σου ξεφύγει τίποτα.
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Και οι δύο.
24. Από τι εμπνέεστε;
Από το μεταφυσικό, τις θεωρίες συνομωσίας και από διάφορα που μπορεί να ζω εκείνη τη περίοδο. Επειδή όμως, τα έργα μου έχουν να κάνουν με το άγνωστο και το μεταφυσικό, περισσότερο εμπνέομαι από την μυθολογία και τους θρύλους του υπερφυσικού.
25. Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;
Ροκ.
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Έχω αρκετές παιδικές αναμνήσεις και δεν μπορώ να ξεχωρίσω τώρα την αγαπημένη μου. Περισσότερο ότι έχει να κάνει με παιχνίδι.
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Όταν γεννήθηκε η κόρη μου. Αυτή η στιγμή σηματοδότησε μια όμορφη και τεράστια αλλαγή στην ζωή μου.
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνεται; Αυτό που ονειρευόμουν να γίνω; Κανένας δεν πιστεύω πως έγινε αυτό που ονειρευόταν να γίνει. Βλέπετε, τα όνειρα είναι όνειρα και απέχουν κατά πολύ από την πραγματικότητα. Ως επί των πλείστον όμως, ναι. Μπορώ να πω πως έχω κάνει αρκετά από όσα ονειρευόμουν. Ακόμη όμως, είμαι στην αρχή.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Στην Ελλάδα αντιμετωπίζουμε πολλά εμπόδια, παντού. Όπως σε όλους τους κλάδους, έτσι και ο χώρος του βιβλίου περνάει κρίση και οι εκδοτικοί οίκοι το σκέφτονται πολλές φορές πριν να εκδώσουν ένα βιβλίο και περισσότερο όταν μιλάμε για έναν νέο και άγνωστο συγγραφέα, όπως είμαι εγώ. Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισα ήταν στο να μπορέσω να εκδώσω το βιβλίο μου και χωρίς να πληρώσω τα χρήματα που ζητάνε οι περισσότεροι τυχάρπαστοι εκδότες που εκμεταλλεύονται την κρίση και ζητάνε χιλιάρικα από τους συγγραφείς. Μία από τις δυσκολίες ήταν και αυτές οι ηλίθιες προτάσεις που έρχονταν από τους εκδότες. Ευτυχώς όμως το προσπέρασα και κατάφερα τελικά να βρω έναν εκδοτικό σοβαρό που να σέβεται τον συγγραφέα.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε; Σαν άντρας οφείλω να επιλέξω και τα δύο. Η οικογένεια όμως έρχεται πάντα πρώτη.
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και μαζί σε αυτό ανήκουν και όσα έχουμε κάνει, καλά ή κακά. Όλα όμως γίνονται για κάποιον λόγο, οπότε δεν μπορώ να πω πως μετανιώνω για τίποτα στην ζωή μου.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;Με ενοχλούν οι ζηλόφθονοι άνθρωποι και οι νωχελικοί.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Θρίλερ, μυστηρίου, φαντασίας και αστυνομικά.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας φόβος;
Η μοναξιά, όπως είπαμε και προηγουμένως.
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Στήβεν Κινγκ, Ντιν Κουντζ, Ντένις Λεχέιν και Μιγκέλ Σαντιάγο.
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;Δεν ξέρω, δεν μου έρχεται κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Θα πω την μοιχεία, κι αυτό για να απαντήσω στην ερώτηση σου.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να ανέβω στο σανίδι και να κάνω τον κόσμο να γελάσει. Ευτυχώς αυτό το όνειρο μου έχει πραγματοποιηθεί αρκετές φορές.
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Εκτός από την συγγραφή; Διαβάζω πολύ και βλέπω ταινίες.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί; Δεν θυμάμαι, αλλά δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει και κανέναν αυτό.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί; Πριν από λίγα λεπτά. Γενικά, γελάω συνέχεια και φροντίζω να κάνω και τους άλλους να γελάνε. Το θέμα είναι ότι δεν θυμάμαι τώρα γιατί γελούσα.
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας; Σχεδόν όλες οι ημέρες είναι ρουτίνα. Δουλειά, σπίτι και παιχνίδι με την μικρή και αφού τελειώσω με όλα, τότε γράφω.
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;Εκτός από την γυναίκα μου και το παιδί μου; Να κάθομαι ήρεμος, πίνοντας τον καφέ μου και να βλέπω μια καλή ταινία. Δυστυχώς, αυτό δεν μου συμβαίνει συχνά, όμως.
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στο καλό φαγητό.
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Πολλές φορές. Το προηγούμενο βιβλίο μου είχαμε συμφωνήσει με μια σεναριογράφο μάλιστα να μεταφερθεί σε σενάριο ταινίας, αλλά τελικά δεν προχώρησε. Ίσως στο μέλλον να γίνει, ίσως να μην γίνει και ποτέ. Μικρή σημασία έχει.
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Ναι, πολλοί χαρακτήρες. Σίγουρα κάποιους θα τους ξαναχρησιμοποιήσω σε κάποια έργα.
46. Από που σας αρέσει να εμπνέεστε; Από δικά σας βιώματα ή και από ιστορίες άλλων ανθρώπων γύρω μας;
Και από τα δύο. Περισσότερο όμως, από ιστορίες άλλων.
47. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο. Ότι δημιουργώ, γίνεται μετά από πολύ δουλειά, έρευνα και πολύ χρόνο και ειλικρινά εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι αυτό που περιμένετε και να απολαύσετε το επόμενο έργο μου και όσα έρθουν αργότερα. Το μόνο που έχει σημασία για μένα, είναι να αρέσει στον κόσμο η δουλειά μου. Αυτό και τίποτα άλλο.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟΥ

Ένας νεκρός στην Νεκρόπολη, του Βατικανού. Μια απαγωγή που απειλεί την καθολική εκκλησία, και ένα άρρωστο παιχνίδι με σύμβολα, γρίφους και τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα του Δάντη.
  Ο αστυνόμος Μαρτίνεζ σε συνεργασία με την CIA πρέπει να βρει τον δολοφόνο, πριν ξανασκοτώσει. Για να το πετύχουν αυτό, πρέπει να παίξουν σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού. Να λύσουν τους γρίφους και να αποκωδικοποιήσουν τα σύμβολα που τους αφήνει ο δολοφόνος. Μόνο έτσι θα βρουν το επόμενο θύμα. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να σώσουν την εκκλησία από μια ολοκληρωτική καταστροφή.
   Ο καθηγητής Πάμπλο Ροντρίγκεζ –ειδικός στην ιστορία και τον αποκρυφισμό – έρχεται στην Ρώμη για να τους βοηθήσει. Γρήγορα καταλαβαίνουν πως μπορεί να μην έχουν να κάνουν με έναν δολοφόνο, αλλά με μια μεγάλη αδελφότητα. Μια αδελφότητα που κινείται στα χνάρια των Ναϊτών, των Πεφωτισμένων και του Παγανισμού.
   Σε μια μάχη με τον χρόνο, ο καθηγητής Ροντρίγκεζ, καλείται να περάσει από ένα σκοτεινό κομμάτι της ιστορίας, που αφορά την μαύρη μαγεία, της τελετές, τα παρεξηγημένα σύμβολα, αλλά και ένα μεγάλο μυστικό που μπορεί να καταστρέψει τον χριστιανισμό, μια για πάντα.
   Ένα θρησκευτικό θρίλερ, με έντονα στοιχεία τρόμου και αστυνομικού, που θα σας αφήσει με κομμένη την ανάσα.





ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Χάρης Λιαντζίρης, ασχολείται με την συγγραφή από πολύ μικρή ηλικία. Ξεκίνησε από ερασιτεχνικά σενάρια και διηγήματα, για να φτάσει στο πρώτο του ολοκληρωμένο έργο με τίτλο ¨Ένας Συνηθισμένος Άνθρωπος¨ που εκδόθηκε το 2014, από τις εκδόσεις ΠΗΓΗ. Πέρα από τη συγγραφή, ασχολείται ερασιτεχνικά με την υποκριτική και περισσότερο με την κωμωδία. Έχει στο ενεργητικό του τρεις θεατρικές επιθεωρήσεις δικού του σεναρίου και σκηνοθεσίας, ενώ έχει λάβει και τιμητική διάκριση για ένα σενάριο ταινίας μεγάλου μήκους. Έργα του έχουν ανέβει στο διαδίκτυο και υπάρχουν σε διάφορα ηλεκτρονικά περιοδικά και ιστοσελίδες. Ορισμένα διηγήματα του έχουν λάβει και επαίνους σε διάφορους λογοτεχνικούς διαγωνισμούς και κυκλοφορούν σε συλλογές μαζί με άλλους συγγραφείς. Οι ¨Γρίφοι Του Θανάτου¨ είναι το δεύτερο μυθιστόρημα που κυκλοφορεί, και ολοκληρώθηκε μετά από έρευνα τριών χρόνων στον χώρο του μυστικισμού.
   Ο συγγραφέας γεννήθηκε το 1990 στην Αθήνα, όπου ζει μέχρι και σήμερα με την γυναίκα του, την κόρη του και τα δύο του σκυλιά.
   Μπορείτε να βρείτε τον συγγραφέα και να επικοινωνήσετε μαζί του στη σελίδα του στο facebook,  Χάρης Λιαντζίρης/ facebookgr ,  και στην σελίδα του στο goodreads Χάρης Λιαντζίρης/ goodreadscom


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ