Follow Us

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)

Το τραγούδι του Αχιλλέα (trade edition)
BEST SELLER

ΙΑΝΟΣ: Εργαστήρια Βιβλίου – Σεμινάρια | Άνοιξη 2022

IANOS

PUBLIC

Σήμερα φιλοξενούμε στο περιοδικό μας την ποιήτρια Βιργινία Μαρουλά με αφορμή την τελευταία της ποιητική συλλογή με τίτλο ''Συνεπιβάτες στο όνειρο'' που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Άρωμα.


Σήμερα φιλοξενούμε στο περιοδικό μας την ποιήτρια Βιργινία Μαρουλά με αφορμή την τελευταία της ποιητική συλλογή με τίτλο ''Συνεπιβάτες στο όνειρο'' που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Άρωμα.
Από το οπισθόφυλλο:


Η Βιργινία Μαρουλά στη δεύτερη ποιητική της συλλογή μιλάει με ευαισθησία και σθένος, απευθυνόμενη τόσο στον εαυτό της, όσο και στον αναγνώστη, για τη μοναξιά,                              και την αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου, για την ανάγκη του να ανακαλύψει τον εαυτό του και να έρθει πιο κοντά στον προσφιλή Άλλο, τον συνεπιβάτη της ζωής και του ονείρου.         Γιατί τα ταξίδια του νου στη χώρα των ονείρων, είναι αυτά που μας εμπνέουν και μας δίνουν δύναμη να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η Βιργινία Μαρουλά, γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει στην Αθήνα. Σπούδασε διαιτολογία αλλά δεν την άσκησε ποτέ. Το πρώτο της βιβλίο ήταν η ποιητική συλλογή με τίτλο ‘’Σκέψεις και Συναισθήματα’’ που κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Άρωμα.
Σαν καλλιτεχνική φύση που είναι, παρακολούθησε σεμινάρια υποκριτικής και συμμετείχε από 15 χρονών σε διάφορες θεατρικές ομάδες και σε δυο ταινίες μικρού μήκους.
Μεγάλη της αγάπη όμως είναι η λογοτεχνία.
Η ίδια λέει  "Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, διαβάζω. Οι πρώτες συγγραφικές μου απόπειρες βρίσκουν καταφύγιο στα θρανία, τα βιβλία και στα μαθητικά τετράδια της Α΄ Γυμνασίου. Έτσι ξεκινά για μένα το παιχνίδι και η περιπέτεια με τις λέξεις που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα ".
Το γράψιμο για μένα είναι το καταφύγιό μου, όταν οι φουρτούνες της ζωής με ακουμπούν με τις φτερούγες τους.  Τα λόγια που δυσκολεύομαι να πω, τους δίνω τον χώρο τους στο χαρτί.
Την ευκαιρία τους να ακουστούν.
Η δεύτερη ποιητική της συλλογή με τίτλο Συνεπιβάτες στο όνειρο, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Άρωμα.

Συνέντευξη στο ηλεκτρονικό περιοδικό Books 'n more και την Αλίνα Παπαδοπούλου
1 Πείτε μας πως αποφασίσατε να γράψετε το βιβλίο σας;
 Ο λόγος ήταν η ανάγκη που νιώθω να ακουστώ. Από μικρή έκρυβα όσα ένιωθα μέσα μου και είχα φτάσει σε ένα σημείο να πνίγομαι. Οι λέξεις ήθελαν να βγουν προς τα έξω. Έτσι και σε αυτό το βιβλίο γράφω αυτά που δυσκολεύομαι να εκφράσω με άλλο τρόπο.
2 Μέσα από το βιβλίο σας θέλετε να στείλετε κάποια μηνύματα;
Ναι. Θέλω και άλλοι άνθρωποι όπως εγώ να αρχίσουν να μιλάνε για όλα αυτά που νιώθουν. Δεν είναι καλό να τα κρατάμε μέσα μας. Πρέπει να βρούνε όμως τους σωστούς αποδέχτες οι λέξεις μας. Κάποιους να θέλουν πραγματικά να μας ακούσουν και να μας νιώσουν. 
3 Σε ποιά πόλη ή χώρα διαδραματίζεται η υπόθεση του βιβλίου σας;
Οι ιστορίες μου και όσα γράφω δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο μέρος που διαδραματίζονται. Είναι εδώ στα μέρη που ζώ αλλά θα μπορούσαν να είναι και οπουδήποτε αλλού.

4 Σε ποιά εποχή χρονολογικά εξελίσσεται η ιστορία του βιβλίου σας;
 Δεν εξελίσσετε σε κάποιο συγκεκριμένο χρόνο. Θα μπορούσε να είναι στο τώρα στο πριν και στο μετά.
5 Πόσοι είναι οι ήρωες και ποιά είναι τα ονόματά τους;
Κυρίως αυτά που γράφω αφορούν εμένα. Είναι βιωματικά. Οπότε στα περισσότερα μπορείς κάποιος να διαβάσει για μένα. Να με μάθει λίγο καλύτερα. Τα άλλα πρόσωπα που υπάρχουν στα βιβλία μου είναι άτομα που πέρασαν από τη ζωή μου και κυριαρχούσαν κάποια εποχή καθώς και φανταστικά πρόσωπα που επινόησε η φαντασία μου.

6 Πόσο χρόνο σας πήρε για να το ολοκληρώσετε;
Αυτό το βιβλίο γράφτηκε γρήγορα. Όταν το ξεκίνησα δεν μπορούσα να σταματήσω. Σε είκοσι μέρες μέσα το είχα ολοκληρώσει.
7 Όταν γράφετε κρατάτε σημειώσεις; 
Όχι αρχίζω να γράφω και πάω όπου με πάνε οι σκέψεις μου. Μέχρι στιγμής δεν έχει χρειαστεί να το κάνω.
8 Από που εμπνευστήκατε του ήρωές σας;
Όπως σας είπα είναι αυτοβιογραφικά όσα γράφω. Οπότε οι ήρωες μου είναι βγαλμένοι από τη ζωή μου. Άνθρωποι που ξέρω ή άνθρωποι που έχουν προκαλέσει τον ενδιαφέρον μου και γράφω για εκείνους με την ελπίδα να είναι όπως τους φαντάζομαι.
9 Κάποιος από τους ήρωες έχει στοιχεία του χαρακτήρα σας;
Μέσα στο βιβλίο ουσιαστικά παρουσιάζω τον εαυτό μου με τις αδυναμίες του τα ελαττώματά του. Δεν φοβάμαι να δείξω ποια πραγματικά είμαι. Έτσι και οι πρωταγωνιστές του βιβλίου μου μας δείχνουν ολοκάθαρα ποιοι είναι. Με όλα τα καλά που μπορούν να έχουν αλλά και τα άσχημα.
10 Πόσο εύκολο είναι για εσάς να γεμίσετε μια λευκή σελίδα;
Κάποιες φορές είναι εύκολο. Κάποιες φορές με δυσκολεύει πολύ. Ειδικά όταν μου λένε πρέπει να γράψεις. Θέλω να το κάνω εγώ όταν νιώσω έτοιμη και δυνατή. Είναι δύσκολο να δουλεύεις κάτω από πίεση.
11 Τι κυριαρχεί έντονα στο βιβλίο σας; Έρωτας, μυστήριο, ανατροπές, συναισθήματα κάτι άλλο;
Κυριαρχούν τα συναισθήματα. Η μοναξιά. Η αγωνία και η αγωνιώδες προσπάθεια να βρούμε κάπου να ακουμπήσουμε. Να έρθουμε πιο κοντά ο ένας στον άλλον.
12 Την υπόθεση πόσο καιρό τη δουλεύατε στο μυαλό σας;
Οι ιστορίες και τα ποιήματα του βιβλίου μου βγήκαν αβίαστα. Απλά πήρα ένα χαρτί και ένα στυλό και άρχισα να γράφω. Ήξερα τι ήθελα να πω πριν αρχίσω να τα γράφω, αλλά χωρίς να τα έχω προετοιμάσει από πριν.
13 Σκέφτεστε να γράψετε συνέχεια του τελευταίου βιβλίου σας ή έχει δοθεί ένα οριστικό τέλος;
Θα ήθελα να συνεχίσω γράφοντας άλλα πράγματα. Μιας και έχω στα χέρια μου δύο ποιητικές συλλογές θέλω να καταπιαστώ με διηγήματα και αργότερα να γράψω ένα μυθιστόρημα. Όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή.
14 Γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο;
Γιατί ένιωθα την ανάγκη να προσκαλέσω τους ανθρώπους στα όνειρά μου. Να ταξιδέψουμε μαζί μακριά από το τώρα και το εδώ. Να νιώσω πως δεν είμαι μόνη και άλλοι επιθυμούν να πηγαίνουν στη χώρα των ονείρων και να μένουν όσο διάστημα εκείνοι επιλέγουν.
15 Τι θα αποκομίσει ο αναγνώστης διαβάζοντας το βιβλίο σας;
Θα ήθελα ο αναγνώστης να νιώσει και αυτός πως δεν είναι μόνος. Να γίνει πιο δυνατός. Να κάνει κουράγιο υπομονή όπως έκανα εγώ. Ήξερα πως κάτι θα ερχόταν στη ζωή μου αλλά δεν ήξερα τι και πότε. Απλά περίμενα. Η ελπίδα μου έδινε δύναμη να συνεχίσω. Θέλω ο κόσμος να συνεχίσει να ονειρεύεται να ελπίζει να περιμένει. Κάτι θα έρθει απλά πρέπει να το αντιληφθούμε πως είναι αυτό που λαχταρούσαμε.
16 Θα θέλατε να είστε εσείς η ηρωίδα του βιβλίου σας; 
Τι χαρακτηριστικά έχουν οι ήρωες του βιβλίου σας στον χαρακτήρα τους ή και εμφανισιακά;
Μιας και εγώ είμαι η ηρωίδα θα έλεγα πως είναι ένα κορίτσι που βίωσε την απόρριψη από την παιδική της ηλικία. Όλοι της έλεγαν πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα και επαναπαύτηκε και εκείνη πως έτσι είναι τα πράγματα. ’Ώσπου εμφανίστηκαν άνθρωποι στη ζωή της, στα μάτια της κάτι σαν μάγοι, σαν άγγελοι και της είπαν ότι μπορείς. Θα ήθελα να πω εδώ ότι ειδικά τα παιδιά δεν πρέπει να τα αποθαρρύνουμε ποτέ. Πρέπει να τους λέμε έναν καλό λόγο, ένα εφαλτήριο να συνεχίσουν να προσπαθούν. Να γίνονται καλύτεροι. Όλοι μας μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα, αρκεί να μας σπρώξουν λίγο να το πιστέψουμε πως είναι η αλήθεια.
17 Διαβάζοντας το βιβλίο σας, στο τέλος τι γεύση θα μας αφήσει;
Μια γλυκόπικρη γεύση θαρρώ. Θα λυπηθεί με την ηρωίδα με όσα έχει περάσει. Όμως στο τέλος θα ήθελα να πουν όλοι όσοι έχουν για κάποιο λόγο πέσει στη ζωή πως θα βρουν τη δύναμη να σηκωθούν ξανά. Δεν θέλω να τα παρατήσουν όπως πολλές φορές έκανα ή κάνω ακόμα και τώρα. Να προσπαθήσουμε και εγώ και εκείνοι να γίνουμε οι καλύτερες εκδοχές του εαυτού μας. Και κυρίως να μάθουμε να μας αγαπάμε.
 18 Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;
Έχω ακούσει πολύ όμορφα λόγια. Ότι βελτιώνομαι. Προοδεύω. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Και ένας άνθρωπος να έρθει και να σου πει έναν καλό λόγο μέσα από την καρδιά του είναι κέρδος!
19 Ποιο είναι το συναίσθημα ενός συγγραφέα που πιάνει πρώτη φορά το βιβλίο του στα χέρια του;

Ευτυχία, συγκίνηση. Είναι μεγάλο πράγμα να πιάνεις με τα ίδια σου τα χέρια κάτι τόσο δικό σου, κάτι που δημιούργησες εσύ με κόπους, με ώρες ατελείωτες συνήθως γραψίματος. Πολλοί θεωρούν τα βιβλία σαν παιδιά τους μπορώ να τους καταλάβω. Βλέπεις τις σκέψεις σου όλα όσα ένιωθες αποτυπωμένα στο χαρτί.
20 Πόσο ταυτίζεστε με την ηρωίδα- ήρωα του βιβλίου;
Είμαι εγώ οπότε πιστεύω πως ταυτίζονται οι απόψεις μου με εκείνη. Αν και για να πω την αλήθεια πολλές φορές νιώθω πως έχω δύο εαυτούς, δύο προσωπικότητες οπότε αναπόφευκτα έρχεται η σύγκρουση.
21 Πώς νιώθετε όταν γράφετε τη λέξη τέλος στο βιβλίο σας;
Δεν την έχω γράψει ως τώρα ούτε και θα ήθελα να τη γράψω η να την πω. Δεν θεωρώ πως κάτι πραγματικά τελειώνει, απλά παύει να μας απασχολεί όπως πρώτα.
22 Ετοιμάζετε κάτι άλλο τώρα;
Έχω αρχίσει να γράφω ξανά. Αλλά ακόμα δεν είμαι σίγουρη ποιο θα είναι το επόμενο βήμα μου. Οπότε δεν θα πω περισσότερα.

23 Πώς ξεκινήσατε τη συγγραφή;
Ξεκίνησα από παιδί με τραγουδάκια, ποιηματάκια που δεν περίμενα ποτέ ότι θα κυκλοφορούσα δύο μέχρι στιγμής βιβλία. Δεν είχα φίλους. Ήμουν πάντα μοναχική. Πίστευα πως μίλαγα και δεν με άκουγε κανείς. Επιθυμούσα να τους κάνω να με ακούσουν. Να νιώσουν λίγο όπως ένιωθα εγώ. Πάντα έτοιμη να πέσω σε έναν γκρεμό. Ούρλιαζε η ψυχή μου αλλά όλοι κλείνανε τα αυτιά τους. Και εγώ βρήκα μια παρέα, το γράψιμο ελπίζοντας πως δεν θα με εγκατέλειπε και εκείνη η έμπνευση θα μου έκανε συντροφιά.  
24 Πόσα βιβλία έχετε γράψει και ποιά είναι αυτά;
Έχω γράψει δύο βιβλία. Το πρώτο ονομάζεται Σκέψεις και Συναισθήματα. Και το δεύτερο Συνεπιβάτες στο όνειρο. Έχουν εκδωθεί και τα δύο από τις εκδόσεις Άρωμα!

25 Τι αγαπήσατε περισσότερο στο τελευταίο βιβλίο σας;
Αγάπησα περισσότερο τις ιστορίες που έχω γράψει. Δέθηκα πιο πολύ με του ήρωες. Και θεωρώ πως έχει περισσότερο αλήθεια από το πρώτο που αυτός ήταν και ο σκοπός μου.
26 Όταν τελειώσατε το βιβλίο σας ποιός το διάβασε πρώτος;
Το έστειλα κατευθείαν στις εκδόσεις Άρωμα που δεν με άφησαν σε αγωνία για πολύ. Μου απάντησαν γρήγορα, θετικά λέγοντάς μου πως πιστεύουν σε μένα. Τι πιο όμορφο!

27 Ποιές αντιδράσεις είχαν η οικογένειά σας, τα αγαπημένα σας πρόσωπα όταν έμαθαν ότι θα εκδώσετε το βιβλίο σας;
Χάρηκαν πολύ γιατί βλέπουν πως σιγά σιγά πετυχαίνω κάποιους στόχους μου και πραγματοποιώ κάποια όνειρα που τα είχα αφήσει να κοιμούνται για λίγο. Όμως ποτέ δεν βρήκα τη δύναμη να τα σκοτώσω. Ζούσαν μέσα μου.
28 Πώς αντιμετωπίζετε γενικά τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές;
Καλοδεχούμενες και οι θετικές και οι αρνητικές κριτικές. Μου αρέσει να μου μιλούν για το βιβλίο και κάποια ποιήματα η ιστορίες μου που τους κέντρισαν το ενδιαφέρον. Η καλοπροαίρετη κριτική σε κάνει καλύτερο, αν όμως σκοπό έχει να σου ξυπνήσει μνήμες και να σε πονέσει καλό θα ήταν να μην γίνεται. Και πάντα να αφορά τον τρόπο που γράφεις όχι άσχετα πράγματα. Όπως την εμφάνισή σου. Πρέπει να σχετίζονται πάντα με τη δουλειά σου.

29 Τι προσφέρει το βιβλίο σας στον αναγνώστη;
Θα έλεγα, αλήθεια. Τη δική μου αλήθεια. Γυμνώνω την ψυχή μου τελείως. Μπροστά στους ανθρώπους. Και αφήνομαι στο κοινό εκείνο να αποφασίσει αν αξίζει να σωθώ. Όπως όταν γράφω έτσι και τώρα νιώθω την ανάγκη να μου κρατήσει το χέρι και να μου πει όλα θα πάνε καλά.

30 Όταν γράφατε γνωρίζατε από πριν την ιστορία ή είχατε κατεύθυνση από τους ήρωες σας;
Ξέρω περίπου τι θέλω να πω. Αλλά οι ιστορίες και οι πρωταγωνιστές με πάνε εκεί που θέλουν. Στην πορεία αρχίζω και διακρίνω την κατεύθυνση που με πηγαίνουν.

31 Το τέλος το ορίζετε εσείς ή ο ήρωας σας;
Ο ήρωας της κάθε ιστορίας μου. Αυτός μου δείχνει ποιον δρόμο πρέπει να ακολουθήσω.

32 Από τι εμπνέεστε;
Με εμπνέουν οι άνθρωποι, η φύση, ο έρωτας. Μπορώ να δω ένα πρόσωπο και να σκεφτώ μια ιστορία. Να δω ένα ζευγαράκι να αγκαλιάζεται, ένα κλεφτό φιλί. Μάτια που χάνονται το ένα στα βάθη του άλλου. Στιγμές που μπορούν να με ταξιδέψουν αλλού. Ένα όμορφο τοπίο που μου φέρνει δάκρυα στα μάτια. Τότε νιώθω έντονη την επιθυμία να γράψω.

33 Ποιο είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο που αντιμετωπίσατε στη συγγραφή; Ή μετά την συγγραφή;

Δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ κάποιες φορές. Και να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου. Αλλά κυρίως με τρομάζει το μετά. Και τώρα τι πρέπει να γράψω, τι να πώ;
34 Έχετε σκεφτεί κάποια από τις ιστορίες των βιβλίων σας ως θεατρικό έργο ή κινηματογραφική ταινία;
Πολλές φορές. Επειδή αγαπώ το θέατρο και τον κινηματογράφο θα το ήθελα πολύ να γίνει κάποια στιγμή.

35 Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σας τον οποίο θα σκεφτόσασταν να ξαναζωντανέψετε και σε επόμενα βιβλία;

Θα ήθελα κάποιους ήρωες που περάσανε δύσκολα να τους δούμε κάπου αργότερα να τα έχουν καταφέρει. Όπως τα παιδάκια στην ιστορία που έχω γράψει ‘’Τρία Παιδιά Κάπου Στη Μέση Του Πουθενά’’. Θα ήθελα να τα δω μεγάλα ευτυχισμένα.
36 Πείτε μας κάτι που θα θέλατε να ξέρει για εσάς το αναγνωστικό κοινό και οι θαυμαστές σας.
Ότι είμαι πολύ ευαίσθητος άνθρωπος. Έχω περάσει δύσκολα. Δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω με άλλους ανθρώπους. Ίσως τα πράγματα να είναι απλά και εμείς να τα κάνουμε δύσκολα. Θα ήθελα να πω πόσο σημαντικό είναι όταν βλέπουμε κάποιον μόνο του να πάμε να του μιλάμε. Να του κάνουμε λίγη συντροφιά. Δυστυχώς από παλαιότερα συμβαίνει αυτό. Όποιο παιδάκι δεν υιοθετεί τις συμπεριφορές των άλλων παιδιών. Και είναι φαινομενικά αδύναμο τον βγάζουν έξω από το παιχνίδι τους. Το βάζουν στο περιθώριο. Είναι πολύ δύσκολα να ενταχθεί μετά αυτό το παιδί στην κοινωνία να γίνει ένας ψυχικά υγιής άνθρωπος.
37 Το βιβλίο σας απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό;
Όχι πιστεύω πως το βιβλίο μου απευθύνεται σε όλους. Μικρούς, μεγάλους. Και κυρίως σε ονειροπόλους όπως είμαι εγώ.

38 Τι έχετε να συμβουλέψετε - πείτε σε νέους συγγραφείς που σκέφτονται να εκδώσουν το πρώτο τους βιβλίο;
Να το τολμήσουν! Έχουν να κερδίσουν πάρα πολλά. Εμπειρίες που θα τις κουβαλάνε για όλη τους τη ζωή. Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το μοιράζεσαι με τους άλλους τις σκέψεις σου και όσα νιώθεις. Γεμίζει η ψυχή σου.
39 Θα θέλατε να γράψετε ένα μυθιστόρημα;
Δεν έχω γράψει ακόμα μυθιστόρημα αν και έχω αρχίσει να σκέφτομαι διάφορες ιστορίες. Σίγουρα η κοινωνία με τα προβλήματά της είναι ερέθισμα για να γράψεις κάτι. Αυτός ο όμορφος κόσμος που συνεχώς προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να τον ασχημήνουμε.

40 Αν είχατε ένα βιβλιοπωλείο πως θα το φανταζόσασταν;
Το φαντάζομαι μικρό, γεμάτο χρώματα. Θα υπάρχει θέση για κάθε νέο ποιητή, ποιήτρια, συγγραφέα. Όπως φυσικά και όλα τα αγαπημένα βιβλία και συγγραφείς δεν θα λείπουν από εκεί. Θα μπορείς να βρεις ό,τι θέλεις. Και κυρίως θα ήταν γεμάτο με αγάπη θα αγκάλιαζε όποιον πέρναγε το κατώφλι του.  
41 Πείτε μας 3 πράγματα που θέλετε από έναν εκδοτικό οίκο.
Θα ήθελα πρώτα να στηρίζει τις προσπάθειες του συγγραφέα, να είναι κοντά του. Να διαφημίζει όσο περισσότερο μπορεί τη δουλειά του. Και να είναι σε επικοινωνία με τον συγγραφέα, να τον βοηθήσει στο τι πρέπει να κάνει να πάει ακόμα καλύτερα.

42 Πώς είναι ο κόσμος των εκδόσεων σε γενικές γραμμές;
Οι περισσότεροι δεν εκδίδουν κάτι δωρεάν. Ζητάνε πολλά χρήματα. Και έτσι πολλά ωραία κείμενα μένουν στα συρτάρια γιατί δεν υπάρχει κανείς να τα βοηθήσει να εκδωθούν. Ευτυχώς υπάρχουν εκδοτικοί όπως οι εκδόσεις Άρωμα που πραγματοποιεί τα όνειρα νέων συγγραφέων και ποιητών. Έτσι ώστε όλοι να μπορούν να έχουν φωνή.

43 Τί αποτελεί για εσάς λογοτεχνία; Για την ακρίβεια, τί θεωρείτε εσείς «καλή» λογοτεχνία; Υπάρχει καλή και κακή λογοτεχνία τελικά;
Λογοτεχνία για μένα είναι ένας τρόπος διαφυγής, ένα ταξίδι μακρινό και όμορφο πολύ. Για μένα δεν υπάρχει κακή λογοτεχνία ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφραστεί όπως εκείνος επιθυμεί. Αν είναι κάτι αληθινό θα αγγίξει τις καρδιές των ανθρώπων αλλιώς απλά θα αποτύχει να το καταφέρει αυτό.

44 Από την εμπειρία σας, πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να ξεκινήσει κάποιος την παρουσία του βιβλιογραφικά;
Για μένα ήταν εύκολη η αρχή του ταξιδιού μου στον κόσμο του βιβλίου. Δεν έστειλα σε πολλούς εκδοτικούς το βιβλίο μου. Το έστειλα μόνο στο Άρωμα που το αξιολόγησε θετικά και ανέλαβε την έκδοσή του. Γνωρίζω όμως πως κάποιοι παλεύουν χρόνια να βρουν κάποια εκδοτική στέγη που να είναι έτσι ακριβώς όπως την επιθυμούν. Για αυτό και βλέπουμε τους συγγραφείς να αλλάζουν εκδοτικούς πολύ εύκολα.
45 Ποιά/ος ηθοποιός θα θέλατε να ενσαρκώσει στην οθόνη ή στο θέατρο την ηρωίδα/ήρωα του βιβλίου σας;
Θα ήθελα οι ταλαντούχοι και αγαπημένοι φίλοι μου να ενσαρκώνανε τους ήρωες. Θεόδωρος Κολοβός ηθοποιός σκηνοθέτης. Σωτηρία Κολοβού ηθοποιός. Και Αχιλλέας Μωραΐτης τραγουδοποιός. Δεν μπορώ να το σκεφτώ με άλλους εκτός από αυτούς αν γινόταν ποτέ.

46 Υπάρχει κάποια ώρα της ημέρας και κάποιο μέρος που σας αρέσει να γράφετε;
Μου αρέσει να γράφω κυρίως τις πρωινές ώρες. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο χώρο που μου αρέσει να γράφω. Θέλω να είμαι μόνη μου σε ένα ήσυχο περιβάλλον. Έτσι μπορώ να συγκεντρωθώ καλύτερα. 













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

ΑΝΕΓΓΙΧΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ

ΕΚΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΙΕΙΝ

Popular Posts

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ... ΥΠΗΡΞΑΜΕ
Konstandina Alberti

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΩΜΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ
ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL
Ο ΨΙΘΥΡΙΣΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ