Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n' more τη συνέντευξη της Μαρίας Καλτσή



1. Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο;
Εκείνη την εποχή είχα την ανάγκη να γράψω για μια ερωτική ιστορία.
2. Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Δεν θα το έλεγα μηνύματα, όσο καλύτερα πως ήθελα να δείξω ότι μια παράνομη σχέση μπορεί να μην είναι απλά επιπόλαιη αλλά να στηρίζεται σε μια βαθιά αγάπη.
3. Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Αναγνώστριες κυρίως μου στέλνουν μηνύματα φανερά συγκινημένες με την ιστορία των ηρώων μου και μου εξομολογούνται πως έκλεισαν το βιβλίο κλαίγοντας με το απρόσμενο τέλος που έδωσα. Συγκινούμαι πολύ με τα δάκρυα που γέννησα στα μάτια τους όμως ταυτόχρονα χαίρομαι τόσο πολύ που τις άγγιξα!
4. Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Εγώ προσωπικά δεν θα ξεχάσω τη στιγμή που κράτησα για πρώτη φορά το πρώτο μου βιβλίο στα χέρια μου!! Το κοιτούσα, διάβαζα το όνομά μου στο εξώφυλλο και δεν το πίστευα. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και τα δάκρυα που κύλησαν στο πρόσωπο ήταν το ίδιο λυτρωτικά με εκείνα που κυλάνε τη στιγμή που γίνεσαι μητέρα. Σαν παιδί σου το νιώθεις κι αυτό αφού το δημιούργησες με όλη σου την ψυχή!
5. Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Νομίζω πως όσο κι αν ήθελα να το αποφύγω αυτό, δεν τα κατάφερα. Η Τζίνα νομίζω πως σε πολλές αντιδράσεις της μου μοιάζει πολύ!
6. Όταν ήσασταν μικρή πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Να είμαι ευτυχισμένη, να έχω δημιουργήσει μια μεγάλη οικογένεια και να είμαι επιτυχημένη στη δουλειά μου.
7. Είστε ευαίσθητη;
Πάρα πολύ!
8. Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Φοβάμαι μην πάθουν κάτι οι δικοί μου άνθρωποι ή εγώ.
9. Ποιά μουσική σας αρέσει;
Δεν μου αρέσει κάποια συγκεκριμένη, ανάλογα τη διάθεσή μου επιλέγω και την μουσική που θα ακούσω.
10. Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Να συνεχίσω να γράφω και να ταξιδεύω όλο και περισσότερους αναγνώστες με τις ιστορίες μου.
11. Τι σας στεναχωρεί ;
Η προδοσία, η κοροϊδία.
12. Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Ευαίσθητη, αρκετές φορές γκρινιάρα, δοτική.
13.Πώς μπορεί κάποιος να προμηθευτεί το βιβλίο σας;
Μπορούν να το βρουν σε όλα τα μεγάλα βιβλιοπωλεία Ιανό, Πολιτεία, Πρωτοπορία, σε όλα τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία και από τη σελίδα των εκδόσεων Οσελότος www.ocelotos. gr. Επίσης σε οποιοδήποτε συνοικιακό βιβλιοπωλείο μετά από παραγγελία.
14. Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Έχω παραδώσει στον εκδοτικό μου το επόμενο παραμύθι μου και περιμένω τους επόμενους μήνες να κυκλοφορήσει.
15. Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Σαν μαμά άρχισα να λέω πολλά παραμύθια από το μυαλό μου στα παιδάκια μου, χωρίς όμως να τα γράφω. Λίγο καιρό μετά χάνοντας τον μπαμπά μου αποφάσισα να αρχίσω να γράφω νιώθοντας την ανάγκη να τον κάνω περήφανο έστω κι αν δεν ήταν πια μαζί μου, αφού όταν ήμουν παιδί μου έλεγε πως αυτό που κάνω να βγάζω την ψυχή μου στο χαρτί να μην το σταματήσω. Κι έτσι σκέφτηκα: Λες; Λες να το δοκιμάσω μήπως αυτό με οδηγήσει σε έναν άλλο δρόμο, όμορφο;
16. Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχουν κυκλοφορήσει δυο βιβλία μου
Ρόζα ο ροζ δράκος- παραμύθι- Εκδ. Οσελότος-2015
Το μυστικό μας- μυθιστόρημα- Εκδ. Οσελότος- 2016
17. Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Αγάπησα πολύ και τους δυο ήρωές μου και ιδιαίτερα το τέλος της ιστορίας τους.
18.Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
Ένας πολύ δικός μου άνθρωπος.
19.Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Χάρηκαν όταν το τελείωσα γιατί το περίμεναν με ανυπομονησία, μα πιο πολύ χάρηκαν όταν είδαν πως δεν σταμάτησα στο πρώτο βιβλίο αλλά συνέχισα και με ένα δεύτερο.
20. Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Προσπαθώ πολύ να μην με στεναχωρούν οι αρνητικές κριτικές αλλά να τις χρησιμοποιώ για να γίνομαι καλύτερη. Είναι καλοδεχούμενες και οι δυο κριτικές και οι καλές και οι κακές, αυτές όμως που πραγματικά με θυμώνουν είναι οι κριτικές που γίνονται από αυτούς που ούτε καν έχουν διαβάσει το πόνημά σου και απλά φαντάζονται….. δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι!!
21. Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Αυτό θα το αφήσω να το ανακαλύψουν οι ίδιοι οι αναγνώστες, εγώ ήθελα να τους ταξιδέψω σε μια ιστορία αγάπης από αυτές που πονάνε και δεν τα βρίσκουν όλα ρόδινα, να μοιραστούν το μυστικό δυο ανθρώπων.
22. Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Η αλήθεια είναι πως αλλιώς την ξεκίνησα στο μυαλό μου και τελικά οι ήρωες και η διάθεσή μου αλλού με πήγαν.
23. Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Ο ήρωας μου.
24. Από τι εμπνέεστε;
Από ένα τραγούδι, ένα περιστατικό, μια λέξη, οτιδήποτε μπορεί να με κάνει να νιώσω κάτι που θα θέλω να αποτυπώσω στο χαρτί μου.
25. Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Πολλά, πώς να ξεχωρίσω ένα;
26. Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Οι καλοκαιρινές μου διακοπές κάθε χρόνο στην Κω, το νησί από το οποίο κατάγεται η μητέρα μου.
27. Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;
Οι στιγμές που γέννησα τα παιδιά μου.
28. Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;
Όχι, καμία σχέση τα όνειρά μου ήταν τελείως διαφορετικά.
29. Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;
Νομίζω αυτό που αντιμετωπίζουμε όλοι οι πρωτοεμφανιζόμενοι, δυσκολίες στη διαφήμιση, να μάθουν οι αναγνώστες το βιβλίο σου και εσένα και το δυσκολότερο να τους πείσεις να διαβάσουν και κάτι άλλο πέρα από βιβλία μεγάλων εκδοτικών και συγκεκριμένων γνωστών συγγραφέων.
30. Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;
Οικογένεια χωρίς δεύτερη σκέψη.
31. Για τι έχετε μετανιώσει;
Για συναισθήματα και στιγμές που έδωσα απλόχερα σε ¨φίλους¨ που δεν το άξιζαν και αποδείχτηκαν σκάρτοι.
32. Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;
Η αχαριστία.
33. Τι σας αρέσει να διαβάζετε;
Αισθηματικά μυθιστορήματα, ιστορικά και βασισμένα σε αληθινές ιστορίες.
34. Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;
Τα όνειρά μου να βγουν αληθινά!
35. Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας;
Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο, όσοι με έχουν ταξιδέψει μες στις σελίδες τους είναι αγαπημένοι μου!
36. Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;
Την κακοποίηση και την εκμετάλλευση.
37. Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;
Να φτιάξω μια όμορφη οικογένεια γεμάτη αγάπη.
38. Έχετε κάποια χόμπι;
Λατρεύω τα ταξίδια και τις εκδρομές και προσπαθώ να κάνω όσα περισσότερα μπορώ.
39. Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;
Θα το κρατήσω για μένα αυτό! Το μόνο που θα σας πω είναι πως κλαίω συνέχεια είτε στεναχωρηθώ, είτε θυμώσω, είτε χαρώ πολύ με κάτι…. δακρύζω εύκολα.
40. Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;
Όσο εύκολα δακρύζω, τόσο εύκολα και γελάω! Πριν λίγες ώρες παίζοντας με τα μικρά μου ξεκαρδιστήκαμε στα γέλια!!
41. Πείτε μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;
Τα έχει όλα!! Σαν εργαζόμενη σύζυγος και μητέρα δυο μικρών παιδιών τρέχω να τα προλάβω όλα…. και το βράδυ αν είναι από αυτά τα βράδια με έμπνευση και αϋπνία, χάνομαι μπροστά στον υπολογιστή μου δημιουργώντας ιστορίες.
42. Τι λατρεύετε περισσότερο;
Τα παιδιά μου και τις στιγμές μαζί τους.
43. Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;
Στα γλυκά και ειδικά στη σοκολάτα!
44. Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Ναι, έχω σκεφτεί σαν ταινία την ιστορία του μυθιστορήματος μου. Νομίζω μια παράνομη αγάπη, ένα μυστικό όπως ¨Το μυστικό μας¨ σίγουρα θα γινόταν μια ενδιαφέρουσα ταινία.
45. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;
Η Ρόζα ο ροζ δράκος από το ομότιτλο παραμύθι μου αγαπιέται τόσο από τα παιδάκια που τα ίδια μου ζήτησαν μια συνέχεια στην ιστορία της κι έτσι κι εγώ δεν τους χάλασα χατίρι και δημιούργησα ακόμη ένα παραμύθι με αυτό το ροζ δρακάκι.
46. Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Αν θες να με γνωρίσεις, διάβασε αυτά που γράφω!
Αν θες να με μάθεις, διάβασε πίσω από τις λέξεις μου!


Ευχαριστώ από καρδιάς γι΄αυτή τη συνέντευξη και τη φιλοξενία στο περιοδικό Books΄n more.


Με εκτίμηση


Μαρία Καλτσή










ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ


ΜΑΡΙΑ Δ. ΚΑΛΤΣΗ


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λαμία. Σπούδασα Τεχνολόγος Γεωπόνος στο Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου στο τμήμα Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Ανθοκομίας. Μετά τις σπουδές μου εγκαταστάθηκα στα Ιωάννινα, όπου ζω μόνιμα και εργάζομαι τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια. Είμαι παντρεμένη και μητέρα δυο μικρών παιδιών, τα οποία αποτελούν και την έμπνευσή μου για τα παραμύθια που γράφω. Είμαι μέλος του Ομίλου Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων. Συγγραφικά μου έργα είναι τα εξής:


«Ρόζα ο ροζ δράκος» παραμύθι (2015) Οσελότος



« Το μυστικό μας» μυθιστόρημα (2016) Οσελότος







Νέα έκδοση
από τις Εκδόσεις Οσελότος






Συγγραφέας: Μαρία Δ. Καλτσή


Διάσταση: 14Χ21


Σελίδες: 180


Τιμή: 13 ευρώ


isbn: 978-960-564-413-0



























Το μυστικό μας… Το μυστικό του Μάνου και της Τζίνας, δύο ανθρώπων που η μοίρα τούς ένωσε απροσδόκητα. Εκείνος πιλότος κι εκείνη αεροσυνοδός, βρίσκονται να μοιράζονται τους ίδιους ουρανούς και ο έρωτάς τους είναι πιο δυνατός κι από τον ήλιο που βλέπουν στις πτήσεις τους. Αψήφησαν τη λογική, τα «πρέπει», τη διαφορά ηλικίας, τις ζωές που είχαν ήδη φτιάξει ο καθένας χωριστά, για ν’ ακολουθήσουν τον δρόμο της καρδιάς τους και να αφεθούν σε ένα πάθος δυνατό, σ’ έναν έρωτα παράνομο, κρυμμένο απ’ όλους και απ’ όλα, σ’ ένα μυστικό που πίστευαν κι οι δυο πως δεν θα τέλειωνε ποτέ! Πόσο μπορούν να κρατηθούν όμως οι όρκοι των παθιασμένων εραστών, όταν η μοίρα έχει πάρει άλλες αποφάσεις;











Λίγα λόγια για τη συγγραφέα:












Η Μαρία Δ. Καλτσή γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. Σπούδασε Τεχνολόγος Γεωπόνος στο Τμήμα Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών και Ανθοκομίας στο ΤΕΙ Μεσολογγίου. Μετά τις σπουδές της εγκαταστάθηκε μόνιμα στα Ιωάννινα, όπου ζει και εργάζεται τα τελευταία δεκατρία χρόνια. Είναι παντρεμένη και μητέρα δύο μικρών παιδιών. Είναι μέλος του Ομίλου Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων. Το παρόν μυθιστόρημα αποτελεί τη δεύτερη συγγραφική της δουλειά, μετά το παραμύθι «Ρόζα ο ροζ δράκος» που κυκλοφόρει από τις εκδόσεις Οσελότος.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ