Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Διαβάστε τη συνέντευξη που μας έδωσε η ποιήτρια Ανδριάνα Μπιρμπίλη


Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε την ποιητική σας συλλογή;
Άρχισα να γράφω πρίν 11 χρόνια ήταν κάτι που έγινε αυθόρμητα.
Μέσα από την ποιητική σας συλλογή θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Ναί πάντα είναι αυτός ο σκοπός μου, είτε αφορούν την αγάπη και τον έρωτα είτε αφορούν την κοινωνία και τον κόσμο.
 Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Έχουν διαβάσει πολλά άτομα τα ποιήματα μου και οι εντυπώσεις τους είναι θετικές.
Ποιο είναι το συναίσθημα ενός ποιητή που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;
Είναι πάρα πολλά και όμορφα συναισθήματα είναι σαν να πιάνεις το πρώτο σου παιδί στα χέρια σου.
Πόσο ταυτίζεστε με τα ποιήματα που έχετε γράψει;
Ταυτίζομαι πάρα πολύ με τα ποιήματα μου, γιατί τα περισσότερα ποίηματα μου κρύβουν μέσα τους κομμάτια της ζωής και της ιδεολογίας μου.
 Όταν ήσασταν μικρή  πώς φανταζόσασταν τον εαυτό σας;
Όπως είμαι τώρα να περιτριγυρίζομαι από τα βιβλία.
Είστε ευαίσθητη;
Πιστεύω πως ναί.
 Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Δέν έχω φόβους τους έχω ξεπεράσει προ πολλού.

Ποιά μουσική σας αρέσει;
Οτιδήποτε αρκεί να έχει μελωδία.
Τι όνειρα έχετε για το μέλλον ;
Να είμαι ήρεμη και γαλήνια.

Τι σας στεναχωρεί ;
Αρκετά πράγματα όμως φροντίζω να μην τα κουβαλάω μέσα μου.
Πείτε μας τρία χαρακτηριστικά σας.
Επίμονη, κοινωνική και πεισματάρα.
 Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Ναί τώρα ετοιμάζω την τρίτη μου ποιητική συλλογή. Τον τελευταίο χρόνο ασχολούμαι και με τον στίχο έχει κυκλοφορήσει απο την Polymusic  ένα τραγούδι (Digital single)  σε  μουσική/ ερμηνεία  της αγαπημένης φίλης μου Μαγδαληνής  Τσακάλωφ και στίχους  δικούς μου με τίτλο ‘’Δύο φωτιές’’.
Τώρα έχω μια συνεργασία 12  τραγουδιών με έναν καλό μου φίλο τον Γιώργο τον Τάμογλου, έχουν ανέβει είδη στο Υou tube  τρία τραγούδια Του δειλινού  Φεγγάρι, Το ταξίδι του Απρίλη, και Το κόκκινο του έρωτα. Όλα σε μουσική/ ερμηνεία Γιώργος Τάμογλου και στίχοι δικοί μου και ετοιμάζονται και άλλα πολύ ομορφα πράγματα.
Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Ήταν κάτι που ξεκίνησε εντελώς φυσικά για να εκφράσω πράγματα και καταστάσεις.
 Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Δύο ποιητικές  συλλογές που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Αρισταρέτη  ΄΄Το Βιβλίο με το περιτύλιγμα΄΄ και ‘’Κόκκινος Ορίζοντας’’.

Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Το εξώφυλλο στον Κόκκινο Ορίζοντα, το οποίο απικονίζει  ένα υπέροχο έργο της Αγγελικής Ραυτοπούλου η οπόια έχει επιμεληθεί με πολύ αγάπη και τα δύο μου βιβλία.
Οταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός/ά το διάβασε πρώτος;
φίλοι μου το διάβασαν.
Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Ενθουσιάστηκαν.

 Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Τις ακούω με πολύ προσοχή.
 Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Πιστεύω πως τον κάνει να σκεφτεί κάποια πράγματα.
 Από τι εμπνέεστε;
Εμπνέομαι από την αγάπη και την καθημερινότητα.
 Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;
Ένα αγαπημένο μου ποιήμα/ τραγουδι είναι Ερωτόκριτος (αποχαιρετισμός).
 Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη παιδική σας ανάμνηση;
Όταν η μητέρα μου, μου χάρισε το πρώτο μου βιβλίο, είχε  όνομα Κύμα του Αιγαίου.

      Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή της ζωής σας;

     Όταν μπήκα στο τμήμα Βιβλιοθηκονομίας του ΤΕΙ Αθήνας

   Γίνατε αυτό που ονειρευόσασταν να γίνετε;

Πιστεύω πως ναί πάντα ήθελα να ασχοληθώ με τα βιβλία.

 Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά τη συγγραφή;

Τα εμπόδια ήταν πολλά δέχτηκα πόλεμο από κάποιους  ανθρώπους που ανήκουν στον χώρο του βιβλίου.

 Καριέρα ή οικογένεια; Τι από τα δυο επιλέγετε;

Επειδή εμπνέομαι απο την αγάπη δεν θα την θυσίαζα ποτέ για την καριέρα.

 Για τι έχετε μετανιώσει;

Μετάνιωσα που δεν είπα κάποια πράγματα στο παρελθόν.

 Τι σας ενοχλεί περισσότερο στους άλλους;

Όταν μιλάνε χωρίς να σκέφτονται πρώτα. 

 Τι σας αρέσει να διαβάζετε;

Ποίηση και  βιβλία που με κάνουν να σκέφτομαι και να ταξιδεύω μαζί τους .

 Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σας πόθος;

Η ποίηση.

 Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας ή ποιητής;

Ο Ουμπέρτο Έκο.

 Πείτε μας δυο πράγματα που δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

Όταν υπάρχει αγάπη πιστεύω πως κανείς δεν κάνει κάτι που θα πληγώσει τον άλλον.

 Ένα όνειρο που είχατε από παιδί κι έχει πραγματοποιηθεί;

 Έγινα βιβλιοθηκονόμος.

 Έχετε κάποια χόμπι;

Ναί τρέχω καθημερινά μεγάλες αποστάσεις. 

 Ποιά ήταν η τελευταία φορά που κλάψατε και γιατί;

Όταν πέθανε το προηγούμενο σκυλάκι μου γιατί έχω άλλο τώρα, εκείνο το έλεγαν Ηρακλή και το αγαπούσα πολύ.

 Ποια ήταν η τελευταία φορά που γελάσατε και γιατί;

Γελάω συνέχεια  με φίλους. 

 Πείτε  μας μια μέρα της καθημερινότητάς σας;

Καθημερινά κάνω τις δουλειές μου, τρέχω και φυσικά γράφω ποιήματα και στίχους. 

 Τι λατρεύετε περισσότερο;

Λατρεύω τον σκύλο μου τον Μάξ.

Σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε;

Στη συγγραφή.

 Πείτε κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.

Είμαι ένας άνθρωπος που πάντα όταν έχει άσχημο καιρό χαμογελάω.

Θα θέλατε να μας στείλετε δύο ποιήματά σας σαν επίλογο αυτή της συνομιλίας;

Βέβαια

Το ποίημα που γέννησε  το Βιβλίο με το Περιτύλιγμα! (Περιλαμβάνεται στην ομώνυμη συλλογή)


Το βιβλίο με το περιτύλιγμα

Μία μέρα του χειμώνα,
λίγο πριν από τα Χριστούγεννα,
διάβαινα  τον δρόμο
 που ήταν γεμάτος από κόσμο.

Οι βιτρίνες ήταν στολισμένες
 με λαμπιόνια και πολύχρωμες γιρλάντες.

Όπως περπατούσα, σταμάτησα  
έξω από ένα βιβλιοπωλείο,
είχαν  βγάλει στόν δρόμο
πάγκους με παλία βιβλία, για πούλημα.

Κάθισα και κοίταζα να πάρω ένα καλό,
να το χαρίσω σε εσένα ,
 να το έχεις για αναμνηστικό.

Όλα τα βιβλία ήταν όμορφα,
μα ένα ξεχώριζε πολύ.

Είχε τίτλο "η αγάπη",
μία λέξη τόσο δυνατή.

Το πήρα και το έντυσα
 με ωραίο περιτύλιγμα.

Περίμενα να φτάσουν
τα γενέθλιά σου,
και ως τότε θα το φύλαγα προσεκτικά
στο ράφι της βιβλιοθήκης μου.

Το έβαλα στο ράφι,
περιμένοντας καρτερικά
 την μέρα να στο δώσω.

Μά έγιναν άσχημα γεγονότα,
 και δεν μπόρεσα να σου το παραδώσω.

Από τότε πέρασαν τρία χρόνια
και ακόμα το βιβλίο ειναι στο ράφι.

Ένα βιβλίο κλειστό,
που δεν διαβάστηκε ποτέ,
τιμωρημένο άδικα,
δίπλα στα άλλα βιβλία
 που εκπλήρωσαν τον σκοπό τους.

Αυτό το βιβλίο γράφτηκε  
να το διαβάσεις εσύ
και ίσως τα χρόνια να τα φέρουν έτσι κάποτε
 στα χέρια σου να φτάσει.

Μπορεί όμως και όχι,
ποιος ξέρει τι θα γίνει.

Ίσως, το βιβλίο με το περιτύλιγμα
να φτάσει κάπου αλλού.

Μπορεί και να καταστραφεί
ή να μείνει για πάντα στο ράφι της βιβλιοθήκης μου,
κλειστό ,χωρίς προορισμό.

Θαλασσινό όνειρο(Από την ποιητική μου συλλογή Κόκκινος Ορίζοντας)

Πλοίο με σκισμένη την σημαία,
σπασμένο το τιμόνι και σάπιο το κατάρτι,
όνειρα στοιβαγμένα μέσα σε ένα διαλυμένο αμπάρι
και μνήμες που έχουν φαγωθεί από την αλμύρα.

Τρύπια τα χρόνια σαν τα δίχτυα, που τα ξέβρασε η θάλασσα
κι η θύμησή σου ένας ξεθωριασμένος  πίνακας.

Πέρασαν τα χρόνια, έσπασε και σκούριασε  το πλοίο,
 δίχως να βρεί λιμάνι,
ο άνεμος το διέλυσε και έμεινε στην άμμο κολλημένο.

Εγώ ξεχάστηκα, να κοιτάζω τα ψαροπούλια,
 λησμονώντας τον χρόνο.

Εσύ, σίγουρα με ξέχασες κι εγώ, σαν απομεινάρι
ετούτου εδώ του κόσμου, έμεινα δίπλα στο κουφάρι ενός
τσακισμένου πλοίου.

Εδώ δίπλα στις στραβωμένες  λαμαρίνες,
θυμάμαι δύο μάτια που έλαμπαν πιο πολύ και από τον ήλιο,
θυμάμαι ένα σ’ αγαπώ που, σαν θαλασσινό αεράκι, με ταξίδευε
και στην πιο μακρινή θάλασσα.

 Τώρα που τα ταξίδια τελείωσαν,
ήθελα να σου πώ, πώς σε ευχαριστώ
που με έμαθες,
να ταξιδεύω βαθιά μέσα στο όνειρο.

Για το Books 'n' more..
 Ζέτα Αυγερινού
Απόφοιτος τμήματος δημοσιογραφίας & Μ.Μ.Ε Α.Π.Θ
Εργάζεται σε καθημερινή εφημερίδα.
 Λατρεύει τη μουσική & τα ταξίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ